Monique van schaik

Hele goede duidelijke opleiding.

Frank Jongenotter

Persoonlijk onderwijs met ruimte voor de student

Karin

Fysieke examens al half jaar vantevoren volgeboekt, iedere medewerker geeft andere antwoorden op vragen daarover of je wordt weer doorverwezen naar andere collega.

Henny-nazorg

Goede opleiding, duidelijk beschreven.

Diana Baalbergen

Ik heb een goede ervaring met Civas. Alles rond de door mij gevolgde opleidingen waren helder en duidelijk.

Jacqueline Braakman

De studies die ik heb gevolgd (Jongerencoach en ACT) waren duidelijk en goed opgebouwd. Het maakt echt een verschil dat je voor jezelf een planning kan maken en op deze manier vrij bent om je tijd... De studies die ik heb gevolgd (Jongerencoach en ACT) waren duidelijk en goed opgebouwd. Het maakt echt een verschil dat je voor jezelf een planning kan maken en op deze manier vrij bent om je tijd in te delen.

Pisters

Zeer duidelijke uitleg en student gerichte opleider in een woord
Een topper

Praktijk Cura

Heel prettig lesmateriaal.... Goed contact

Djoke.nl

Ik heb meerdere opleidingen gevolgd bij Civas. Prettig om in je eigen tempo te kunnen studeren.

M. van Biezen

Ik zou op 1 juli beginnen met fytotherapie. Dat werd 2 weken later, omdat de automatische incasso niet was geactiveerd. Na een telefoontje werd dat volgens afspraak opgelost.
Vervolgens kon ik...
Vervolgens kon ik niet op het studentenportaal komen. Opgebeld, zeer vriendelijk en begripvol te woord gestaan. Helaas, nieuw systeem geimplementeerd, veel bugs, waarschijnlijk 2 weken voordat dit probleem opgelost zou zijn.
Zó zonde van de studietijd die ik ingepland had. Aanbevelen, ja of nee: kan ik eigenlijk nog niet zeggen. Tot dusver Nee, maar wie weet hoe tevreden ik zal zijn na afloop :-)
Aan IT- en proceskant valt flink winst te boeken, Civas. Zet 'm op!