Deskundigheid

kortrijk

geen aanmerkingen

Beste meneer,
Beste meneer,
Wij hebben begrepen dat u zeer tevreden bent van ons. Echter kunnen wij dit niet zien aan het cijfer dat u ons gaf. Wij zouden het graag willen begrijpen waarom u ons dit cijfer gaf zodat we hieraan gevolg kunnen geven en ons verbeteren indien nodig . Hiervoor willen wij graag met u in contact komen . Kan u ons hiervoor terug contacteren op het nummer 02 486 70 00
Met vriendelijke groeten
Noëlla Hertogs

Vercruysse

Super

van der Geest

Uitstekend

Av de Fre

Jean-Pierre Gentiel Berton (B&D-De Kroone BV)

Het eerste contact was in elk geval een goede ervaring

Serrien

Parking

Vanderbeke Johan

Goede ontvangst

Brussel

Geen lift en geen verlichting in de trapgang

Geachte
Allereerst willen wij u bedanken voor de review die u aan ons gaf. Mede hier door kunnen wij verbeteringen toepassen waar nodig is .
U had opgemerkt dat er in de trappen hal geen...
Geachte
U had opgemerkt dat er in de trappen hal geen verlichting is. Deze is in ieder geval wel aanwezig en is normaal altijd aan. Dit zal gaan om een éénmalig voorval. Onze excuses hiervoor. Moest u het toch nog eens opmerken mag u het uiteraard aan onze medewerker melden en zij zal dit meten oplossen .
Wat het ontbreken van een lift betreft . Helaas kunnen wij om verschillende redenen niet op iedere vestiging een lift realiseren. In Brussel is er een lift aanwezig, waarschijnlijk was er een reden opdat deze op het moment van uw bezoek niet in werking was.
Doordat in de selectie van een pand de veiligheid het belangrijkst is, moeten wij soms op andere vlakken tegemoetkom.
Wij hebben verschillende vestigingen waar de kluizen zich op de gelijkvloers bevinden.
Voor onze klanten is het mogelijk om kosteloos over te stappen naar een vestiging welke gemakkelijker toegankelijk is.
Indien u gebruik wilt maken van deze overstap kunt u contact opnemen op het telefoonnummer 02/486-80-00

Hasan Cildir

Heel hulpzaam

volckaert monique

Zeer professioneel

Normaalschoolstraat Gent

Parking

katic

Antwerpen

nog steeds in verbouving.

Geachte
We vinden het spijtig dat u aangeeft hinder te ondervinden van de werken die bezig zijn in het gebouw waar CitySafes Antwerpen zich bevindt .
Momenteel zijn de werken in de...
Geachte
Momenteel zijn de werken in de vestiging van CitySafes zelf afgerond. Maar er zijn inderdaad nog wel werken in het gebouw rondom de vestiging .
Hier hebben we dan ook geen enkele in vloed op. Spijtig genoeg gaan verbouwingswerken gepaard met enkele tijdelijke ongemakken .
Maar deze verbouwingen zijn noodzakelijk en zullen de vestiging aangenamer maken , beter toegankelijk en zullen u ook een veiliger gevoel geven als deze afgerond zijn .
Hopelijk heb ik u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ik wil u graag nog bedanken voor de review.
Mocht u toch nog vragen hebben mag u ons contacteren op het nummer 02/486 70 00 of kan u ons ook een mail sturen op info@citysafes.be.