Hans Nieboer

Prima en zeer overzichtelijke studie met goed studie materiaal

Dag Hans,
Hartelijk dank voor je positieve review. Dat waarderen we zeer.

Dorien Alkemade

Reactie CIVAS Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je ervaring na het voltooien van je opleiding!
Groetjes, Team Civas

Monique Schouten

Over het geheel gezien een prima opleidingsinstituut.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Hartelijk dank voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent na het volgen van de opleiding tot plantaardige voedingsdeskundige.
Groetjes, Team Civas

Anne ‘t hooft

Over het algemeen ben ik zeer tevreden alleen op het laatst voelde ik me in de steek gelaten omdat een eerdere belofte niet nagekomen werd. Dat heeft me de helft van de studie gekost.

Milena Banovic

Beste ervaring met CIVAS heb ik. Uitgebreden mogelijkheden, zeer professionele oplidingen. Aardige en klantgerichte personeel en docenten. 👍😊

Reactie CIVAS Opleidingen:

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je een uitstekende ervaring hebt gehad met ons. We streven naar uitgebreide mogelijkheden voor onze studenten, en het doet ons goed om te... Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je een uitstekende ervaring hebt gehad met ons. We streven naar uitgebreide mogelijkheden voor onze studenten, en het doet ons goed om te horen dat je ons personeel en docenten als aardig en klantgericht hebt ervaren. We waarderen je vriendelijke woorden.
Vriendelijke groet, Civas

Suzanne Leideritz

De opleiding was duidelijk. De online omgeving goed te gebruiken. Ook het doen van het examen was makkelijk uit te voeren.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je de opleiding Burn out coach als duidelijk hebt ervaren en de online omgeving goed te gebruiken vond.
Groetjes Team Civas.

Relax-4u

Zeer nuttige opleiding

Reactie CIVAS Opleidingen:

Dank je wel voor je feedback! We zijn verheugd dat je de opleiding Klinische Psychologie I als nuttig hebt ervaren.

Ramsay van Rhijn

Was heel fijn bekwame lerares goede begeleiding waardoor je je ook veilig voelde

Reactie CIVAS Opleidingen:

Wat een mooie compliment voor onze docent Ramsay.
Dat waarderen we zeer!

Ansje Porteman

Kwalitatief en groot gebruiksgemak

Beste Ansje,
Wat fijn om te horen dat je het een de opleiding goed en makkelijk in gebruik vond.
Vriendelijke groet, Team Civas

M

Inhoudelijk goede opleiding met veel flexibiliteit om zelfstandig te kunnen studeren

Reactie CIVAS Opleidingen:

Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden met onze opleidingen.
Groeten, Team Civas