Deskundigheid
Medewerkers

Reekmans

Correct onthaal

Hasselt

Ik vind het erg indiscreet dat de klant moet opgeven wat er in de safe zal bewaard worden: cash, edelmetaal, waardepapieren enz. Ten eeuwigen dage kan iedereen die deze data kan inkijken, ook zien... Ik vind het erg indiscreet dat de klant moet opgeven wat er in de safe zal bewaard worden: cash, edelmetaal, waardepapieren enz. Ten eeuwigen dage kan iedereen die deze data kan inkijken, ook zien wat de klant heeft opgegeven.

Reactie CitySafes:

Geachte ,
Hartelijk dank voor uw review.
We begrijpen dat u het indiscreet vindt dat u moet opgeven wat u in uw kluis zal bewaren.
Echter moeten wij ons ook aan de EU- wetgeving...
Geachte ,
Hartelijk dank voor uw review.
Echter moeten wij ons ook aan de EU- wetgeving houden . Graag wil ik u hierbij deze procedure even uitleggen .
De vragen die aan u gesteld zijn hebben te maken met de WWFT.
WWFT staat voor de Wet ter voorkoming van witwassen en financiering van terrorisme.
Dit is een EU-wetgeving waar onder andere banken, verzekeraars, accountants en vele andere bedrijven zich aan moeten houden.

De wet is bedoeld om witwassen en terrorismefinanciering tegen te gaan en op te sporen.
Om dit te bereiken moeten bedrijven die werken met waarde, de nodige informatie verzamelen over hun klanten en ze monitoren zodat hun product niet wordt misbruikt door mensen die zich bezig houden met illegale activiteiten.
Wij zijn dan ook wettelijk verplicht om aan onze klanten een aantal vragen te stellen. Hieronder valt ook de vraag waar u de kluis voor gebruikt.
Wij willen niet weten wat er in de kluis zit maar moeten wel weten wat het doel is waarvoor de kluis gebruikt wordt.  Dus niets specifieks maar enkel een productcategorie.
De informatie die u heeft doorgegeven is na het invullen niet meer zichtbaar voor onze medewerkers en wordt niet gedeeld met derden tenzij wij daar wettelijk toe verplicht zijn.
Hopelijk hebben we via deze weg duidelijkheid voor u kunnen scheppen over de gestelde vragen.
Mocht u nog verdere vragen en/of twijfels hebben dan horen wij het uiteraard graag. U kunt ons bellen op
02/ 486-70-00 of u kunt mailen naar info@citysafes.be

Annik Devadder

Ik kreeg duidelijke uitleg, op een vriendelijke manier. Moest ook niet lang wachten. Dus een positief.

Gent, Normaalschoolstraat.

Poyraz Vedat

Top ontvangst en vriendelijke medewerker. Heel duidelijke rondleiding en uitleg waar je met een gerust hart je waardevolle spullen kunt bewaren.

Vankerschaver Wilfried

Vlot geïntroduceerd, en bij eerste kofferbezoek goed begeleid

Assebroek-Brugge

nihil

Godelieve Cools

CitySafes waar men naar zijn klanten luistert!!

De overgang van ING kluis naar CitySafes, ging vlot met duidelijke afspraken.

Dit was mijn eerste bezoek en kennismaking :de...
CitySafes waar men naar zijn klanten luistert!!

De overgang van ING kluis naar CitySafes, ging vlot met duidelijke afspraken.

Dit was mijn eerste bezoek en kennismaking :de plaats binnen geraken was even lastig ,begreep het systeem niet goed en ondanks herhaalde malen bellen moest ik toch een geruime tijd buiten wachten.
Je staat dan buiten te wachten op straat bij de deur ,met waardevolle spullen bij.Dit voelt niet erg veilig.
Getelefoneerd naar de hoofdzetel ,die het filiaal in Gent gecontacteerd heeft,om te melden dat er iemand voor hun deur staat te wachten.
VOORSTEL : een kleine ruimte bij de ingang waar je kan zitten en wachten tot je verder geholpen wordt.
Je belt ,men laat u binnen en je wacht even in de wachtruimte tot je veilig wordt binnengelaten.

Uw filiaalhouder,heeft mij dan vervolgens goed ontvangen,duidelijke uitleg gegeven en rondleiding
Vriendelijke zeer gedienstige en discrete heer.
De prijs verraste me erg !
Dus werd er geduldig en zeer behulpzaam gepast en gemeten om een kleinere koffer te versieren.
De beveiliging lijkt me super ,net Fort Knokx .
Toch vind ik dat dit systeem het spontane bezoek wel tegenhoudt.

