Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Rosdan

Vriendelijk onthaal en duidelijke begeleiding

Nihil

DESMET Eddy

Zeer professioneel en correct

Annemie Vandewaetere

Zeer vriendelijke juffrouw die heel veel uitleg gaf

Brugge

het lijkt veilig , hopelijk is dat ook zo

Geachte mevrouw Vandewaetere,
Wij danken u voor de positieve feedback. Uit de opmerking die u ons geeft kunnen we begrijpen dat u enige twijfel hebt over de veiligheid.

Veiligheid...
Geachte mevrouw Vandewaetere,

Veiligheid staat bij ons op de 1ste plaats. Wij  hebben dan ook de hoogst mogelijke veiligheidsgraad: 4+. Dit betekent dat wij vele maatregelen hebben getroffen om de veiligheid van onze klanten, medewerkers en kluizen te kunnen garanderen. Hieronder valt onder andere 24/7 cameratoezicht, zijn wij verbonden met de meldkamer en zijn er nog meerdere lagen in onze beveiliging die dit waarborgen.

In de hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben ?
Mocht u hierover toch nog bijkomende vragen hebben dan kan u ons bellen op 02 486 70 00
Vriendelijke groeten,

Van Noten

TOP

Antwerpen

Ik kan niets bedenken!

Wat fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over onze service.
En wij willen u alvast bedanken voor de positieve review die u aan ons gegeven heeft.
Onze medewerkers in Antwerpen doen er...
Wat fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over onze service.
Onze medewerkers in Antwerpen doen er alles aan om uw bezoek zo aangenaam mogelijk te maken.
Wij wensen u nog een fijne dag .
Vriendelijke groeten,

Chico Schutz

Top service zoals bij instap alles naar wens

Top zoals het is

Beste Meneer Schutz
Onze...
Beste Meneer Schutz
Wat fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over onze service.
Onze medewerkers doen er alles aan om uw bezoek zo aangenaam mogelijk te maken .
Wij wensen u nog een fijne dag .
Heeft u toch nog vragen kan u ons altijd contacteren op het nummer 02/4867000

Kajtazi

Schandalig duur.

Antwerpen

Reactie CitySafes:

We begrijpen u eerste reactie op onze prijzen en daarom wil ik u graag wat meer uitleg geven hoe wij onze prijzen bepaald hebben .
Als eerst puntje investeren wij volop in de veiligheid
...
Als eerst puntje investeren wij volop in de veiligheid
Alle safeloketten bevinden zich in een zwaar beveiligde kluis die voldoet aan de strenge eisen van veiligheidscategorie 4+. Dit is de hoogst haalbare beveiligingscategorie in België.
Dit betekent dat de kluis onder meer uitstekend beschermd is tegen brand en diefstal en 24/7 wordt gemonitord.
Als tweede kan ik u ook melden dat kluis verhuur onze corebusiness is in tegenstelling van de banken hebben wij geen andere bron van inkomsten.
U kan reeds een kluis huren vanaf 8,95 €/maand.
Ik hoop u hierover wat meer duidelijkheid te hebben kunnen geven en dank u hartelijk uw review.

Eddy houtmeyers

Alles verloopt vlot

Gent

Particulier

Zeer positief en alles is zeer professioneel

Gent

Er is slechts 1 parkeerplaats voorzien voor de klanten. Op zich is daar geen probleem mee maar deze is niet zo makkelijk toegankelijk want iedereen kan er zich op parkeren. De lijnen die de... Er is slechts 1 parkeerplaats voorzien voor de klanten. Op zich is daar geen probleem mee maar deze is niet zo makkelijk toegankelijk want iedereen kan er zich op parkeren. De lijnen die de parkeerzone afbakenen zijn heel onduidelijk en verwarrend (slecht zichtbaar) aangebracht.

Geachte meneer
Allereerst willen wij u bedanken voor uw positieve review.
We begrijpen uw opmerking over de parking.
In onze zoektocht naar een geschikte locatie voor een Citysafes...
Geachte meneer
Allereerst willen wij u bedanken voor uw positieve review.
We begrijpen uw opmerking over de parking.
In onze zoektocht naar een geschikte locatie voor een Citysafes vestiging te openen komen verschillende criteria aan bod maar de veiligheid staat op de eerste plaats.
Wij hebben de hoogst haalbare veiligheidsgraad mogelijk in België: categorie 4+. Dit betekent onder meer 24/7 cameratoezicht en dat we direct in verbinding staan met de alarmcentrale.
Hierdoor moeten we soms inboeten op andere punten.
We hebben inderdaad 1 parkeerplaats aan de vestiging in Gent. En we zien momenteel niet de mogelijkheid om dit uit te bereiden.
We hebben uw opmerking over de zichtbaarheid en aanduiding van de bestaande parkeerplaats goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk bekijken om dit te verbeteren.
Ik hoop u hierover wat meer duidelijkheid te hebben kunnen geven.
Hartelijk dank voor uw review.

Andrzejewska

Super