Marianne Daenen

Ik ben helemaal NIET tevreden over dit bedrijf, slordig verpakt, men besteld een mix ( clematitis met rozen) men zou verwachten dat dit voor het gemak al plantklaar zou zijn, maar nee, men krijg 2 apparte planten en trek je plan. Dit had ik dan ook kunnen doen voor minder geld. Eerste bestelling, Laaste bestelling!!!!

geen enkel, slordig verpakt, takken van planten dooreen verstrengeld, doos te klein, planten droog

niet tijdig verwittigd , smorgens stond nog vermeld in behandeling, s'avonds aan de deur???

Reactie ClematisOnline.be:

Beste Marianne,
Jammer dat je niet tevreden bent over onze service.
Wij bieden juist combinaties van klimplanten aan omdat deze mooi bij elkaar passen (qua kleur en bloeitijd). Natuurlijk worden Clematis en Klimroos niet in 1 pot gekweekt. Dat kan helaas niet.
De verpakking is altijd zo strak mogelijk zodat de planten niet gaan schuiven.
De planten zijn zeker niet droog (worden altijd de dag voor verzending nat gemaakt) maar worden inderdaad niet nat verzonden. Na aankomst moet u ze voordat u ze in de grond zet natmaken.
Uiteraard heeft u gewoon 2 maanden garantie op de planten. Mocht er toch iets mis zijn met de planten dan kunt u ons een email sturen en zenden wij nieuwe planten.
Veel plezier van uw planten,
met vriendelijke groet,
Het ClematisOnline-Team

Score voor ClematisOnline.be: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
planten