K

Netjes verpakte planten en vriendelijke feedback van het bedrijf -snelle levering ! Tevreden

Lesley L'Abée

Heb al meermaals een clematis aangekocht via dit bedrijf. Ik ben over het algemeen zeer tevreden over het product en de werking van het bedrijf!

Uitstekend!!!

vandenhouwe ronald

Eerste levering vlot verlopen. Spijtig dat niet alles beschikbaar was, en ik hiervan voordien ook niet op de hoogte was

snelle levering en goede planten (hopelijk slaan ze alle aan)

niet voorradige planten best vermelden op de website met vermelding vanaf wanneer weer beschikbaar. Indien ik dit had geweten, had ik de bestelling toch nog even uitgesteld. Dit vermijdt ook de... niet voorradige planten best vermelden op de website met vermelding vanaf wanneer weer beschikbaar. Indien ik dit had geweten, had ik de bestelling toch nog even uitgesteld. Dit vermijdt ook de admin rompslomp nadien bij terugstorting.

Zeer goed, bestelling snel en mooi verpakt toegekomen, planten in prima conditie

Zeer vlot bestelling gemaakt, bestelling snel en in goede conditie thuis afgeleverd .

Bally

Correcte handelswijze. Zeer mooie planten, zeer goed verpakt voor verzending, ongeschonden afgeleverd. Prima !!!

Vlotten en correcte regeling, bedankt.

jan van den eynde

Zeer goed

goede informatie snelle levering!

Valère Paulussen

Zeer goed.

Fatsoenlijke , uitgebreide info dewelke de beslissing om een product aan te kopen stukken betrouwbaarder maakt.

Goe bezig mannen :-)