FrankJ

Civas is een opleider met gevoel voor de student en met betaalbare opleidingen.

Blij jezelf zijn

Twee studies heb ik gedaan bij het CIVAS en ben zeer tevreden met dit opleidingsinstituut. Kwaliteit en prijsverhouding is goed. Communicatie bij vragen is snel en de lesstof is ruim voldoende. De... Twee studies heb ik gedaan bij het CIVAS en ben zeer tevreden met dit opleidingsinstituut. Kwaliteit en prijsverhouding is goed. Communicatie bij vragen is snel en de lesstof is ruim voldoende. De opleiding familieopstellingen zijn de praktijkweekenden onder leiding van de enthousiaste en gedreven docenten in een woord geweldig.

Jannie Nicolaij

Hele prettige manier van leren.

Ramazan Ekinci

Zorgvuldig en

Stefanie Dulson

Goed opgezet lesmateriaal en goed georganiseerd. Voldoende steun van een docent wanneer nodig.

Samanta Nillessen

Prettige leermodules

Esther

Heerlijk op eigen tempo studeren

Alex

Ben inmiddels aan mijn 4e cursus bij Civas begonnen. Iedere cursus heeft mij aangenaam verrast qua inhoud. De cursus Cognitieve Gedragstherapie is breed opgezet en gaat diep op de materie in. Heb de... Ben inmiddels aan mijn 4e cursus bij Civas begonnen. Iedere cursus heeft mij aangenaam verrast qua inhoud. De cursus Cognitieve Gedragstherapie is breed opgezet en gaat diep op de materie in. Heb de cursus als uitdagend en dynamisch ervaren.