De Dames

Grote keuze aan arrangementen met diverse moeilijksheids graad

snelle levering, heldere website, snel antwoord op vragen

Misschien heb ik het gemist maar eventueel even ergens bij zetten dat als je gaat printen, je direct de full score uit print :) als je niet oplet zoals ik

Reactie ChorusOnline:

Leuke review en feedback. We hebben niet voor niets de index toegevoegd bij de PDF-pakketten... bij een volgende gaat dit zeker beter !
Geniet van de arrangementen !
Het kadootje voor het...
Geniet van de arrangementen !
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres gestuurd.

Popkoor Harjasali

Snel en efficiënt

Gebruiksvriendelijk, snel en makkelijk

Meer Vlaamse nummers

Reactie ChorusOnline:

Perfecte score...daar doen we het voor. Vlaamse nummers.. het kost ons team ontzettend veel tijd om een arrangement klaar te maken... we kijken dus ook naar de commerciële kant.. er moet voldoende... Perfecte score...daar doen we het voor. Vlaamse nummers.. het kost ons team ontzettend veel tijd om een arrangement klaar te maken... we kijken dus ook naar de commerciële kant.. er moet voldoende potentie zijn dit weer terug te verdienen...

Popkoor Zzing

Supersnelle levering.
Prima service (kunt met vragen altijd terecht) en mooie arrangenenten.

Heel snel

Mogelijkheid tot aanmaken van account

Reactie ChorusOnline:

Goed om te horen dat jullie ook onze service op prijs stellen... wij zijn dagelijks met ons prachtige vak bezig.

Gonny Moerkens

Vlotte en veilige levering

?

Reactie ChorusOnline:

Mooie cijfers ...wij zijn er blij mee !

Zanggroep Cadans

Het arrangement weer snel ontvangen via de mail. deze keer samen met vocal tracks.

Keuze uit verschillende settings en compleet om te kiezen hoe je de uitvoering wilt gaan doen ( piano, band )

Wel een stuk duurder geworden hoop dat het hierbij blijft anders wordt het een grote kostenpost als we 15 nieuwe nummers moeten bestellen.

Reactie ChorusOnline:

Mooie score van een trouwe klant.
Mooie score van een trouwe klant.
De royalty's zijn afgelopen jaar flink gestegen, vandaar de hogere prijs. omgerekend per koorlid betaal je ongeveer hetzelfde als 2 koppen koffie op een terras voor een legaal arrangement , naar ons idee een prima een eerlijke investering.

ut koer

Snelle afhandeling

duidelijk

Reactie ChorusOnline:

Dank voor deze maximale score. Wij waarderen het altijd weer als klanten aangeven dat ze zo tevreden zijn !

Bernie

Regelmatig arrangementen besteld voor diverse koren.

Snelheid en kijkexemplaar

Meer nederpop

Reactie ChorusOnline:

Een 10... dank !! We nemen de feedback mee.

Popcorn Vocals

Wij zingen al jaren arrangementen van Chorus Online en zijn zeer tevreden.

Snelle levering, goede back tracks en de vocal tracks goede aanvulling op de oefen tracks.

Geen.

Waarvoor dank !
Fijn om te horen dat de VocalTracks zo goed bevallen !!

Theo In 't Panhuis

Geweldige arrangementen

Uitgebreide partituren

.?

Reactie ChorusOnline:

Tja.... zullen we dan maar gewoon doorgaan op deze manier met een 10/10 score..
Dank voor de mooie woorden !!
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres...
Tja.... zullen we dan maar gewoon doorgaan op deze manier met een 10/10 score..
Dank voor de mooie woorden !!

BASALT en andere keien

Makkelijk zoeken. Supersnelle levering.

Makkelijk zoeken, supersnelle levering

Groter assortiment aan eenvoudige acapella zou leuk zijn.

Reactie ChorusOnline:

Ah.. dat zijn mooie cijfers en woorden. Dank hiervoor !!
De feedback nemen we mee.