Snelheid van werken
In rekening gebrachte bedragen

N.U. Qazi

Zeer prettige ervaring

Sterke punten CijferAdvies

Kundig en warme personen die echt met je mee denken

Esther van de Pas- Praat+Teken

Cijferadvies Tilburg ( in de persoon van Albert Schuermans ) ondersteunt mijn bedrijf sinds 5 jaar met allerlei 'cijferzaken' ; boekhouding, advies en belastingzaken.

Sterke punten CijferAdvies

Rustige en betrouwbare vraagbaak en meedenker waar ik op kan vertrouwen en die tevens prettig betrokken is op zowel mijn zaken als mij als persoon.

Momenteel niet.

Via Cijferadvies bij een administratiekantoor in mijn omgeving terecht gekomen. Erg betrokken en fijn contact gehad. Super service!

Sterke punten CijferAdvies

Het samenwerkingsverband zorgt ervoor dat er veel kennis in huis is.

Kobel Holding

Wij zochten een administratiekantoor voor onze salarisverwerking. Wij vinden in administratiekantoor CijferAdvies in Amsterdam van Gaston een super partner. Altijd stippen op tijd. Ook met lastige... Wij zochten een administratiekantoor voor onze salarisverwerking. Wij vinden in administratiekantoor CijferAdvies in Amsterdam van Gaston een super partner. Altijd stippen op tijd. Ook met lastige vragen;)

Sterke punten CijferAdvies

Degelijk, goed advies bij personelezaken.

Kom eens vaker op de koffie

Aurora

Naast een goede en snelle rapportage kreeg ik ook bruikbaar advies over debiteurenbeheer en cashflow. Wij zijn er erg goed mee geholpen!!

Sterke punten CijferAdvies

Snel en heel persoonlijk en vooral meedenkend!

Niet echt

Geluk.com

Wij zitten bij de vestiging Oudenkerk a/d IJssel ging een extra mile voor ons. Grote achterstand weg gewerkt en rapportage opgezet. Gezellig met goede tips. Voor webshops een goed kantoor! Team... Wij zitten bij de vestiging Oudenkerk a/d IJssel ging een extra mile voor ons. Grote achterstand weg gewerkt en rapportage opgezet. Gezellig met goede tips. Voor webshops een goed kantoor! Team Geluk.com

Sterke punten CijferAdvies

Netwerk met goede adviseurs op allerlei gebied. Groot netwerk van collega's die elkaar ondersteunen.

Proactief communiceren.

Dobruskin B.V.

Uitstekend

Betrokkenheid, persoonlijk advies

Van Wersch

Naar tevredenheid werk ik sinds begin 2016 met Andre Coenen van Cijferadvies Kerkrade samen. Duidelijke communicatie!

Walter van Hoek

Andre Carlier is persoonlijk betrokken en vind het heel belangrijk dat er tijd wordt genomen om je duidelijk uitleg te geven over zijn werk. Verder wil hij graag meedenken en doet voorstellen voor... Andre Carlier is persoonlijk betrokken en vind het heel belangrijk dat er tijd wordt genomen om je duidelijk uitleg te geven over zijn werk. Verder wil hij graag meedenken en doet voorstellen voor de toekomst. Daar komt nog bij, (en dat is niet geheel onbelangrijk) hij weet waar hij over praat.

Sterke punten CijferAdvies

Betrokkenheid , tijd voor je hebben en kennis van zaken zijn voor mij belangrijk en Andre’ voldoet hier aan.

Sterke punten CijferAdvies

André carlier is snel en deskundige. Snapt behoefte en vult deze naar tevredenheid in.