Agnes

Ik vond het prettig dat ik de opleiding naast mijn werk kon doen. De lessen werden in het weekend gegeven. Alle opdrachten waren digitaal en zelf qua tijd in te delen. Ook de docenten vond ik... Ik vond het prettig dat ik de opleiding naast mijn werk kon doen. De lessen werden in het weekend gegeven. Alle opdrachten waren digitaal en zelf qua tijd in te delen. Ook de docenten vond ik prettig om mee samen te werken.

Heleen Foree

Superleuke cursus Aromatherapie gedaan. Indien nodig goede begeleiding. Alles is heel duidelijk en goed geregeld.

Vee

Tarot via Civas opleidingen, was geweldig om te doen.

Diana

Fijn opleidingscentrum

Eline

Duidelijke en interessante opleiding

Lucinda

Ik ben echt heel erg positief verrast door hoe men deze opleiding in elkaar heeft gezet. Duidelijke opbouw vd text onderwerpen en modules. De praktijk vragen bereiden je goed voor op waar je mee te... Ik ben echt heel erg positief verrast door hoe men deze opleiding in elkaar heeft gezet. Duidelijke opbouw vd text onderwerpen en modules. De praktijk vragen bereiden je goed voor op waar je mee te maken krijgt na de opleiding en de paratekennis vragen stomen je klaar voor de multiple choice en proefexamens. Na elk hoofdstuk blijft er dus al veel stof hangen. Heel goed gedaan! Heb genoten van deze opleiding via civas.

Esthers massagepraktijk

Lifecoach

Mirjam

Boeiend lesmateriaal, fijne praktijkdagen en goede feedback

Sylvie Piepers

Zeer professioneel en aangename leerstof. Duidelijk en overzichtelijk.