7.9/10

Joke

Prettige bedrijf om te kopen

nee

nee

Te boekhorst

Al meerdere keren lingerie besteld. Altijd in goede orde ontvangen.

Goede communicatie over de levering van het product.

Levering duurt iets langer dan gemiddeld.

Jinke Koekenberg

Goede snelle levering

S. van den Heuvel

Ik ben in de stenen winkel in Hilversum geweest en heb daar een BH gekocht. Omdat het bijbehorende broekje niet in mijn maat aanwezig was, is dit via de website in de winkel besteld.
De...

De persoonlijke aandacht, de hulpvaardigheid, deskundigheid en respectvolle benadering van de verkoopster.

ingrid jilesen

Heb bij mijn eerste bestelling erg lang op levering moeten wachten. Toch een tweede keer geprobeerd en nu zeer treveden. Levering binnen een week

Zou fijn zijn als je direct bij bestelling de levertijd door krijgt en niet pas na een paar dagen

Sabine De Schaepmeester

Heel tevreden over de service ook over de naservice..

Heel stipt

Natalie

Snelle en verzorgde levering

Simone de Jong

Serviceverlening:
TOP zaak! Had een goede BH gekocht en mij opnieuw laten inmeten. Moest een kleinere maat worden. Deze BH ander merk dan normaal aangeschaft. 2 x gedragen maar zat veels te strak. Ik zat hier erg mee. Best prijzige BH dus ik ben teruggegaan. Wat een TOP service, ze namen de BH terug en ik kreeg het bedrag terug en zocht meteen mijn "oude"BH uit. Geen enkel probleem, nog een kopje koffie erbij en ik als zeer tevreden klant de deur uit.