Baiwir

Positief verrast met de service en kwaliteit van het product.

Zeer zorgvuldige verpakking ! Zeer gezonde plant.

Ik zee niets.

Groene vingers

Zeer slecht!!!!!Bij mijn bestelling had ik duidelijk gepreciseerd dat mijn 2 wisteria plantjes geleverd moesten worden op dinsdag19 april jl. omdat ik anders niet thuis ben.Wat bleek? Op vrijdag 15... Zeer slecht!!!!!Bij mijn bestelling had ik duidelijk gepreciseerd dat mijn 2 wisteria plantjes geleverd moesten worden op dinsdag19 april jl. omdat ik anders niet thuis ben.Wat bleek? Op vrijdag 15 april jl.waren ze reeds afgegeven bij mij onbekende mensen aan de overkant van de straat. Nadien bleek dat er behoorlijk met de doos geschud was en dat ze bovendien ondersteboven in de warmte had gestaan, met als gevolg dat er aarde uit de potjes was gevallen en 1 plantje geknakt was.Een behoorlijke afknapper en daarenboven....geld gespendeerd voor niks.

Toen ik op uw website zocht leek die best ok.Er werd bovendien vermeld dat je kon preciseren op welke dag je bestelling geleverd zou worden, doch daar bleek in de praktijk niets van waar.... Toen ik op uw website zocht leek die best ok.Er werd bovendien vermeld dat je kon preciseren op welke dag je bestelling geleverd zou worden, doch daar bleek in de praktijk niets van waar....
Waarom staat er trouwens niet op de doos dat er fragiele planten inzitten en wat de onderkant en wat de bovenkant is? Mijn wisteria stekjes hebben 3 dagen ondersteboven gestaan.

Datum van levering door de klant gevraagd dient gerespekteerd te worden

GRAS landschapsarchitectuur

Tevreden over clematisonline, maar niet over de levering. De planten stonden een week in het bejaardentehuis op de hoek, met gevolg dat 1 clematis zowat dood was en de campsis radicans hele lange... Tevreden over clematisonline, maar niet over de levering. De planten stonden een week in het bejaardentehuis op de hoek, met gevolg dat 1 clematis zowat dood was en de campsis radicans hele lange witte scheuten kreeg.

Hele fijne ervaring!

Mijn bestelling had een beetje vertraging, maar ik kreeg hierover meteen een duidelijk mailtje met de reden van de vertraging. Ook op mijn verdere vragen kreeg ik binnen de dag nog een antwoord.

Prima service.

Prima kwaliteit en product netjes verpakt.

Momenteel niet.

kwaliteit snelheid levering

Marianne Daenen

Ik ben helemaal NIET tevreden over dit bedrijf, slordig verpakt, men besteld een mix ( clematitis met rozen) men zou verwachten dat dit voor het gemak al plantklaar zou zijn, maar nee, men krijg 2... Ik ben helemaal NIET tevreden over dit bedrijf, slordig verpakt, men besteld een mix ( clematitis met rozen) men zou verwachten dat dit voor het gemak al plantklaar zou zijn, maar nee, men krijg 2 apparte planten en trek je plan. Dit had ik dan ook kunnen doen voor minder geld. Eerste bestelling, Laaste bestelling!!!!

geen enkel, slordig verpakt, takken van planten dooreen verstrengeld, doos te klein, planten droog

niet tijdig verwittigd , smorgens stond nog vermeld in behandeling, s'avonds aan de deur???

Reactie ClematisOnline.be:

Beste Marianne,
Jammer dat je niet tevreden bent over onze service.
Beste Marianne,
Jammer dat je niet tevreden bent over onze service.
Wij bieden juist combinaties van klimplanten aan omdat deze mooi bij elkaar passen (qua kleur en bloeitijd). Natuurlijk worden Clematis en Klimroos niet in 1 pot gekweekt. Dat kan helaas niet.
De verpakking is altijd zo strak mogelijk zodat de planten niet gaan schuiven.
De planten zijn zeker niet droog (worden altijd de dag voor verzending nat gemaakt) maar worden inderdaad niet nat verzonden. Na aankomst moet u ze voordat u ze in de grond zet natmaken.
Uiteraard heeft u gewoon 2 maanden garantie op de planten. Mocht er toch iets mis zijn met de planten dan kunt u ons een email sturen en zenden wij nieuwe planten.
Veel plezier van uw planten,
met vriendelijke groet,
Het ClematisOnline-Team

Correct verloop van de bestelling en levering

correct verloop. Geen verassingen

Indien niet onmiddellijk leverbaar vermelden vooraleer de bestelling af te handelen.

Aankoop

Paul Demuynck

U vraagt me al feedback en er is nog niet geleverd. Dat is dus al vanop voorhand niet OK

reactiesnelheid en opvolging nadat het naar mijn mening niet OKwas maakt veel goed

Ik heb zelf moeten informeren hoe het zat