De Opstap

Ik ben net gestart met ChorusOnline, maar vind alles helder en makkelijk in gebruik!

Er is ook gratis te downloaden bladmuziek

Geen, tot nu toe

Reactie ChorusOnline:

Top, we hopen dat jullie net als zoveel andere klanten , onze mooie en legale arrangementen blijven waarderen !
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres...
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres gestuurd.

Janine

Prima service!

snelle levering

Reactie ChorusOnline:

Ook weer een top review en rapportcijfer. We zijn er blij mee !!

Da Capo's Popkoor

Snelle service.
Een keer vergeten om de vocal tracks erbij te bestellen, was geen probleem, werd snel nagestuurd.

Snelheid

Reactie ChorusOnline:

Fijne review met mooie cijfers voor ons team ! Dank !!

Fiorettikoor

Prima partituur

Mooie partituur en opnames

Opnames niet zo mooi ingezongen, vrij prijzig omdat je niet voor één partituur kan betalen.

Dank voor je review !
Jammer dat je niet helemaal vond wat je zocht.
Wij geven koorpartituren uit, naar ons idee logisch dat je dan ook voor groepen bestellen moet.
V.w.b. de...
Dank voor je review !
Jammer dat je niet helemaal vond wat je zocht.
V.w.b. de VocalTracks, daar is men toch echt heel tevreden over... geef maar aan wat beter kan en dan kijken we wat er mogelijk is.

Attitude / Hilda Ensing

Al jaren vele plezier van jullie arrangementen en helemaal blij met de vocale tracks !!

zeer volle levering !!

Een zoekfunctie op jaartal van uitgave datum van de oorspronkelijke song

Reactie ChorusOnline:

Mooie review van een trouwe klant, erg leuk !

Caroline Panen

Blij met de ingezongen partijen, die zijn fijner dan de midifiles. Fijne bladmuziek. Supersnelle levering.

Ingezonden partijen

Reactie ChorusOnline:

Leuke review, met mooie cijfers. Dank hiervoor !!

J.Oudejans

Handig die audiobestanden en de orkestband.

Levering

Reactie ChorusOnline:

Mooie review weer ! ons team doet haar uiterste best en het is altijd weer fijn om te zien dat het werk gewaardeerd wordt !!
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je...

Mariska Franken

Snelle levering, duidelijke bladmuziek en goed bruikbare ingezongen partijen. De midi-versies vind ik minder praktisch, maar dat kan zeker aan ons liggen 😁. Wij gaan oefenen, zin in!

Snel en compleet

Meer zangpartijen, minder midi.

Reactie ChorusOnline:

Altijd weer fijn om een prachtige review te lezen.
Altijd weer fijn om een prachtige review te lezen.
Niet alle titels zijn voorzien van ingezongen VocalTracks, maar alle titels hebben wel de midi-mp3 oefenfiles. Wij werken constant aan nieuw repertoire en VocalTracks.

rikystar

Vlugge levering

prima kwaliteit

Reactie ChorusOnline:

En een tien voor ons team... heel erg bedankt voor deze score en geniet van de mooie arrangementen !!
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres...

Les Choristes

Goede arrangementen en snel in de inbox.

Snelle beschikbaarheid van de nummers.

Reactie ChorusOnline:

Heel fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn ! Daar doen we het voor uiteindelijk.