Deskundigheid

Thys Hendrik

Goede ontvangst

Leopold plaats

Steegen Paul

Klaar en duidelijke uitleg.klare kijk op het geheel.Veiligheid voor alles

Hasselt

Stepanel

Altijd heel vriendelijk

Fevzi Yildirim

- Er was geen enkel Nederlands sprekende medewerker.
- Kluis in Brussel was nog in volle renovatie en gaf mij eerlijk gezegd geen veilig gevoel.

Brussel

In Brussel is er dringend nood aan Nederlandstalige medewerker. Van onthaal tot aan de kluis was er geen enkel Nederlandstalige medewerker waardoor ik niet alle informatie volledig heb kunnen... In Brussel is er dringend nood aan Nederlandstalige medewerker. Van onthaal tot aan de kluis was er geen enkel Nederlandstalige medewerker waardoor ik niet alle informatie volledig heb kunnen ontvangen.

Reactie CitySafes:

Geachte heer,
Geachte heer,
Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het vervelend dat u op het moment van uw bezoek geen Nederlandstalige medewerker hebt kunnen spreken. Wij streven er naar om in onze vestiging Brussel Treurenberg ten minste 1 Nederlandstalige medewerker binnen het team aanwezig te hebben. Wij betreuren het dan ook ten zeerste dat dit blijkbaar niet was tijdens uw bezoek. Zoals we eveneens aan de telefoon vermeld hebben, hopen wij dat u bij een volgend bezoek in uw moedertaal geholpen zal worden. Mogen wij u vriendelijk vragen om dit zeker ook aan te geven bij aanmelding?
Hopelijk mogen we u snel weer begroeten.

Patricia hendrickx

Antwerpen

Geen klassieke sloten op deuren maar met badge of fingerprint of zo werken. Deuren lijken niet erg beveiligd (dun)

Reactie CitySafes:

We willen u bedanken voor de tijd die u nam om een review te schrijven en de verbeterpunten die u suggereert.
Op vlak van veiligheid willen wij toelichten dat wij de hoogst haalbare...
Op vlak van veiligheid willen wij toelichten dat wij de hoogst haalbare veiligheidsgraad mogelijk in België hanteren: categorie 4+. Dit betekent onder meer 24/7 cameratoezicht en dat we direct in verbinding staan met de alarmcentrale.
CitySafes Antwerpen is gevestigd in het geklasseerde gebouw van de Nationale Bank en niet vrij toegankelijk. Klanten worden steeds begeleid tot aan de vestiging. Eens binnen hangen er vanzelfsprekend camera's en kunnen alle medewerkers en de beveiliging kijken of er geen ongewenste gasten naar binnen lopen, waardoor u zich onmiddellijk veilig voelt. De volgende deur kan alleen door een medewerker worden geopend om u verder te laten.
Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback, wij nemen dit mee om onze service te verbeteren. Hopelijk verlopen uw volgende bezoeken met een veilig gevoel en zult u ons in de toekomst wel vol overtuiging kunnen aanbevelen.

Patrick De Bruycker

Heel vriendelijk onthaal met een volledige uitleg over de werking

doe zo verder

Apers

Professioneel

Antwerpen

Info op Uw web site m.b.t. de ligging en toegang kan duidelijker

Defoort christ

Heel vriendelijk en professioneel onthaal.
Aangename en mooie kennismaking

Christian dragonsi

Top

Kortrijk

Bedrijfsinformatie op kruispunt van ondernemingen beschikbaar

D'Haese - Le Compte

Zeer vriendelijke, professionele ontvangst!

Gent

Geen. Gewoon perfect.