9.7/10

Agnes Paes

Duidelijke website en snelle verwerking van de
bestelling.

Reactie ChorusOnline:

Goed om te horen, waarvoor dank !!!
Het ChorusOnline Team is telkens weer blij met tevreden klanten.

Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres gestuurd.

Henk Glijn

Vandaag voor onze groep ons '1ste' arrangement gekocht.
Be my number two van Joe jackson.

Makkelijke site, mooi en leuk arrangement van Hans Kaldeway,
En nog als toetje...

Snel en overzichtelijk

We hebben nog geen Groepsnaam noemen het vooralsnog even GZN
Dat mocht niet van de website.... Kennelijk is een 3 letterig iets geen groep.. Zou aangepast mogen worden!

Reactie ChorusOnline:

Dank voor deze leuke review. Laten we hopen dat we jullie nog vaak terug zien op de shop !!

Lord's Moor Singers

Voor het eerst besteld. Prima tevreden. Fijn dat er direct oefenbestanden bij zitten voor de verschillende stemgroepen.

Reactie ChorusOnline:

Maximale score van een nieuwe klant. Welkom !! Geniet van het prachtige arrangement.

Gemengde koor Evergreen

Altijd snelle reactie en soepele afhandeling.
Prima arrangementen inclusief mp3-tjes van de verschillende stemgroepen, en dat voor een heel schappelijke prijs.
Wij doen graag zaken met...

Reactie ChorusOnline:

Buitengewoon prettige review !! Wij zijn er blij mee.

Peter Wagenaar

Up to date met nieuwe nummers

Mooie arrangementen ook meteen compleet voor de band

Nog sneller nieuwe nummers ......

Reactie ChorusOnline:

Maximale score voor het ChorusOnline team, waarvoor dank.
We werken elke dag hard aan nieuwe nummers... maar inmiddels staan er zo'n 1780 arrangementen te wachten op je koor....

W.P. Dijkstra

Zoals altijd is de snelheid en de service van Chorus online meer dan goed.

Snelheid en kwaliteit

Compactere koorpartijen om papier te sparen.

Reactie ChorusOnline:

Prachtig rapport, waarvoor dank.
We merken dat inmiddels veel koorleden met tablet of soortgelijk apparatuur de repetities ingaan.

zangeres

Zeer vlotte service en duidelijke website

Het product staat direct in de email

Geen verbeterpunt maar een vraag, als het product in Midi (alleen de koorversie) aangeleverd zou kunnen worden, dan zou het helemaal fantastisch zijn.

Reactie ChorusOnline:

Bedankt voor de mooie review.
MIDI-files kunnen omgezet worden naar notatie en mogen we (in overeenkomst met de afspraken die we met de rechthebbende partijen hebben) niet verstrekken.

Teylingen College

Werk al een hele tijd met Chorus Online voor mijn examenklassen op het Teylingen College. Super snel geregeld als ik weer eens in tijdsnood zit... ;-)
Kwalitatief eigenlijk altijd in orde!

Snel! Kwalitatief goed.

Misschien ook blazerspartijen? (meerstemmig...)
En Tabs voor gitaar/bas. Maar is ook wel weer een goed leerpunt voor mijn leerlingen.

Reactie ChorusOnline:

Leuke review, tijdnood, ja dan zit je bij ons goed: alles binnen een paar minuten geregeld en zing-klaar in huis.

Janny Schol-Pilon

Fijn dat alles zo snel geregeld is.

Snelle levering van de arrangementen.

Reactie ChorusOnline:

Bijna perfect dus ons rapport. Voor ons weer de bevestiging dat we op het juiste spoor zitten. Dank !!

Simpel, snel en goed

Uitgebreide partituren. niet alleen zang of muziek maar beiden en meerdere instrumenten

Op verzoek andere stembezetting mogelijk maken zonder al te veel bijkomende kosten

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de mooie review en goede feedback. Er is trouwens van alles mogelijk hoor, maar maatwerk kost nu eenmaal meer.