Snelheid van werken
Persoonlijk advies
Administratieve kennis
In rekening gebrachte bedragen

Aurora E-commerce

Sterk advies voor mijn onderneming om wel of niet te verkopen

Persoonlijk advies.
Nemen de tijd en zijn relatiegericht

Brandt

Zeer slechte ervaringen met P.Vermeul
onderdeel van CijferAdvies. (Zoetermeer).
Veel boetes gekregen van de belastingdienst door slechte BTW aangiften en boekhouding.
Gewoon geen BTW...
Zeer slechte ervaringen met P.Vermeul
onderdeel van CijferAdvies. (Zoetermeer).
Gewoon geen BTW aangifte gedaan terwijl er BTW op de factuur stond en heb dit ook destijds aangegeven bij hem maar luistert niet.

Na mail wisselingen hierover gewoon ongeïnteresseerde (lees kortaf) reacties
Ik werk in de zorg (btw vrijgesteld) maar ook soms op kantoor (btw plichtig) maar ik kreeg dit Paul niet aan zn verstand.
Ik hoefde geen btw te betalen...klaar
Niet zeuren ....punt.

Achteraf heeft ie een suppletie gestuurd van 5681euro naar de belastingdienst (was toch niet goed gezien door hem ) maar ook nog eens een forse boete voor mijzelf erbovenop als cadeau i.v.m. het te laat indienen en betalen van de BTW van een paar honderd euro.
Geen sorry niks

Te laat indienen ook van de inkomstenbelasting
Op eigen houtje ook gewoon uitstel aanvragen bij de belastingdienst zonder overleg
Kortom de man doet maar wat en communiceert/ overlegd liever niet.
Huidige boekhouder is lang bezig geweest om de puinhopen recht te trekken.
Maar nog steeds sta ik op de radar van de belastingdienst.

Een goede boekhouder levert je geld op en houd je weg bij de belastingdienst.
P.vermeul kan/wil ik iedereen afraden.
Sorry ...normaal doe ik dit niet maar wil mensen gewoon behoeden voor slapeloze nachten en langdurige ellende.

Sterke punten CijferAdvies

Vragen beantwoorden op normale manier

Reactie CijferAdvies:

Wij vinden het jammer dat dit uw ervaring is met het kantoor in Zoetermeer.
Wij vinden het jammer dat dit uw ervaring is met het kantoor in Zoetermeer.
Intern hebben wij vanuit het hoofdkantoor uitvoerig onderzoek gedaan naar uw ervaring en zien dat het toch wel anders ligt dan u zo aangeeft.
Als u informatie achterhoudt of te laat deelt heeft dit altijd invloed op de aangiftes bij de belastingdienst.
Om te voorkomen dat de belastingdienst een boete oplegt wegens te laat betalen, moet de aangifte en de betaling op tijd geschieden.
Ook blijkt dat u de openstaande facturen niet op tijd aan dit kantoor heeft betaald en pas na maanden uw klacht en review heeft geplaatst.
Wij zijn voortdurend bezig met de optimalisatie van onze dienstverlening en vinden het dan ook jammer dat u niet tevreden bent met de door u gewenste uitkomst.
CijferAdvies Nederland

Yashar

Zeer tevreden, wij gaan hier nu al 2 jaar en nooit klachten gehad, zelfs na de aangifte helpen ze je nog steeds als er wat miss is of als je vragen hebt.

Vriendelijkheid, zeer behulpzaam.

Sami Kerimoğlu

Als horeca ondernemer in moeilijkheden gekomen. In contact gekomen met Adriaan voor een crediteurensanering. Heeft een faillissement voorkomen door te saneren met alle crediteuren (incl.... Als horeca ondernemer in moeilijkheden gekomen. In contact gekomen met Adriaan voor een crediteurensanering. Heeft een faillissement voorkomen door te saneren met alle crediteuren (incl. bankleningen / fiscus). Deze zware job is door de kennis en doorzettingsvermogen van Adriaan Koppens (Cijferadvies) tot een goed einde gebracht.
O N G E L O V E L I J K

Sterke punten CijferAdvies

Goede heldere communicatie en altijd bereikbaar voor mij.

Nvt

Horse & Habitat

Nog maar kort klant maar vriendelijke mensen en goed bereikbaar

Sterke punten CijferAdvies

snel antwoord op vragen en meedenken in het bedrijf

Geen op dit moment

Soraya

Fijne omgang en erg persoonlijk. Bij vragen kan je altijd goed terecht. Prettig geholpen door Romana met duidelijk advies.

Sterke punten CijferAdvies

Professioneel, duidelijk advies, gastvrijheid en voelt vertrouwd!

Sander Janssen

Vanaf het eerste moment dat ik bij Adriaan en Mia binnenkwam, voelt het enorm vertrouwd. Deze mensen hebben oprecht het beste met je voor en bieden daarin een ondersteunende rol. Niet alleen... Vanaf het eerste moment dat ik bij Adriaan en Mia binnenkwam, voelt het enorm vertrouwd. Deze mensen hebben oprecht het beste met je voor en bieden daarin een ondersteunende rol. Niet alleen zakelijk, maar juist heel persoonlijk! Ze zijn enorm betrokken, adviserend en sympathiek.

Betrokken, Persoonlijk, Inlevingsvermogen, Luisteren, Advies

Wolvenbosch

Hele fijne samenwerking! Ze reageren vlot, denken met me mee en leveren goed werk. Romana doet mijn boekhouding en verdient een dikke pluim!

Sterke punten CijferAdvies

Communicatie, service, inlevingsvermogen, resultaat.

Moet ik over nadenken....

Sysmacht BV

Betrokken, professional en vriendelijk!! Wij zijn er bijna half jaar klant bij CijferAdvies en zeer tevreden over de kwaliteit en betrokkenheid van de personeel, met name Adriaan en Jose doen hun... Betrokken, professional en vriendelijk!! Wij zijn er bijna half jaar klant bij CijferAdvies en zeer tevreden over de kwaliteit en betrokkenheid van de personeel, met name Adriaan en Jose doen hun best om mee te denken in alle bedrijf processen. Mijn dank aan Jose voor zijn nauwkeurigheid en alertheid!

Betrokken!

DasCoel Communicatie

Fijne samenwerking met Romana

Sterke punten CijferAdvies

Informeel, reageert snel, denkt mee

Dat geef ik door zodra ik er een bedenk!