Jammer dat er ter plaatse geen parking is.Een eindje verder ,in een andere straat ,is er mogelijkheid om te parkeren.Maar vind het ,niet zo veilig om nog een eind te moeten stappen met waardevolle dingen bij me.

Wacht met veel ongeduld naar uw filiaal in Sint-Niklaas,want telkens naar Gent rijden is tijdrovend en duur aan brandstof.

Gent

Zoals reeds vermeld ,een wachtruimte binnen bij de ingang .Zodat je niet buiten voor de deur op straat moet staan wachten met waardevolle spullen bij.
Vb je belt aan, men opent de deur en je...
Vb je belt aan, men opent de deur en je gaat zitten in de wachtruimte tot je verder veilig binnen kan.
-Jammer dat je geen persoonlijk contact kan maken met de filiaalhouder. vb telefoneren dat je komt .
Alle contact gaat via de hoofdzetel.
- Parking bij het kantoor.

Reactie CitySafes:

Geachte Mevrouw
Allereerst willen wij u bedanken voor de uitgebreide feedback die u ons gegeven heeft.
Hierdoor kunnen wij ons verbeteren waar nodig is .

U vertelde in uw...
Geachte Mevrouw
Hierdoor kunnen wij ons verbeteren waar nodig is .

U vertelde in uw review dat u het niet fijn vond om buiten te moeten wachten en dat u zich hierdoor onveilig voelde. Dit begrijpen wij volkomen. En we vinden het zeer spijtig dat u zich onveilig hebt gevoeld. Wij kunnen u wel zeggen dat we aan onze buitendeur ook cameratoezicht hebben, dit kan u misschien een geruster gevoel geven.

U was verrast door de prijs.
Onze prijzen zijn inderdaad hoger dan de prijzen bij een bankkantoor, dit komt omdat de banken kluizen tegen een kleinere kostprijs aanbieden als extra dienst voor hun klanten. Zij verdienen op andere producten zoals bankrekeningen en het aanbieden van verzekeringen. Echter door de hoge kosten die de kluizen met zich meebrengen stoten zij het product ook meer en meer af. Deze hoge kosten komen doordat de beveiligingsmaatregelen van de kluis erg kostbaar zijn. Wij hebben de hoogst haalbare veiligheidsgraad van België: categorie 4+.
We begrijpen dat u onder de indruk bent van al de veiligheidsmaatregelingen die er bij CitySafes worden genomen. Dat is voor ons prioriteit.
Vanaf het moment dat u klant bent, kan u de volgende keer gewoon zonder een afspraak tijdens de openingsuren langs komen. Dit is een service dat wij graag aan onze klanten aanbieden .
U had ook een opmerking over het parkeren bij onze vestiging. Ik kan u melden dat wij aan onze vestiging in Gent een parkeerplaats hebben speciaal voor de klanten van CitySafes.
Dit is aan de Ottergemsesteenweg 11.
Wat betreft de opening van ons filiaal in Sint-Niklaas.
Als u naar onze website gaat en u gaat naar de locatie Sint-Niklaas en u klikt dan op reserveren kan u uw gegevens invullen . Zodra de vestiging open gaat in Sint-Niklaas wordt u door een medewerker gecontacteerd en kan u heel eenvoudig en kosteloos de overstap naar deze vestiging doen .
Als laatste willen we eindigen met u te bedanken voor de positieve feedback die u geeft over onze medewerker en de manier waarop hij met u heeft meegedacht bij het uitkiezen van het juiste formaat.
In de hoop dat we u op deze manier voldoende geïnformeerd hebben.

Godelieve Cools

Duidelijke afspraken

Vanbelle Michèle

Aangename kennismaking met het bedrijf. Ik had een veilig gevoel.

Brugge

De medewerker vertelde me dat er bij ieder kluisbezoek een e-mail naar mij verstuurd wordt. Ik kreeg echter geen e-mail bij mijn volgende bezoek.

Ekici Hakan

Aangenaam

Bert Panda,Ideeenspirit

Goede uitleg en vriendelijke dienstverlening

Gent

Veel te hoog veiligheidsniveau, richt zich niet naar de gewone man..

Mehmet Yoruk

Olivier was top