7.9/10
8.5/10

Paula

Goede locatie en groot assortiment

Het is heel prettig dat je online je juiste maat kunt bestellen en deze in de winkel kunt laten bezorgen om vervolgens te passen.

i Segers

Goede service. Zeer vriendelijk en behulpzaam als ik met een vraag opbel

De producten zijn van goede kwaliteit .ze verkopen mooie merken .

Ik vind het prima zo.

ans van de wetering

Mijn ervaring is positief, duidelijke website, goede levering.

Snel makkelijk overzicht.

nee

van Burg

Prima. Wordt keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken omtrent bestelling en levering

Ja de informatie omtrent de bestelling/levering

Kleinere verpakking. Zonde van de grote doos waarin een artikel wordt verzonden.

Jeroen

Veel keuzen, fijne website, snelle levering en mooi verpakt; het perfecte kadootje

Het voelde een beetje raar om €1,50 voor kadoverpakking te moeten betalen als je €120 uitgeeft. Dat hoort erbij, toch?

deruiter

Duidelijke internetsite met goede zoekfunctie

grote sortering

B van Geest

uitgebreid assortiment

nadat ik een keer iets geruild heb, voor een goedkopere versie bh, kreeg ik niet automatisch een aangepaste nota

M. Visscher

Mooie producten snelle levering. Wel jammer dat bij een geretourneerd product de klant 2 maal de verzendkosten moet betalen!

Reactie Chillyhilversum.nl:

Beste mevrouw Visscher,

Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Het klopt dat wij €3.95 verzendkosten rekenen bij bestelling onder de €65,- euro. Bij bestellingen met een bedrag van €65,- euro of meer is de verzending gratis, echter is dit met uitzondering van onze sale artikelen.
Ook klopt het dat wij €5,- euro retourkosten rekenen, indien u gebruik maakt van ons antwoordnummer. U bent uiteraard altijd vrij de bestelling zelf te frankeren en te kiezen voor een andere verzendoptie. Ook is het mogelijk de bestelling retour te brengen in onze winkel, op deze manier zullen wij uiteraard geen retourkosten rekenen. Wij hopen u uiteraard snel weer te mogen begroeten op onze webshop!

Klantenservice ChillyHilversum

Martje

Goede service, snelle levering. Prettige webshop, makkelijk in gebruik.

Forton

Alles perfect. Goede communicatie.

Alles ok.