Deskundigheid

Vlot en to the point

Brugge

meer dagen open

Elham

Very nice and safe place with friendly people

Monique Volckaert

Zeer professioneel

Gent Normaalschoolstraat

Nihil

Chantal wittevrongel

Uitstekend

geen op dit ogenblik

Poyraz Vedat

Nogmaals een aangename bezoek in een heel veilige omgeving.

Didier

Zeer goed en vriendelijk

Rosdan

Goede en vriendelijke ontvangst - duidelijke uitleg

Brugge-Assebroek

Niet zo vlot bereikbaar als je zelf niet van Brugge bent. Ik kijk uit naar de vestiging in Oostende.

Reactie CitySafes:

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw positieve review.
CitySafes is gevestigd door heel België.
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw positieve review.
CitySafes is gevestigd door heel België.
Door ons uitgebreide netwerk is er altijd een CitySafes bij u in de buurt. En dit netwerk wordt nog volop uitgebreid.
We begrijpen dat de toekomstige vestiging in Oostende voor u beter bereikbaar zal zijn . Dan kunnen we u alvast aanraden om naar onze website te gaan , u klikt op vestigingen > Oostende en dan op reserveren . Hier kan u uw gegevens achterlaten en zodra de vestiging in Oostende opent wordt u gecontacteerd door onze medewerker . U kan dan op een eenvoudige en kosteloze manier overstappen naar CitySafes Oostende.
Wij danken u alvast voor het vertrouwen in ons en hopen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben .
Moest u nog vragen hebben kan u ons altijd bereiken op het nummer 02/486-80-00.

Reekmans

Correct onthaal

Hasselt

Ik vind het erg indiscreet dat de klant moet opgeven wat er in de safe zal bewaard worden: cash, edelmetaal, waardepapieren enz. Ten eeuwigen dage kan iedereen die deze data kan inkijken, ook zien... Ik vind het erg indiscreet dat de klant moet opgeven wat er in de safe zal bewaard worden: cash, edelmetaal, waardepapieren enz. Ten eeuwigen dage kan iedereen die deze data kan inkijken, ook zien wat de klant heeft opgegeven.

Reactie CitySafes:

Geachte ,
Hartelijk dank voor uw review.
We begrijpen dat u het indiscreet vindt dat u moet opgeven wat u in uw kluis zal bewaren.
Echter moeten wij ons ook aan de EU- wetgeving...
Geachte ,
Hartelijk dank voor uw review.
Echter moeten wij ons ook aan de EU- wetgeving houden . Graag wil ik u hierbij deze procedure even uitleggen .
De vragen die aan u gesteld zijn hebben te maken met de WWFT.
WWFT staat voor de Wet ter voorkoming van witwassen en financiering van terrorisme.
Dit is een EU-wetgeving waar onder andere banken, verzekeraars, accountants en vele andere bedrijven zich aan moeten houden.

De wet is bedoeld om witwassen en terrorismefinanciering tegen te gaan en op te sporen.
Om dit te bereiken moeten bedrijven die werken met waarde, de nodige informatie verzamelen over hun klanten en ze monitoren zodat hun product niet wordt misbruikt door mensen die zich bezig houden met illegale activiteiten.
Wij zijn dan ook wettelijk verplicht om aan onze klanten een aantal vragen te stellen. Hieronder valt ook de vraag waar u de kluis voor gebruikt.
Wij willen niet weten wat er in de kluis zit maar moeten wel weten wat het doel is waarvoor de kluis gebruikt wordt.  Dus niets specifieks maar enkel een productcategorie.
De informatie die u heeft doorgegeven is na het invullen niet meer zichtbaar voor onze medewerkers en wordt niet gedeeld met derden tenzij wij daar wettelijk toe verplicht zijn.
Hopelijk hebben we via deze weg duidelijkheid voor u kunnen scheppen over de gestelde vragen.
Mocht u nog verdere vragen en/of twijfels hebben dan horen wij het uiteraard graag. U kunt ons bellen op
02/ 486-70-00 of u kunt mailen naar info@citysafes.be

Annik Devadder

Ik kreeg duidelijke uitleg, op een vriendelijke manier. Moest ook niet lang wachten. Dus een positief.

Gent, Normaalschoolstraat.

Poyraz Vedat

Top ontvangst en vriendelijke medewerker. Heel duidelijke rondleiding en uitleg waar je met een gerust hart je waardevolle spullen kunt bewaren.