Goed toegankelijke website met een goed assortiment. De bestelling werd snel verstuurd en arriveerde in puike conditie door de goede verpakking. ClematisOnline.nl is een aanrader

sNELLE EN PUIKE LEVERING

gEEN

Levering was volgen planning en de planten waren bovengronds heel. Kwaliteit is afwacht tot volgen jaar of de planten aanslaan

Veel keuze in klimplanten

Deze feedback vragen is veel te vroeg eerst afwachten of de planten de winter overleven en vogen jaar doen wat ze volgen de beschrijving horen te doen
Dit is ook afwachten tot volgend jaar

Keurig verpakt, netjes verstuurd, mooie planten

Martine

Mooie sterke planten!

Goede planten

Ik had gevraagd om ze op bepaalde dagen te leveren en liever niet eerder maar dat was niet doorgekomen waardoor ze wel eerder waren geleverd

Huizen

Goede levering, op gewenste dag. Goede kwaliteit en goed verpakt.

Snelle reactie per mail

Geen telefoonnummer op de site. Bij levering zou het fijn zijn om per plant een beschrijving te krijgen met tips en tops voor snoeien en verzorging ed

Mooie duidelijke website, en uitleg van de planten en hun groei.
Planten zeer goed verpakt en mooi in de groei ontvangen.

Duidelijke uitleg, heb totaal geen groene vingers maar heb een mooie combinatie kunnen maken, dankzij de website

geen.

C Mentzendorff

Snelle levering en geweldig mooie grote gezonde planten!! Zelden zo mooi gekregen via een online bestelling.

Geweldig mooie planten

Ik was verrast door de snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling.
Met name wil ik mijn tevredenheid uitspreken over de zeer zorgvuldige verpakking van de mooie planten die drie...

Duidelijke beschrijving van de materialen nodigen uit om te bestellen.

Kan niets verzinnen!

Pascal

Mooi assortiment goed verzonden en ingepakt
Het bestellen via een knop winkelwagen zou wel handiger zijn .want zo is het wel lastiger om te bestellen

Juiste beschrijving bij de artikelen
Voldoende keus

Het bestellen mag wel wat eenvoudiger mogen
Ik mis een knop winkelwagen

Prima voor bestellen en duidelijk uitleg. Vond wel de leveringsdatum lastig, had zaterdag gevraagd kwam op vrijdag aan en doos had geen bovenkant dus stond op de zijkant

Goede keus en duidelijke beschrijvingen

Geef op de verpakking duidelijk aan: deze kant boven, nu lag het door elkaar heen, bezorger had het nl op zijn kant gehouden.