Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Correcte afspraken

Antwerpen

Mijn eerste contact, geen verbeterpunten

Rudi Deckers

Zeer vriendelijk ontvangst en duidelijke uitleg.

Hasselt

Beste meneer Deckers
Beste meneer Deckers
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat onze medewerker u vriendelijk heeft ontvangen en dat hij u een duidelijke uitleg heeft gegeven. Wij vinden het uitermate belangrijk dat wij een grondige uitleg geven over onze manier van werken. Mocht u nog vragen hebben mag u ons zeker contacteren op het nummer 02 486 70 00 of op info@citysafes.be

Alija Muhamad

Super vriendelijk personeel

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat u zeer tevreden bent over onze medewerkers.
Mocht u nog vragen hebben mag u ons zeker contacteren op het nummer...
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat u zeer tevreden bent over onze medewerkers.

Vansweevelt

Zeer vriendelijk secretariaat. Heel behulpzaam met correcte en uitgebreide uitleg

Turnhout

Beste mevrouw
Hartelijk dank voor uw positieve reactie . Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze medewerkers en dat zij u voldoende hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen...
Beste mevrouw
Mocht u nog vragen hebben mag u ons altijd contacteren op het nummer 02 486 70 00 of op info@citysafes.be
Vriendelijke groeten

Sln

Afschuwelijk

Vriendelijke medewerkers

Beste
Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden ben over ons. Wij zouden graag met u in contact komen om te zien wat we kunnen doen om ons hierin te verbeteren . De service naar onze klanten toe staat voor ons voorop. U mag ons zeker contacteren voor meer uitleg op het nummer 02 486 70 00 of via mail : info@citysafes.be Met vriendelijke groeten

Voorts

Heel goed

Turnhout

Jolar Florimond

Zeer goed, vriendelijke ontvangst en goede uitleg

Aangeven dat de zetel in de Nationale BAnk gevestigd is

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat u zeer tevreden bent over onze service.
U gaf ons de tip om aan te geven dat wij gevestigd zijn in de...
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat u zeer tevreden bent over onze service.
U gaf ons de tip om aan te geven dat wij gevestigd zijn in de voormalige Nationale Bank. Wij gaan dit bekijken en het zeker aanpassen op onze website.

bruno van den broeck

Vriendelijk onthaal. Duidelijke uitleg.

Antwerpen

Aan de buitenzijde van het gebouw is er geen aanduiding dat CitySafes daar gevestigd is. Trapje op, trapje af. Gelukkig ben ik fysiek nog ok maar kan me voorstellen dat mensen die dat niet (meer)... Aan de buitenzijde van het gebouw is er geen aanduiding dat CitySafes daar gevestigd is. Trapje op, trapje af. Gelukkig ben ik fysiek nog ok maar kan me voorstellen dat mensen die dat niet (meer) zijn deze trappen eerder als een beperking zien.

Reactie CitySafes:

Best Bruno , allereest willen wij u bedanken voor uw review. U heeft enkele zeer terechte opmerkingen . Ondertussen is er een bordje aan de inkom geplaatst. Ook hebben we met de eigenaar van het... Best Bruno , allereest willen wij u bedanken voor uw review. U heeft enkele zeer terechte opmerkingen . Ondertussen is er een bordje aan de inkom geplaatst. Ook hebben we met de eigenaar van het gebouw bekeken of het mogelijk is voor een lift te plaatsen. En we kunnen zeggen dat deze er snel gaat komen , zodat we toegankelijk zijn voor iedereen. Heeft u nog vragen of opmerkingen voor ons contacteer ons dan zeker op het nummer 02 486 70 00 of via info@citysafes.be met vriendelijke groeten Noëlla

Toch

Zeer goed

gent

Intraskins

Perfect

Kortrijk

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat u zeer tevreden bent over onze service en als perfect heeft beoordeeld.
Mocht u nog vragen hebben mag u ons...