John Muller

Supersnelle levering

snelheid

Reactie ChorusOnline:

Weer een top review voor ons team, DANK !!
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres gestuurd.

Dicht bij C

Prima! Professioneel.

Goeie arrangementen. Snel in de inbox.

Reactie ChorusOnline:

Hele fijne score voor ons team. Het is altijd weer goed om te lezen dat klanten tevreden zijn... ook achter deze schermen wordt hard gewerkt door mensen die een enorme passie hebben voor (pop)koor... Hele fijne score voor ons team. Het is altijd weer goed om te lezen dat klanten tevreden zijn... ook achter deze schermen wordt hard gewerkt door mensen die een enorme passie hebben voor (pop)koor muziek. Dank dus !!

Lial

Top

Audiobestanden

Reactie ChorusOnline:

Wat een heerlijke review, fijn om zo het weekend in te gaan !!

Everpop

Wat een plezier om hier nieuwe nummers te bekijken, beluisteren en bestellen.

duidelijk en snel

zou het niet weten

Reactie ChorusOnline:

En weer zo'n fijne review... tevreden klanten, daar worden wij heel blij van !!

Bright Singing

De levering is snel. En goede kwaliteit.
Dit geeft vertrouwen voor de toekomst.

Duidelijk, snel en goede kwaliteit

Ik heb daar nog te weinig ervaring mee

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de mooie cijfers voor ons team!

P. Duzink

Goede arrangemente

Duidelijk en snel

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de mooie woorden, een 6-je vinden we wel mager als beoordeling, zeker als er geen verbeterpunten zijn.
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres...

Rob van Nunen

Snel en betrouwbaar

snelle beschikbaarheid van links

Reactie ChorusOnline:

Hier worden we heel blij van, klanten die zo tevreden zijn !
Dank voor de mooie woorden en rapportcijfers.
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres...
Hier worden we heel blij van, klanten die zo tevreden zijn !
Dank voor de mooie woorden en rapportcijfers.

Popkoor Splash! Zeewolde

Wij waren op zoek naar Children of the Sun van Twarres. Via de zoekmachine kwam ik bij ChorusOnline direct op het scherm met de gevraagde partituren en MP3s. Het is allemaal duidelijk wat ze te... Wij waren op zoek naar Children of the Sun van Twarres. Via de zoekmachine kwam ik bij ChorusOnline direct op het scherm met de gevraagde partituren en MP3s. Het is allemaal duidelijk wat ze te bieden hebben; overzichtelijk en makkelijk toegankelijk om te bekijken wat je zou gaan krijgen. Na besloten te hebben deze versie aan te schaffen, was ook dat snel en eenvoudig te doen. Na betaling waren de bestanden vrijwel direct via de mail met “linkjes” te down loaden.
Wat ook opvalt is dat ze wel heel erg veel muziekstukken te bieden hebben.

Ruud van Bavel
Popkoor Splash! Zeewolde

overzichtelijkheid

eigenlijk geen

Reactie ChorusOnline:

Mooi om te lezen dat er eigenlijk geen verbeterpunten zijn... we ontvangen als cijfer een 8...hadden dan natuurlijk liever een 10 gehad, maar goed...jullie zijn tevreden en dat telt !
Het...

Vrouwenkoor la Presa

Mooi arrangementen snele levering duidelijk website

Betaling via andere rekening niet zo makkelijk

Reactie ChorusOnline:

Mooie cijfers voor ons team, dank hiervoor !!

Koor La Presa

Goed en snel

Duidelijk

Gee

Reactie ChorusOnline:

Daar houden we van,... goed en snel. Ons team werkt dagelijks hard om prachtige legale !! koorarrangementen voor koren klaar te maken. Fijn als dat gewaardeerd wordt !
Het kadootje voor het...