Bert Somers

Goede en vrij vlotte aankoop

Producten komen overeen met de werklijkheid, ruim aanbod

Niet zo makkelijk om vanuit België online te betalen

Hanneke Versteeg

Goede producten, in mijn geval erg lange levertijd

Goede kwaliteitsproducten, ook voor afwijkende maten, in originele verpakking geleverd.

Levertijd (26 nov besteld en pas 6 dec in huis, pakketjes van andere postorderbedrijven en diezelfde dag besteld waren met PostNL wel binnen 2 dagen in huis).

Beste Hanneke Versteeg,
Beste Hanneke Versteeg,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het plaatsen van uw feedback. Wij vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze producten. Wat vervelend dat u langer heeft moeten wachten op de levering van uw bestelling. Helaas viel uw bestelling net in de periode dat PostNL door BlackFriday en de feestdagen een grote vertraging hadden opgelopen. Het is per distributiecentrum verschillend hoeveel vertraging er was opgelopen. Hierdoor konden andere pakketten wel eerder verstuurd worden. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons op de webshop en wensen u voor nu heel veel plezier van uw aankopen!
Team ChillyHilversum.

Erica Donders

Goede service en klantvriendelijk.

Produkt zoals omschreven. Klantvriendelijk.

Dorine Mulder

Uitstekend. Enorm goed geholpen bij het bestellen van een lingerie item voor een persoon die zelf niet naar de winkel kon komen.

Service gerichtheid

Het zou prettig zijn als je een afspraak zou kunnen maken voor een minder mobiel persoon.

Beste mevrouw Mulder,
Beste mevrouw Mulder,
Als eerste bedankt voor uw mooie review. Het is altijd fijn om te lezen dat uw ervaring bij ons goed was. Het is erg lastig om in de winkel afspraken in te plannen en in principe doen wij dit niet. U kunt voor een volgend bezoek wel altijd even telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Wij zullen dan kijken of wij iets voor u kunnen regelen.
Met vriendelijk groeten,

José Pachen

Zeer goed

Goede maat en prijskwaliteit

Astrid K.

Hier koop ik nooit meer. Ik heb nog nooit zo lang op een bestelling moeten wachten.

zijn er niet.

Waarschuw je klanten onmiddellijk als de levertijd langer is dan verwacht. Reageer SNEL.

Beste mevrouw K.
Beste mevrouw K.
Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring bij ons tegengevallen is. Wij doen altijd onze uiterste best om u zo snel en goed mogelijk op de hoogte te houden van het verloop van uw bestelling. Het door u bestelde artikel was helaas niet bij ons op voorraad en moest bij de leverancier in Zwitserland worden besteld. Daarnaast viel uw bestelling in de periode dat PostNL door Black Friday en Sinterklaas een grote vertraging heeft ondervonden. Natuurlijk is het heel naar dat u hierdoor zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Wij hopen echter wel dat de artikelen u bevallen en u er veel plezier van zult hebben.
Met vriendelijke groeten,
Het Chilly Team

N/a

Insulting not taking into account repeated requests for delivery of what was ordered weeks ago. I am never buying there again. I am still waiting for my order to be delivered. If ever…

None

Ik wacht al 6 weken op mijn bestelling. Seems to have disappeared into thin air. No one is helping. Merely asking me to have patience. I am out of patience. It is insulting

Carla Giebens

vlotte afhandeling van de bestelling

de mail over wanneer ik mijn bestelling kon verwachten was wat verwarrend, maar verder geen verbeterpunten te melden.

Monique van Hoorn

Zoals altijd.....goed!!

Goede informatie. Netjes verpakt.

Géén