JHGCounseling

In eigen tijd en tempo kunnen werken aan je ontwikkeling en vaardigheden past heel goed in deze tijd.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Dank je wel voor je feedback. Wat fijn dat de opleiding bij Civas je zo goed is bevallen! We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen als student bij Civas!

Maureen

Posititieve Psychologie

Reactie CIVAS Opleidingen:

Hartelijk dank voor je positieve feedback Maureen!

Nicole van Opzeeland

Fijne en duidelijke lesstof

Reactie CIVAS Opleidingen:

Fijn om te horen dat je studie ACT bij Civas zo goed is bevallen! We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen als student bij Civas!

Pascale Koopman

Prima. Maar het cursus materiaal is soms moeilijk omschreven.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Hartelijk dank voor je feedback, we zullen dit zeker mee nemen bij de volgende herziening van de opleiding. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen als student bij Civas.

Depuydt Odette

Heel tevreden met de opleidingen voedingsleer en orthomoleculaire zelfgenezing van het lichaam. Heel goed uitgelegd en makkelijk te begrijpen. Het stimuleert om mijn studie nog wat verder te zetten.... Heel tevreden met de opleidingen voedingsleer en orthomoleculaire zelfgenezing van het lichaam. Heel goed uitgelegd en makkelijk te begrijpen. Het stimuleert om mijn studie nog wat verder te zetten.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Beste Odette, wat om om te horen dat je tevreden bent over de opleiding. We hopen je in de toekomst nogmaals bij Civas te verwelkomen. Vriendelijke groet, het team van Civas

Lindsay Bresser

Veel geleerd van deze opleiding. Goede cursusboeken met duidelijke illustraties, informatie, mooie technieken en meditaties. Om deze opleiding te volgen was erg waardevol.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Beste Lyndsey, wat fijn dat de opleiding Energetisch Therapeut van Civas zo goed is bevallen! Dank je wel voor je feedback en we hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen als student bij... Beste Lyndsey, wat fijn dat de opleiding Energetisch Therapeut van Civas zo goed is bevallen! Dank je wel voor je feedback en we hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen als student bij Civas.

T. Mrziglod

Prima opleidingsinstituut. Helder en vriendelijke contactpersonen.

Rachel Noach van Be In Harmony

Ik heb verschillende opleidingen gedaan bij verschillende opleiders. Mijn ervaringen bij Civas zijn hierbij erg goed. Ze reageren snel, geven goede ondersteuning en hun platform werkt makkelijk en... Ik heb verschillende opleidingen gedaan bij verschillende opleiders. Mijn ervaringen bij Civas zijn hierbij erg goed. Ze reageren snel, geven goede ondersteuning en hun platform werkt makkelijk en efficiënt.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Beste Rachel, wat fijn om te lezen dat je positieve ervaringen hebt bij Civas. We hopen je binnenkort nogmaals als student te verwelkomen. Vriendelijke groet, Team Civas

Naomi Jahnke

Reactie CIVAS Opleidingen:

Beste Noami, hartelijk dank voor je positieve beoordeling. We hopen je graag nogmaals als student bij Civas te verwelkomen.

Fenne's Praktijk

Ik volgde de Burn-out coach online training.
Ik volgde de Burn-out coach online training.
Overzichtelijk lesmateriaal, wat een duidelijk beeld geeft van wat je allemaal kunt gebruiken. Het is eenvoudig online inloggen, vragen stellen en contact opnemen. De examinering kan op aanvraag wanneer jij er klaar voor bent en je kunt aanvullen met modules indien je dat wenst.

Reactie CIVAS Opleidingen:

Wat fijn dat je opleiding bij Civas zo goed is bevallen. Dank je wel voor je feedback en we hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen als student van een van onze opleidingen.