vocal group ZiZo

Vocal tracks fijne aanvulling op arrangement

Snelle levering, heldere informatie op website, vocal tracks als aanvulling op midi's

Wellicht kan de prijs van vocal tracks direct meegenomen worden in de arrangementsprijs per koorlid als ze erbij zitten.

Reactie ChorusOnline:

Perfecte score voor ons team, waarvoor dank.
Zo zie je maar weer... er zijn tal van mogelijkheden om met de pakketten om te gaan, wij zijn tevreden met de huidige aanpak.
Het kadootje voor...
Perfecte score voor ons team, waarvoor dank.
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres gestuurd.

Riemer Reijenga

Zeer tevreden! Voor de eerste keer een arrangement met vocal tracks besteld voor mijn damespopkoor en zij vinden het erg leuk om op deze manier de stemmen in te studeren. Gaan we vast en zeker vaker... Zeer tevreden! Voor de eerste keer een arrangement met vocal tracks besteld voor mijn damespopkoor en zij vinden het erg leuk om op deze manier de stemmen in te studeren. Gaan we vast en zeker vaker doen.

Snelheid van leveren.

Misschien is het mogelijk een filter toe te voegen op release-datum van de originele nummers.

Reactie ChorusOnline:

Mooie review, waarvoor dank en v.w.b. de titels op datum geselecteerd.. dat zien we zelf niet als een verbetering.
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres...

Anjo

Snelle en correcte levering, goede arrangementen en heel fijn met de oefenbestanden!

Goede arrangementen

Reactie ChorusOnline:

Super score voor ons team... daar doen we het voor !! Dank je wel.

Vrouwenkoor Confetti Helmond

Snel!!

Snelheid

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de review. We proberen altijd naar een maximaal resultaat te streven.
Dank voor de review. We proberen altijd naar een maximaal resultaat te streven.
Als er verbeterpunten zijn horen we dat graag... misschien krijgen we dan een volgende keer een hoger rapportcijfer...

Popkoor Wiezz

Inmiddels al heel wat jaren klant!

Arrangementen zijn te beluisteren, snel geregeld, vocal tracks zijn een mooie aanvulling!

In plaats van Chorus Light: meer SAAB of SSAAB ivm weinig mannen

Reactie ChorusOnline:

Goed om te horen dat jullie na al die jaren nog steeds erg tevreden zijn.
De feedback nemen we mee.
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres...
Goed om te horen dat jullie na al die jaren nog steeds erg tevreden zijn.
De feedback nemen we mee.

Dvoice

We zijn een beginnende Vocalgroup. In de zoektocht naar mooie arrangementen kwamen we op deze site uit. Een enorme diversiteit aan prachtige arrangementen.

Mooi dat je eerst de voorbeelden kunt inzien en beluisteren en dat de moeilijkheidsgraat erbij vermeld staat. Prettig dat er van iedere zangpartij midifiles worden geleverd en bij veel songs de... Mooi dat je eerst de voorbeelden kunt inzien en beluisteren en dat de moeilijkheidsgraat erbij vermeld staat. Prettig dat er van iedere zangpartij midifiles worden geleverd en bij veel songs de mogelijkheid bestaat de vocal track bij te kopen. Voor een beginnende Vocalgroup maakt dit het repeteren een stuk eenvoudiger.

Voor een kleine Vocalgroup is het bijkopen van een vocal track voor ieder aan te schaffen arrangement wel wat kostbaar, maar snap ook dat de pro's bestaald moeten worden.

Reactie ChorusOnline:

Echt heel fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. We hopen dat jullie nog vaak terug komen zodat wij ons mooie vak kunnen blijven uitoefenen.
Het kadootje voor het invullen van de review...

Gerben van 't Hag

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar

Zou het niet weten

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de mooie cijfers hoewel we voor klantvriendelijkheid-bestelgemak en reactiesnelheid wat minnetjes scoren... we kunnen ons niet herinneren dat er contact met ons is opgenomen en de... Dank voor de mooie cijfers hoewel we voor klantvriendelijkheid-bestelgemak en reactiesnelheid wat minnetjes scoren... we kunnen ons niet herinneren dat er contact met ons is opgenomen en de arrangementen zijn binnen 1 minuut na transactie afgeleverd. Het is lastig/onmogelijk dit te verbeteren zonder goede feedback.

De Stroatklinkers

snel geleverd

Had graag de partijen ook apart ontvangen, normaal zitten die er ook bij, nu moet ik ze zelf allemaal uitwerken.

Reactie ChorusOnline:

Een 7, dat is een ruim voldoende.. dank hiervoor.
Een 7, dat is een ruim voldoende.. dank hiervoor.
We hadden elkaar vandaag een aantal keer aan de lijn... even de rust nemen en goed lezen wat er staat zal een bestelproces een volgende keer wat vlotter laten verlopen. En in de koorwereld is het gebruikelijk dat de stemmen in 1 partuur staan, zoals uiteraard ook op de webshop getoond wordt.

Zaffre

Prachtige arrangementen, met voor ieder wat wils

heel gevarieerd aanbod

Reactie ChorusOnline:

Super mooie review, wij zijn er blij mee !!

Vocalips

Snel te vinden, mooi aanbod

Reactie ChorusOnline:

Kort maar krachtig deze review... wij zijn er blij mee !!