Bianca

Gisteren vol enthousiasme naar de winkel gegaan om een nieuwe bh te bestellen. Door Con ontzettend vriendelijk geholpen. Op weg naar de uitgang zag ik 2 hempjes hangen die ik toch ook maar mee wilde... Gisteren vol enthousiasme naar de winkel gegaan om een nieuwe bh te bestellen. Door Con ontzettend vriendelijk geholpen. Op weg naar de uitgang zag ik 2 hempjes hangen die ik toch ook maar mee wilde nemen. Con was inmiddels met andere klant bezig en een collega van haar hielp mij. Totaal andere ervaring. Ze “ vergat” mijn wisselgeld terug te geven en raakte geïrriteerd dat ik erom vroeg. De hempjes kreeg ik in mijn handen gepropt terwijl ik had gevraagd of ze een tasje had. Ze deed ze eerst in een papieren tas maar trok ze daar weer uit en propte ze in een verfrommeld plastic tasje die ik zowat in mijn handen gegooid kreeg. Toen ik vroeg of ze de punten erbij wilde zetten kon er helemaal geen vriendelijk woord meer vanaf. De punten heeft ze er trouwens niet bij gezet, die missen dus nog. Kortom deze beleving was echt niet leuk. Ze verkopen echt mooie spullen waarvoor je dan ook aardig betaald. Dan zit er ook een stukje beleving bij om iets aan te schaffen. Als je dan op zo een manier geholpen bent is dat zwaar teleurstellend. Heb er geen leuk gevoel aan over gehouden. Echt heel jammer! Ik geef toch 4 sterren en beveel het bedrijf aan door de vriendelijkheid en service van de eerste medewerkster.

Service en vriendelijkheid als je de juiste medewerkster treft

Je humeur niet op je klant afreageren

Anja Schot

Bijzonder vriendelijke klantenservice!

Snelle, vriendelijke reactie op vraag aan klantenservice.

Ineke Reesink

Over het geheel prima

Astrid van Benschop

Uitstekend

Service

Niet nodig

manon ernst

Ik ben heel goed geholpen, kreeg goed advies.

Goed personeel

Mirjam

Eerste keer besteld, helemaal tevreden!

Duidelijke informatie

Per omgaande mail dat de bestelling is ontvangen, dan is het helemaal af.

Jantien Manders

Goed!

Makkelijk zoeken op de website

Geen, op dit moment

Jooske Schopman

Heel goed

Service en aanbod

Bij kleine aankopen ( bijv slip) zou het makkelijk door de brievenbus kunnen, maar dan zit t in een flinke doos

Wendy

Hele fijne winkel met vriendelijke medewerkers

Professioneel en vriendelijkheid medewerkers

M. Verheul-Verhulst

hoewel het niet direct voorradig was, toch na enige tijd ontvangen

iets niet voorradig, niet aanbieden