8.5/10

Snelle en goede service. Planten zijn goed geleverd en in mooie staat.

Zie boven

Snel levering, gezond planten

Geen enkel probleem,goede service,

Christophe Platinck

Heel positief: snel geholpen, goede levering

snelle levering

dsav

Weinig communicatie, lange levertijd, kleinere planten dan verwacht

Meer info verstrekken over levering. Bevestiging van transport bvb. En indien vertraging opgelopen, een vermelding per mail.

Isabelle Declercq

Veel keuze en goede uitleg. Enkel levertijd kan beter

gemakkelijke website

levertijd

Reactie ClematisOnline.be:

Beste Isabelle van Narnia, Bedankt voor uw review. Helaas is deze deels negatief (verzendsnelheid) wat zal komen doordat de planten nog niet verzonden zijn: zoals op de website reeds aangegeven... Beste Isabelle van Narnia, Bedankt voor uw review. Helaas is deze deels negatief (verzendsnelheid) wat zal komen doordat de planten nog niet verzonden zijn: zoals op de website reeds aangegeven voor u uw bestelling plaatste zijn de planten begin juni nog te klein om te verzenden. Daarnaast is het op dit moment helaas te heet (hele week boven de 30 graden) om de planten te kunnen verzenden. Onze excuses hiervoor, maar zodra het mogelijk is zullen de planten weer verzonden worden. Wij vragen nog even geduld van u. Met vriendelijke groet, ClematisOnline-Team

Artemy

Besteling niet ontwangen

Levering

Reactie ClematisOnline.be:

Beste Artemy Voroshilov, Bedankt voor uw review. Helaas is deze zeer negatief wat zal komen doordat de planten nog niet verzonden kunnen worden zoals op de website reeds aangegeven voor u uw... Beste Artemy Voroshilov, Bedankt voor uw review. Helaas is deze zeer negatief wat zal komen doordat de planten nog niet verzonden kunnen worden zoals op de website reeds aangegeven voor u uw bestelling plaatste. De planten zijn begin juni nog te klein om te verzenden. Daarnaast is het op dit moment helaas te heet (hele week boven de 30 graden) om de planten te kunnen verzenden. Onze excuses hiervoor, maar zodra het mogelijk is zullen de planten weer verzonden worden. Wij vragen nog even geduld van u. Met vriendelijke groet, ClematisOnline-Team

Twee maal besteld. Goed gegaan. Ben wel benieuwd of de kleur op website dezelfde is als de kleur van de bloemen die uit zullen komen - de kleur op het bijgevoegde kaartje is anders. Ik was specifiek... Twee maal besteld. Goed gegaan. Ben wel benieuwd of de kleur op website dezelfde is als de kleur van de bloemen die uit zullen komen - de kleur op het bijgevoegde kaartje is anders. Ik was specifiek op zoek naar donkerrode clematis - een variëteit die ik op een plantenbeurs had gezien, maar in de winkel niet kon vinden.

snelle service

te hoge vervoerskosten

Samuel meeus

Zeer tevreden

Tania

Mooie planten, snel geleverd

geen track&trace ontvangen of mail dat pakket verstuurd werd.