9.7/10

Coro con Capri

Mooie site, snelle levering, redelijke prijs.

Ik zou graag willen dat je via de filters ook kunt zoeken naar SMAB arrangementen.

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de fijne review, filteren op verschillende bezettingen is nu helaas nog niet mogelijk, we hebben zoveel varianten....Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres gestuurd.

Theo In 't Panhuis

Prachtige arrangementen, zelfs voor kleinere koren

Afwisselende arangementen

Pdf splitsen in losse partijen, hoef je niet het hele document door

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de feedback. Technisch een hele operatie dit te veranderen terwijl het een kleine moeite voor de klant is te isoleren wat je nodig hebt...dit laten we voorlopig zo.

Eric Crauwels

Een aantal keren wat besteld. Duidelijke site. Alles goed vindbaar. Uitgebreide info met geluidsopname ed. Snelle service.

Zeer duidelijke info omtrent de werken

Eigenlijk niet

Reactie ChorusOnline:

Top, dank voor deze prachtige score !

Musical On Stage vzw

Fijn bedrijf.

Reactie ChorusOnline:

Korte review, maar ... dank !!

Gerben van het Hag

Makkelijk en snel

snelheid

Ik wacht nog steeds op de beloofde verbeterde versie van de backtrack bij "Bubbly".

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de mooie score. I.v.m. korte vakantie zijn wij vanochtend begonnen met ons huiswerk; we nemen zo snel mogelijk contact op.

jg de winter

Zoals altijd supersnel in de mailbox.

Fijn dat er nu ook Voice Tracks bijbesteld kunnen worden.

nee

Reactie ChorusOnline:

10/10... maximale score, daar werkt het ChorusOnline Team hard voor: bedankt !!

Saskia

Ook deze keer weer snel een goed arrangement.
Ook blij met de handige mp3's

Snel.
Veel materiaal, misschien zelfs te veel?

Voor de kleine dameskoren een SSA versie.

Reactie ChorusOnline:

Dat is leuk om te horen... teveel materiaal .... Kleinere dameskoren, lastig om voor elke bezetting materiaal aan te bieden, maar we kunnen wel altijd advies geven over de mogelijkheden per arrangement....

J.A.F.M. Lautenslager

Partituren en andere bestanden zijn snel en gemakkelijk te beoordelen

Vocal tracks

Graag een mogelijkheid om de partituren met een groter lettertype af te drukken

Reactie ChorusOnline:

Goed om te horen dat de arrangementen bevallen. Groter lettertype, dat is lastig want we willen ook weer niet al te veel pagina's gebruiken... misschien via mail contact opnemen om te kijken wat de mogelijkheden voor jullie koor zijn....

ChorusOnline

Supersnel. En natuurlijk een prima arrangement. We zijn er meteen mee begonnen. :)

Snelheid

Geen probleem, maar wij gebruiken de partituren voor de band niet dus. Misschien een aparte pdf voor het koor???

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de leuke review. Al het materiaal dat je niet meteen kan gebruiken goed opslaan, wellicht komt er een moment dat je met echte muzikanten een uitvoering wilt doen... dan is het een kwestie van uitprinten en spelen....

Een oude bekende :-)

De ingezongen mp3's, zijn een echte meerwaarde voor de leden, top!

Gaat zo verder

Reactie ChorusOnline:

Hoi oude bekende ! Ontzettend leuk dat jullie ook nu weer voor ChorusOnline kiezen.
Geniet van het arrangement !!