Advize

Negatieve ervaring. Ik bestel 2 producten bij CloudConnected die volgens de website nog voorradig zijn. Vervolgens bel ik voor de zekerheid, nadat ik ze besteld heb en krijg te horen dat 'deze 2... Negatieve ervaring. Ik bestel 2 producten bij CloudConnected die volgens de website nog voorradig zijn. Vervolgens bel ik voor de zekerheid, nadat ik ze besteld heb en krijg te horen dat 'deze 2 niet voorradig zijn'. Maar bij een andere leverancier kunnen zij ze nog wel krijgen, maar dan zijn ze €150,= per stuk duurder. Kortom: zij maken van hun leveranciersprobleem, mijn probleem, door ze dus online voor de lage prijs te verkopen om vervolgens te zeggen dat zij er niet meer zijn. Ik heb dus voorgesteld om dan de 2 nieuwe te leveren, aangezien ik met hen een koop overeen gekomen ben. Het antwoord is vervolgens dan dat niet kan. De jongen waar ik mee belde, moest via teams steeds vragen stellen aan een collega

EVNXS

Dienstverlenend, goede 'nazorg'

Claudia Ruz Vargas / IGRAC

Excelent service

Thiemo / ROAR! Concepts

Supersnel en deskundig geholpen door Barry! Wat een verademing in vergelijking met mijn vorige ICT dienstverlener. Veel kennis in huis, snelle respons, betrouwbare service en betaalbare... Supersnel en deskundig geholpen door Barry! Wat een verademing in vergelijking met mijn vorige ICT dienstverlener. Veel kennis in huis, snelle respons, betrouwbare service en betaalbare dienstverlening.

De Roo

Mijn vraag werd begrepen en ik werd adequaat geholpen.