Artemy

Levering

Reactie ClematisOnline.be:

Beste Artemy Voroshilov,
Beste Artemy Voroshilov,
Bedankt voor uw review. Helaas is deze zeer negatief wat zal komen doordat de planten nog niet verzonden kunnen worden zoals op de website reeds aangegeven voor u uw bestelling plaatste. De planten zijn begin juni nog te klein om te verzenden. Daarnaast is het op dit moment helaas te heet (hele week boven de 30 graden) om de planten te kunnen verzenden. Onze excuses hiervoor, maar zodra het mogelijk is zullen de planten weer verzonden worden. Wij vragen nog even geduld van u.
ClematisOnline-Team

Twee maal besteld. Goed gegaan. Ben wel benieuwd of de kleur op website dezelfde is als de kleur van de bloemen die uit zullen komen - de kleur op het bijgevoegde kaartje is anders. Ik was specifiek... Twee maal besteld. Goed gegaan. Ben wel benieuwd of de kleur op website dezelfde is als de kleur van de bloemen die uit zullen komen - de kleur op het bijgevoegde kaartje is anders. Ik was specifiek op zoek naar donkerrode clematis - een variëteit die ik op een plantenbeurs had gezien, maar in de winkel niet kon vinden.

snelle service

te hoge vervoerskosten

Samuel meeus

Zeer tevreden

Tania

Mooie planten, snel geleverd

geen track&trace ontvangen of mail dat pakket verstuurd werd.

Els (Oostende)

Alles perfect verlopen.

Correcte info, snelle levering.

Gewoon zo als het hoort

Ikke

marc verhoeyen

De eerste kennismaking was goed

De planten zijn mooi verzorgd en waren goed ingepakt voor verzending

de verzendings-en leveringsdag werd niet meegedeeld.

Mooie plantjes.

Service is goed. De planten zijn goed verpakt.

Goed en mooi plantgoed: sterke planten die zelfs groter waren dan beschreven!

Kwaliteit en sterkte van de planten

Communicatie over levering, geen antwoord op mailtje gehad, ik werd niet opgebeld op voorhand