Popkoor d'Accord

Heel goed

snelheid

Ga zo door!!

Reactie ChorusOnline:

Gaan we zeker doen, dank weer voor de bestelling en de mooie score !
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres gestuurd.

Voices Hengelo Frank Giesen

Goede website, mooie nummers, prima service

zie hierboven

neen

Reactie ChorusOnline:

Een 10 op ons rapport. Hier worden we heel blij van !! DANK !!

Jeannette van Oosterom/Popkoor Schoonhoven

Na het overlijden van onze dirigent waren bestanden van ons repertoire onvindbaar. Chorus online heeft ze zonder kosten aan ons ter beschikking gesteld. TOP! Nu kunnen we weer verder

Klant vriendelijkheid

verlooptijd van de links

Reactie ChorusOnline:

Mooie review en we helpen ons klanten graag.

Rhythm4all

Veel goede kwaliteit aan muziek

veel koor partijen voor kleine bezetting

Ierse muziek

Reactie ChorusOnline:

Dat zijn hele mooie complimenten om te ontvangen.
De feedback nemen we mee.

Rutger

Goede arrangementen en het is fijn oefenen met de MIDI's en Vocal Tracks.

MIDI's, Vocal Tracks

Kan ik zo even niet op komen.

Reactie ChorusOnline:

Mooi rapportcijfer. Inderdaad de VocalTracks blijken een erg fijne aanvulling op onze arrangementen. Wel veel werk om deze pakketten voor elkaar te krijgen.
Het kadootje voor het invullen van de...

Singhetvroo

Perfect

snel - duidelijk -

Nihil

Reactie ChorusOnline:

Kort maar krachtig, bedankt voor de mooie score !!

popkoor Switch

Het gekochte nummer werd snel op mijn mail doorgegeven.

snelle behandeling

Prijs is met 50% gestegen. Jammer

Reactie ChorusOnline:

Dank voor het mooie rapportcijfer.
Dank voor het mooie rapportcijfer.
De prijs... omgerekend kosten onze legale (!) arrangementen ongeveer het zelfde als 1 tot 2 koppen koffie op een terras per koorlid... 6 weken studeerplezier en jaren uitvoeringsplezier krijg je er voor terug.

Jan Jaap Langereis

Altijd goede, snelle levering, dit is nog nooit fout gegaan. Ik ben 9 van de 10 keer enthousiast over de arrangementen.

Het is heel fijn dat je grote delen van te voren kunt bekijken en de kant-en-klare oefenfiles zijn erg prettig. Ook prettig dat je kan kiezen tussen 4/5/6-stemmig of Chorus light.

Ik begrijp en beaam dat het slechts ± twee koppen koffie per koorlid is, en ook kan ik (de opbouw van) het bedrag wel uitleggen, maar tóch hikken mijn koren tegen een bedrag van bijna 100 euro aan,... Ik begrijp en beaam dat het slechts ± twee koppen koffie per koorlid is, en ook kan ik (de opbouw van) het bedrag wel uitleggen, maar tóch hikken mijn koren tegen een bedrag van bijna 100 euro aan, helemaal als we meerder arrangementen nodig hebben. Desondanks heb ik ze weer een keer kunnen verleiden ;-)

Reactie ChorusOnline:

Mooi rapport voor ons team. Fijn dat jullie telkens weer terugkomen voor ijzersterk legaal repertoire.
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres...

De ZangZaak/Ladies in Red/Cessibon

alles snel geleverd, uitgebreide bladmuziek, goede arrangementen!

niet de goedkoopste...

Reactie ChorusOnline:

Maar wel legaal en met arrangementen die door de vertegenwoordigers van de artiest allemaal zijn goedgekeurd. Wij betalen per koorlid veel royalties.. een andere partij die goedkoper kan aanbieden... Maar wel legaal en met arrangementen die door de vertegenwoordigers van de artiest allemaal zijn goedgekeurd. Wij betalen per koorlid veel royalties.. een andere partij die goedkoper kan aanbieden doet dat zeer waarschijnlijk zonder toestemming.

Joep van Vugt

Prima site om vlot je koorrepertoire te kunnen uitbreiden

Snelle levering en heldere PDF en Mid

Zou ook alleen partituur voor dirigent aanbieden (koor kan vaak geen noot lezen en is afhankelijk van dirigent)

Reactie ChorusOnline:

10/10,... daar zijn we ontzettend blij mee !
Onze ervaring is dat veel koorleden wel noten kunnen lezen en het prettig vinden om te kunnen volgen (al is het globaal) wat hun stem doet.
Het...
10/10,... daar zijn we ontzettend blij mee !