Ilke De Moor

Heel positief

Snelle levering, duidelijke productomschrijving en communicatie rond levering

User experience website

Joke

Super!

je kan bijvoorbeeld op de foto van de bh voor- en achterkant zien. Dat is niet op andere websites.

misschien als je een filter gebruikt dat je in één keer alle filters kan aanduiden. Na 1 filter ingezet te hebben ging je automatisch terug naar de website.

Annemarie Kuipers

Héél goed

Snelle service

Nvt

Tamara

Behulpzaam personeel, grote selectie

Grote selectie. Alles kan besteld worden. Dames in de verkoop zijn niet opdringerig.

Ik mis de mogelijkheid tot productreview op de website.

Beste Tamara,
Beste Tamara,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u uw bezoek bij ons in de winkel positief heeft ervaren. Wij vinden het erg leuk dat u met ons meedenkt en zullen uw tip voor de product review neerleggen bij de desbetreffende afdeling!
Het ChillyHilversum team.

J. Karssen-Gerards

Heel fijne winkel (online en fysiek) , snelle reactie en erg klantvriendelijk

Klantvriendelijk, snelle verzending, goede verpakking.

Er stond geen levertijd op site. De bh bleek later niet onmiddellijk leverbaar. Voor mij geen probleem, achteraf nog snel geleverd, maar wellicht levertijd bij artikel vermelden. Soms staat het er... Er stond geen levertijd op site. De bh bleek later niet onmiddellijk leverbaar. Voor mij geen probleem, achteraf nog snel geleverd, maar wellicht levertijd bij artikel vermelden. Soms staat het er wel bij, maar bij dit artikel niet. De bikini die ik eerder had besteld was ook heel erg snel binnen.

Irene Venneker

Twee setjes besteld, een was goed, andere pasvorm niet goed. Teruggestuurd en supersnel geld terug!

Goed assortiment

Iets snellere levering zou fijn zijn

Beste Irene Venneker,
Beste Irene Venneker,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het plaatsen van uw feedback. Wij vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons assortiment en over de retour procedure. Omdat wij met 2 voorraden werken, onze eigen voorraad en die van onze leverancier kan het soms onverhoopt voorkomen dat een artikel na het nabestellen een vertraging in de levering heeft. Onze excuses voor het ongemak! Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen op onze webshop of in de winkel!
Het ChillyHilversum team.

Jennifer Moesker

Minder, daar vanaf bestelling geen duidelijke info was wanneer de artikelen geleverd zouden worden

Makkelijk te gebuiken

Duidelijk aangegeven wanneer de artikelen beschikbaar zijn

a lodewijks plein

Klantvriendelijk, zeer competent

Perfect advies en prima contact tijdens de wachttijd

M Hendrikx

Slechte levering !
Zou bezorgd worden door post.nl. Na verschillende keren uitgesteld te zijn zou het geleverd worden.
Niks geleverd maar gedumpt bij een postnl punt waardoor wij alsnog...
Slechte levering !
Niks geleverd maar gedumpt bij een postnl punt waardoor wij alsnog hulp moesten vragen om het thuis te krijgen.
Was klant van Chilly maar dit was de laatse bestelling!

Goede kwaliteit maar waardeloze bezorging

Levering

Beste M. Hendrikx,
Beste M. Hendrikx,
Wat vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent. Wij hopen oprecht dat u kunt begrijpen dat wij geen invloed kunnen uitoefenen op de werkwijze van PostNL. Wij doen onze best de bestellingen zo zorgvuldig en spoedig mogelijk naar onze klanten te versturen. Wij vinden het heel naar dat u door deze ervaring met PostNL aangeeft niet meer bij ons te willen bestellen. Wij wensen u desondanks veel plezier van uw aankoop.
Met vriendelijke groeten
Het Chilly Team

Martha van Zonneveld

Goede ervaring. Dingen besteld en goed geleverd

goede levering

graag gratis terugsturen