Deskundigheid

Normaalschoolstraat Gent

Parking

katic

Antwerpen

nog steeds in verbouving.

Reactie CitySafes:

Geachte
We vinden het spijtig dat u aangeeft hinder te ondervinden van de werken die bezig zijn in het gebouw waar CitySafes Antwerpen zich bevindt .
Momenteel zijn de werken in de...
Geachte
Momenteel zijn de werken in de vestiging van CitySafes zelf afgerond. Maar er zijn inderdaad nog wel werken in het gebouw rondom de vestiging .
Hier hebben we dan ook geen enkele in vloed op. Spijtig genoeg gaan verbouwingswerken gepaard met enkele tijdelijke ongemakken .
Maar deze verbouwingen zijn noodzakelijk en zullen de vestiging aangenamer maken , beter toegankelijk en zullen u ook een veiliger gevoel geven als deze afgerond zijn .
Hopelijk heb ik u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ik wil u graag nog bedanken voor de review.
Mocht u toch nog vragen hebben mag u ons contacteren op het nummer 02/486 70 00 of kan u ons ook een mail sturen op info@citysafes.be.

Hatice Kara

Gemak zonder afspraak

Normaalschoolstraat

Soenita

Wat ik kan zeggen is goede begeleiding naar de deur en naar de kluis. De werknemers waren vriendelijk.

Soenita

De werknemers hebben mijn goed ontvangen en ze waren vriendelijk. begeleiding naar de kluis en naar de deur was uitstekend.Tot volgende keer.

Antwerpen

Als je weet dat klanten afspraak maken voor een kluisje neem wat tijd niet haastig aan het werk. 3 klanten tegelijk helpen dat gaat niet, verzorgt dat er voldoende medewerkers er zijn. Mijn advies... Als je weet dat klanten afspraak maken voor een kluisje neem wat tijd niet haastig aan het werk. 3 klanten tegelijk helpen dat gaat niet, verzorgt dat er voldoende medewerkers er zijn. Mijn advies laat klanten op afspraken komen. Dan zijn jullie ook alert ermee dat het druk gaat worden.

soenen

Vlot en to the point

Brugge

meer dagen open

Elham

Very nice and safe place with friendly people

Monique Volckaert

Zeer professioneel

Gent Normaalschoolstraat

Nihil

Chantal wittevrongel

Uitstekend

geen op dit ogenblik

Poyraz Vedat

Nogmaals een aangename bezoek in een heel veilige omgeving.