Stephanie Boers - Huisje Boompje Blogje

Ik heb van de week de Cleanrite Multi Scrubber voor het eerste gebruikt, wat een top ding! Al mijn voegen weer schoon in de badkamer en mijn fornuis glimt eindelijk weer! Ik beveel CleanRite zeker... Ik heb van de week de Cleanrite Multi Scrubber voor het eerste gebruikt, wat een top ding! Al mijn voegen weer schoon in de badkamer en mijn fornuis glimt eindelijk weer! Ik beveel CleanRite zeker aan!

Lifestyle Mommy's ~ Linda

Allereerst alleen maar lof voor dit bedrijf. Naast een goede communicatie was het werken met deze producten een feestje. Dankzij CleanRite heb ik meer energie over voor leuke dingen. Schoonmaken... Allereerst alleen maar lof voor dit bedrijf. Naast een goede communicatie was het werken met deze producten een feestje. Dankzij CleanRite heb ik meer energie over voor leuke dingen. Schoonmaken hoeft hiermee geen zwaar karwei meer te zijn.

Nog weinig ervaring.

dick

Netjes op tijd geleverd

Reactie CleanRite:

Beste Dick,
Bedankt voor uw review!
Beste Dick,
Bedankt voor uw review!
We zien dat u een positieve reactie gegeven hebt op onze levering. Toch is het cijfer niet bijzonder hoog, is het product niet naar wens en kunnen wij hier nog iets in betekenen?
We stellen dit soort feedback enorm op prijs, dus mocht u op en/of aanmerkingen hebben over onze producten horen wij dat graag. U kont ons bereiken op info@cleanrite.nl
Koen
Cleanrite

Perfect om tegels en naden te ontkalken daarna raamzuiger drogen

Hans Colijn

Snelle en correcte levering

A.G.J.Jalink

Vlug,goed,niet te duur

Frank

Goed en nuttig product

Beau van wierden

Mijn sneakers zijn weer helemaal wit! Top product!

Kees

Top product, maakte mijn BBQ rooster echt goed schoon. Was simpel in gebruik: even het rooster laten afkoelen, bakje met sop ernaast en borstelen.

Fijn dat je handen ook helemaal niet...

Fijn dat je handen ook helemaal niet vies worden en dat het geen kracht kost. Net als met een elektrische tandenborstel eigenlijk.