V. I.D.A

Top.

Reactie Civas Opleidingen:

Hartelijk dank voor je positieve feedback. Daar doen we het graag voor!

WonenBreburg

Heel fijn en compleet

Reactie Civas Opleidingen:

Hartelijk dank voor je 5 sterren Hans. Fijn dat de opleiding je zo goed is bevallen.

Yvonne

Prima ervaring

Reactie Civas Opleidingen:

Beste Yvonne, hartelijk dank voor je positieve feedback. Leuk om te horen dat je tevreden met Civas opleidingen. We hopen je in de toekomst nogmaals bij Civas te verwelkomen.
Vriendelijke groet,...
Vriendelijke groet, Team Civas

Arise-coaching

Duidelijke lesstof, fijn dat het per hoofdstuk word afgesloten met een toets.

Reactie Civas Opleidingen:

Hartelijk dank voor je positieve feedback.
We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen als student bij ons.
Met vriendelijke groeten,

TC Bartelink

Studeren bij Civas ervaar ik als heel prettig omdat ik mijn eigen tijd en tempo kan bepalen. Als ik een vraag heb zijn zij goed bereikbaar zowel telefonisch (wat ik heel fijn vind!) als per mail. De... Studeren bij Civas ervaar ik als heel prettig omdat ik mijn eigen tijd en tempo kan bepalen. Als ik een vraag heb zijn zij goed bereikbaar zowel telefonisch (wat ik heel fijn vind!) als per mail. De lesstof is altijd (ik heb meerdere cursussen/opleidingen gedaan) overzichtelijk en prettig ingedeeld om in rustige stappen het je eigen te maken.

Goedendag Tina,
Goedendag Tina,
Wat hartstikke fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons als opleider. We streven er naar om altijd bereikbaar te zijn en het studeren zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor iedereen.
Team Civas!

E.Zwiggelaar

Uitstekend

Reactie Civas Opleidingen:

Hartelijk dank voor je feedback.
Uitstekend is waar we het voor doen!
Sanne en collega's van team Civas

nvt

Civas opleidingen is een fijn instutuut om je opleidingen bij te volgen. Al jaren studeer ik daar. Nu net de opleiding Plantaardige voeding afgerond, en ga met Natuurvoedingsadviseur en... Civas opleidingen is een fijn instutuut om je opleidingen bij te volgen. Al jaren studeer ik daar. Nu net de opleiding Plantaardige voeding afgerond, en ga met Natuurvoedingsadviseur en darmtherapeut beginnen. Het is een fijn idee om je breed te ontwikkelen en Civas is daar een heel goede hulp bij!

Beste Petra,
Dank je wel voor je positieve feedback op de opleiding Plantaardige voeding. Daar doen we het voor. We zijn er erg heel blij mee!

Laura

Opleiding familie opstellingen gevolgd, de opleiding is een enorme aanrader. Zowel toepasbaar in het werkveld (GGZ) maar ook als leerschool voor jezelf.

Reactie Civas Opleidingen:

Hartelijk dank voor je positieve feedback. Dat horen we natuurlijk graag! De opleiding is zeker toepasbaar als hulp of zorgverlener. Met name door de opleidingsweekenden hopen we echt dat dit steeds... Hartelijk dank voor je positieve feedback. Dat horen we natuurlijk graag! De opleiding is zeker toepasbaar als hulp of zorgverlener. Met name door de opleidingsweekenden hopen we echt dat dit steeds meer wordt ingezet door professionals.
Met vriendelijke groeten,
Sanne en collega's van team Civas.

Anoek

Ongeveer 2 jaar geleden begonnen met de cursus edelsteentherapie, maar raad het niet aan, ik kwam niet door hoofdstuk 1 heen en heel veel informatie klopte niet en er staan weinig tot geen... Ongeveer 2 jaar geleden begonnen met de cursus edelsteentherapie, maar raad het niet aan, ik kwam niet door hoofdstuk 1 heen en heel veel informatie klopte niet en er staan weinig tot geen bronvermelding in, geen idee waar ze de informatie weghalen. Beetje jammer van het geld.

Beste Anoek,
Beste Anoek,
Wat jammer dat de studie Edelsteentherapie niet is wat je ervan hoopte. Het eerste hoofdstuk geeft informatie over de opbouw van gesteente en dit onderwerp is voor veel studenten interessant maar helaas niet voor iedereen. Je geeft aan dat veel informatie niet klopt naar jouw idee. Wij willen je hierbij graag uitnodigen je bevindingen aan ons door te geven, want wij staan hier zeker voor open en streven naar lesmateriaal van hoge kwaliteit.

Marielle van Oosten

Goed duidelijk lesmateriaal en makkelijke toegang tot de toetsen

Beste Marielle,
Wat leuk om te horen dat je positief bent over ons lesmateriaal en studentenportaal.
Vriendelijke groet, Team Civas