9.7/10

Nederpop aan de Dintel

Heel snelle service en mooi pakket

duidelijk, wat je ziet is wat je krijgt!

blijf zo doorgaan

Reactie ChorusOnline:

Wij gaan lekker door hoor !! Dank voor de review.

Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres gestuurd.

Koor Unisono

Behalve dat de arrangementen goed zijn en de levering supersnel is ook de service uitstekend. Afgelopen weekend bij de Black Friday actie 3 arrangementen besteld, maar in de haast de verkeerde...

Veelzijdig, snelle levering

Geen idee

Koor Invasion

Zo dat ging snel .......

ruime keus, overzichtelijk!

Niet dat ik weet

Snel en prima support

Veel nummers tegen een aantrekkelijke prijs

Eli Damen (Zangvereniging Cheers)

Leuke arrangementen, goede en volledige partituren, snelle levering. Wij zijn zeer tevreden over de producten en leveringen van ChorusOnline.

Goede impressie over de arrangementen, makkelijk te bestellen.

Sommige teksten zijn moeilijk leesbaar (licht grijze tekst op witte achtergrond). Voor mensen met een visuele beperking (zoals ik, helaas) zijn sommige blokken moeilijk te lezen en soms moeilijk te vinden. Een kleine aanpassing aan de letterkleur zou zeer wenselijk zijn!!

Reactie ChorusOnline:

Mooie review en prima feedback. Misschien moet je eens bellen over wat je precies wilt: 06-41577756

Musical Intermezzo

Topbnedrijf, snelle levering, goede kwaliteit

snel en makkelijk zoeken, overzichtelijk

nog ruimere keuze

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de fijne review. We werken iedere dag aan onze titels maar inmiddels is de catalogus zo ruim dat een koor dit onmogelijk allemaal kan zingen... de komende 50 jaar.

anonymous

Mooi arrangement, snelle service.

Grote variatie in arrangementen

NVT

Mooie review: DANK !

Christine Vermaas

Snel, betrouwbaar.
Geeft snel reactie op vragen

Snel

Op dit moment niet

Reactie ChorusOnline:

En deze review is zelfs nóg beter 10/10... perfect dus : wij zijn er blij mee !!

Super

Prachtige arrangementen

Evt de mogelijkheid om n arrangement in een lagere toonsoort te bestellen omdat t bereik van sommige koren niet zo hoog is ?

Reactie ChorusOnline:

We weten dat dit via andere sites mogelijk is, maar het klakkeloos verlagen/verhogen van een arrangement levert niet altijd een beter zingbaar geheel op. Maatwerk is altijd mogelijk hoewel ook duurder uiteraard. Vraag maar eens naar de mogelijkheden.

Fred Ista / La Mer

Uitstekende service

Snelle reactie en subliem werk

Ik zie die niet

Reactie ChorusOnline:

Mooi, dan gewoon doorgaan op deze manier... dank voor de review !