PAUL & IlSE DE GROEF - VERVECKEN

Dit was voor ons de eerste keer dat wij een bestelling online plaatsten. Er werden uitzonderlijk mooie en gezonde planten geleverd.

de prima conditie van de geleverde planten

Leuke planten.

Verpakking. De planten zouden in een harde plastieken plantendoos verpakt moeten worden.

Reactie ClematisOnline.be:

Beste Luna,
wij verpakken de planten zodanig dat ze goed aankomen bij de klanten (zonder grond uit de pot en zonder gebroken takken). Plastic gebruiken wij zo min mogelijk extra.
met...
Beste Luna,
met vriendelijke groet,
het ClematisOnline-Team

Snelle levering, uitstekende producten en heel redelijke prijzen.

Jos

Correcte levering

Na het bestellen merkte ik dat de levertijd kon oplopen tot 20 werkdagen... Als je gewend bent bij de bekende Nederlandse sites binnen de 24uur het pakket thuis geleverd te krijgen, valt zo'n... Na het bestellen merkte ik dat de levertijd kon oplopen tot 20 werkdagen... Als je gewend bent bij de bekende Nederlandse sites binnen de 24uur het pakket thuis geleverd te krijgen, valt zo'n melding heel hard tegen. Had ik dit gezien voor het bestellen, had ik doorgesurft naar een andere site. Uiteindelijk viel de levertijd heel goed mee: na 3 dagen was het pakket al thuis geleverd. Maar in het slechtste geval kon dit dus één maand (20 werkdagen) zijn...

Reactie ClematisOnline.be:

Beste Jos,
Beste Jos,
als besproken is de maximale bezorgtijd 7 dagen (omdat het levende planten betreft kunnen we niet vlak voor een weekeinde verzenden) maar meestal lukt het om de planten binnen 4 dagen bij de klanten thuis te bezorgen. Net als bij u gelukt is (binnen 3 dagen).
Veel plezier van de planten,
met vriendelijke groet,
Het ClematisOnline-Team

FRANCK Patrick

Zeer degelijk product, mooi verpakt en keurig geleverd!

goede info over de producten

Anke

Twee soorten clematis en een passiebloem besteld. Werden 3 dagen later reeds geleverd. Heel ruime keuze in verschillende soorten, met steeds voldoende informatie bij de betreffende soort.

Zeer mooie, sterke planten. Iets duurder dan in een gewone tuinwinkel, maar veel betere kwaliteit - het loont zeker de moeite om je planten hier te bestellen.

Snelle en verzorgde verzending, planten van goede kwaliteit.

Snelle en verzorgde verzending, planten van goede kwaliteit.

Roy

Prima ervaring, op tijd geleverd, makkelijk voor bestellen.

Producten zoals verwachten

Positieve ervaring

Zeer goed verpakt

Heel tevreden over de geleverde planten

prijs en levering

site verkoopproces