Er werd geluisterd naar mijn verhaal en alles werd uit de kast gehaald om af te kunnen sluiten met het gevoel dat er recht was gedaan met de afronding van dit traject!

Winash Oedjagirsing

Met de heer Hertog heb ik mijn letselzaak behandeld. Dit is mijn tweede letselzaak bij hem en weer is het heel erg goed bevallen. Zijn communicatie is top en reageert goed, is 100% transparant en... Met de heer Hertog heb ik mijn letselzaak behandeld. Dit is mijn tweede letselzaak bij hem en weer is het heel erg goed bevallen. Zijn communicatie is top en reageert goed, is 100% transparant en zegt ook zeker alles wat hij denkt wat ik fijn vind. Ik zou zeker, (ik hoop het niet) de volgende keer teruggaan bij hem.

Beelhuizen

Bijzonder goed

Ik heb goede ervaring mee

Ingrid

In mei 2019 ben ik aangereden al stilstaand in de file, met gevolg nekletsel.
Onze verzekering HDI schakelde Flyct in om mijn dossier te behandelen.
Helaas verliep dat stroef.
Via via...
In mei 2019 ben ik aangereden al stilstaand in de file, met gevolg nekletsel.
Onze verzekering HDI schakelde Flyct in om mijn dossier te behandelen.
Helaas verliep dat stroef.
Via via kwam ik bij Claimzorg Letselschade terecht, en daar werd goed naar mij geluisterd en pakte dhr Hertog het gelijk goed op.
Dhr Hertog heeft een ieder bij de maatschappijen goed op hun nummer gezet en is als een pitbull voor mij opgekomen.
Met resultaat dat er na 4 jaar touwtrekken toch een uitkering is gekomen.
Een dikke pluim.

Jordy De Jong

Claimzorg letselschade heeft mijn zaak zeer goed opgepakt en erg professioneel afgehandeld zei hebben mij overal goed van op de hoogte gehouden tijdens het proces ik ben erg blij geweest met hun... Claimzorg letselschade heeft mijn zaak zeer goed opgepakt en erg professioneel afgehandeld zei hebben mij overal goed van op de hoogte gehouden tijdens het proces ik ben erg blij geweest met hun ervaring

P.B

Duidelijke communicatie. Heldere uitleg. Kan duidelijk aangeven wat te wachten staat. Eerlijk in het gehele proces

Als medisch adviseur werk ik reeds jaren samen met Claimzorg letselschade.
Als medisch adviseur werk ik reeds jaren samen met Claimzorg letselschade.
Claimzorg letselschade onderscheidt zich in de letselschademarkt door de zeer grote betrokkenheid bij haar klanten, meest letselschadeslachtoffers, voor wie de juristen van Claimzorg door het vuur gaan, om een zo goed mogelijk resultaat voor het slachtoffer te bereiken. Claimzorg werkt zorgvuldig, voorziet de medisch adviseur niet alleen van een medisch dossier, maar ook van relevante niet medische stukken en achtergrond informatie en maakt de medisch adviseur attent op relevante jurisprudentie.

A.

Mijn zaak is behandeld door dhr. Hertog.
Mijn zaak is behandeld door dhr. Hertog.
Wat ik kan zeggen is dat dhr. Hertog zeer professioneel, accuraat en behulpzaam is. Hievoor zat ik bij een ander letselschade die onprofessioneel te werk ging, totdat ik bij dhr. Hertog terechtkwam. Nogmaals mijn dossier en ikzelf zijn zeer goed behandeld. Ik werd hier ook heel serieus genomen. Mijn dank is groot dhr. Hertog! Bedankt voor het goede werken en ik wens u veel succes verder in uw mooie werken!!!

Op 5 oktober 2019 heb ik letsel opgelopen toen ik in de auto van achteren op mij was gereden. Nadat ik klachten ondervind en mijn huidige werk niet meer kon hervatten, heb ik een letsel bureau in... Op 5 oktober 2019 heb ik letsel opgelopen toen ik in de auto van achteren op mij was gereden. Nadat ik klachten ondervind en mijn huidige werk niet meer kon hervatten, heb ik een letsel bureau in geschakeld. Dit was toen Arslan letsel bureau. Na moeizaam contact met dit bureau, en niet tot nauwelijks contact heb ik de keuze gemaakt om mij te laten bijstaan door Claimzorg. Dit was ook de beste keuze die ik ook in dit hele process gemaakt had. Vanaf het moment van overname werd er direct actie ondernomen met de tegenpartij om aan tafel te gaan zitten om te kijken naar een oplossing. Tot kwam ook direct, de strijdvaardigheid en werklust is bij Claimzorg iets wat er standaard in zit. Bij elk verzonden document naar de tegenpartij was terug te lezen hoe onberispelijk en daadkrachtig zij te werk gaan.
Ik ben dan ook zeer blij met het verloop van heel dit process en kan ook met een gerust hart terug kijken.
Claimzorg zou ik aan iedereen aanraden die te maken heeft gehad met letsel. Laat u alstublieft niet door onervaren bijstaan, CLAIMZORG is nummer 1 in dit land als het gaat om letsel zaken en schade afwikkeling.
Dankuwel Meneer Hertog!