R. Sanou

Voor 12.00 besteld is niet de volgende dag in huis. Ik wilde van een artikel meerdere bestellen maar kreeg het niet voor elkaar. Verder netjes alles ontvangen en betalen ging zonder problemen.

bep van de kamp

Heel fijn

A Piersma

Reactie CleanRite:

Goedemorgen,
Dank voor het plaatsen van uw review.
Helaas is de cijfer een onvoldoende. Waarmee kunnen wij u helpen? U kunt ons bereiken per E-mail:
info@cleanrite.eu o.v.v. uw...
Goedemorgen,
Dank voor het plaatsen van uw review.
info@cleanrite.eu o.v.v. uw ordernummer.
Wij horen graag van u.
Shrikant - CleanRite

Inge Vanneste

Bijna thuisgeleverd nog voor de bestelling. Zo vlug leveren zij aan huis!

Regina Richter

Always the best

Mw AMC van der Meer

Snelle levering, keurig verzorgd. Maar product voldoet niet aan hetgeen men in de omschrijving beloofd. De schuurpads zijn na 1x al versleten (1 koekenpan en rondom 1 gaspit) en geeft niet het... Snelle levering, keurig verzorgd. Maar product voldoet niet aan hetgeen men in de omschrijving beloofd. De schuurpads zijn na 1x al versleten (1 koekenpan en rondom 1 gaspit) en geeft niet het gewenste resultaat en ook met het spitse borsteltje wordt de voeg in de badkamer niet schoon. Al met al vind ik de meerprijs voor de padjes, houder en 2 kleine borsteltjes te hoog. Bedrijf zou ik misschien wel aanbevelen, maar product niet.

Ann Ceulemans

Prima dienstverlening en prima product. Blij ermee.

M Creemers

Zeer betrokken en herstellen fout bezorgdienst erg snel en effectief