Ingrid Wielfaert

De opleiding heeft me veel bijgebracht. Ook heeft het me verder laten kijken in de vele boeken die ik heb. Ik werk nog dagelijks door me de opgedane leerstof.

Johan Peters

Duidelijke lesstof, huiswerk in studentenportaal eenvoudig online te maken. Examen idem.

Dita Dieuwke Chang

Fantastische opleiding voor mensen die al gevorderd zijn in zelfbehandeling met Reiki. Ik vind het zelf heerlijk om autodidact te studeren. Ik heb alleen maar 8,7s en 9,3en gehaald voor mijn toetsen... Fantastische opleiding voor mensen die al gevorderd zijn in zelfbehandeling met Reiki. Ik vind het zelf heerlijk om autodidact te studeren. Ik heb alleen maar 8,7s en 9,3en gehaald voor mijn toetsen en ben geslaagd voor mijn examen met een 8,4. Theorie wordt veel afgewisseld met praktijk opdrachten en de studie is leuk en interessant om te doen. Een echte aanrader voor iedereen die meer wil doen dan alleen maar toekijken terwijl de wereld lijd. Eergisteren heb ik mijn eerste Reiki initiatie gehad. Het was heel bijzonder en ik voel me sindsdien heel anders. Volkomen in balans en vol liefde en vreugde.

Annabella / Twohearts Bedrijf

Prettig

Desiree van Montfort

Goede ervaringen. Studie binnen 2 dagen ontvangen. Studie professioneel opgezet, niet te moeilijk geschreven,foto’s of plaatjes ter verduidelijking. Leuk en interessant opgezet!

Ashley

Leest makkelijk weg en het platform is goed overzichtelijk! Ik raad Civas zeker aan! Zelf ben ik ook van plan om een opleiding te volgen ;)

Romy

In 1 woord: Geweldig!!

Priscilla

Heb de opleiding cursus burn-out als leerzaam en prettig te lezen ervaren. Ontzettend veel geleerd en toe te passen bij je zelf of andere mensen die hulp hierbij nodig hebben.