Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Brosen

Zeer professioneel, vriendelijk en correct.

Beste mevrouw Brosen
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat onze medewerker u vriendelijk en professioneel heeft ontvangen.
Heeft u nog vragen kan u ze...
Beste mevrouw Brosen
Met vriendelijke groet

Van den bossche

Heel professionele, aangename en vriendelijke ontvangst. De heer Olivier geeft een rondleiding met duidelijke en gedetailleerde toelichting van de werkwijze van Citysafe. Een absolute aanrader!... Heel professionele, aangename en vriendelijke ontvangst. De heer Olivier geeft een rondleiding met duidelijke en gedetailleerde toelichting van de werkwijze van Citysafe. Een absolute aanrader! Citysafe een bedrijf waar je nog als 'klant' ontvangen wordt, dit in contrast tot heel wat banken waar de kluizen gesloten worden en je van het éne moment op het andere op straat staat met de inhoud van je kluis, als er niet meer welkom zijnde.

gent

Beste mevrouw Van den Bossche
Wat fijn om te horen dat onze medewerker u vriendelijk heeft ontvangen en
dat hij u een duidelijke en...
Beste mevrouw Van den Bossche
Wat fijn om te horen dat onze medewerker u vriendelijk heeft ontvangen en
dat hij u een duidelijke en gedetailleerde uitleg heeft gegeven over onze werkwijze.
Wij hanteren inderdaad een persoonlijke aanpak en willen voor iedere klant een veilige plaats bieden waar u uw waardevolle spullen kan opbergen .
Heeft u nog vragen mag u ons altijd contacteren op het nummer 02 486 70 00 of op info@citysafes.be

Maria clara De Oliveira Barreiros

Ik ben zeer tevreden,met de goeie service en veiligheid en de Personel super vriendelijk

Uccle avenue du Frei

Mannaerts

Zeer vlotte inschrijving en afhandeling.

Beste meneer Mannaerts
Bedankt voor uw positieve review.
Fijn om te horen dat onze medewerkers u goed hebben geholpen.
En dat uw inschrijving vlot is afgehandeld.
Mocht u nog...
Beste meneer Mannaerts
Bedankt voor uw positieve review.
Fijn om te horen dat onze medewerkers u goed hebben geholpen.
En dat uw inschrijving vlot is afgehandeld.
Mocht u nog vragen hebben kan u ons contacteren op het nummer 02 486 70 00 of op info@citysafes.be
Met vriendelijke groet

N.

Prise de rendez-vous rapide, e-mail de confirmation envoyé juste après la prise de rdv en ligne, accueil chaleureux, personnel très sympathique, explications claires, contrat signé.

Bruxelles

Alles loopt perfect

Best meneer Gabriel
Best meneer Gabriel
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze professionele aanpak. Mocht u nog vragen hebben mag u ons zeker contacteren op het nummer 02 486 70 00 of op info@citysafes.be

Luth Knockaert

Vriendelijke ontvangst, goed uitleg, hulpvaardig, veilig, meertalig

Brussel - Treurenberg

Beste mevrouw Knockaert
Beste mevrouw Knockaert
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat onze medewerker u vriendelijk heeft ontvangen en u voldoende heeft geïnformeerd. Heeft u nog vragen kan u ze altijd stellen op het nummer 02 486 70 00 of op info@citysafes.be

Bruxelles

Très bien accueilli très satisfaite

Bruxelles centre

Chere monsieur/madame
Nous vous remercions pour votre commentaire positif.
Chere monsieur/madame
Nous vous remercions pour votre commentaire positif.
Nous sommes heureux d'apprendre que notre collègue vous a reçu avec gentillesse et que vous avez été satisfait de notre service. Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous contacter au 02 486 70 00 ou à l'adresse info@citysafes.be.
Je vous prie d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes salutations distinguées.

Van Craeyvelt

Zeer heldere en prima bediening

Beste Meneer
Beste Meneer
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze medewerkers en dat ze u hebben voorzien van een heldere uitleg. Mocht u nog vragen hebben mag u ons contacteren op het nummer
02 486 70 00 of op info@citysafes.be