Anja

Als altijd fijn overzichtelijk en snelle service! Ideaal!

Overzichtelijk en snel

Teksten controleren voordat een nummer in het thema 'Gospel' wordt geplaatst, bv Take me to church.... https://www.popsongprofessor.com/blog/2015/04/15/what-does-take-me-to-church-by-hozier-mean

Dank voor de feedback.
Dank voor de feedback.
Uiteraard zetten we de arrangementen in de juiste categorie en vinden dat de sfeer van Take Me To Church zeker goed ingeschaald is. Maar goed, we nemen de feedback mee,

Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres gestuurd.

Suzan Renkema-Paas

Erg praktisch en bij de tijd. Goed bruikbaar. Ook heel fijn dat er per lied verschillende arrangementen beschikbaar zijn.

Overzichtelijk

...

Reactie ChorusOnline:

Leuke review , mooi rapportcijfer voor ons team, wij zijn weer blij en tevreden dat jullie dat ook zijn.
ChorusOnline

Bannink &cooo( ina Bannink)

Nog nooit zo makkelijk muziek besteld.
En ik had op you tube deze versie gehoord, wat een mooi arrangement, we gaan er graag mee werken

Goede site, ook op iPad prima te doen.

Geen momenteel

Reactie ChorusOnline:

Fijn deze review. Altijd goed om te horen dat mensen zo tevreden zijn. Wij gaan weer vrolijk verder met arrangeren !!

Elisabeth van Dongen

Goed zingbare arrangementen. Vooral de vocale tracks zijn erg handig. De instrumentale partijen heb ik niet nodig. Ik zou het daarom prettig vinden om de koorpartituren alleen met pianobegeleiding... Goed zingbare arrangementen. Vooral de vocale tracks zijn erg handig. De instrumentale partijen heb ik niet nodig. Ik zou het daarom prettig vinden om de koorpartituren alleen met pianobegeleiding te kunnen bestellen, waardoor het wellicht wat goedkoper wordt. De digitale levering is snel en goed georganiseerd.

Zie ervaringen

Zie ervaringen

Reactie ChorusOnline:

Goede feedback, dank hiervoor. Wij houden graag vast aan ons concept van een zeer uitgebreide score... mocht je ooit eens met live muzikanten willen uitvoeren dan heb je alle bestanden meteen... Goede feedback, dank hiervoor. Wij houden graag vast aan ons concept van een zeer uitgebreide score... mocht je ooit eens met live muzikanten willen uitvoeren dan heb je alle bestanden meteen voorhanden.

Margré

Binnen een paar minuten gepiept.

Overzichtelijk

Zoeken naar de versies met Vocal Tracks

Reactie ChorusOnline:

Ook weer mooie cijfers en op het moment zoeken we uit of het mogelijk is om op titels met VocalTracks te zoeken. Is waarschijnlijk binnen enkele weken geregeld.
Het kadootje voor het invullen...

What Els!

Werkt heel snel en het is heel fijn dat er voor alle muzikanten bladmuziek wordt bijgeleverd.

De bijgeleverde mp3's en evt. vocal tracks zijn heel fijn om iets snel en goed in te studeren.

Bij een paar nummers vinden wij de partijen voor de hoge sopraan net iets te hoog, hetzelfde geldt voor de lage partij, die zijn dan net te laag. Dit is vooral bij de 3 stemmige arrangementen.

Goede feedback,
Goede feedback,
Misschien is het dan beter een volgende keer te kijken naar een iets lager level, of van te voren het arrangement op de webshop (preview) even goed te bekijken. Wij kunnen natuurlijk ook altijd hulp bieden bij eventuele twijfel, en kijken dan de score even na...

Tine Vermeulen

Leuke arrangementen

leuke arrangementen

Reactie ChorusOnline:

Kort en krachtig met een prachtig eindcijfer voor ChorusOnline. Dank !!

Marit Janssens

Eenvoudig bestellen en snelle levering. Mooi arrangement.

Overzichtelijk en duidelijk

niet

Reactie ChorusOnline:

Alleen maar mooie cijfers en woorden.... wij worden er stil van en gaan rustig door met ons mooie werk! Dank !!

Septem

Super! Goede kwaliteit, efficiënte levering.

Efficiënt dus

Niet

Reactie ChorusOnline:

Mooi rapport voor ons team, dank voor de fijne review !

Toshiro Polak

Wat mij betreft de beste bron van acapella arrangementen in Nederland.

Kwalitatief hoogstaande arrangementen. Goede oefenmaterialen.

Het aanbod zou nog wat moderner kunnen (niet qua repertoire, maar qua arrangementen).

Reactie ChorusOnline:

Mooie cijfers en dank voor de feedback, wij zijn er weer blij mee !!