Freemerika Zwemmer

Het vriendelijke berichtje

Jolanda

Geweldige zaak

Ruime collectie

Soms jammer als je iets besteld het niet levetbasr blijkt te zijn

Ankie

Mooie spullen
vlotte levering
goede kwaliteit

Wat je krijgt klopt met wat er staat beschreven

Geen tips

Ilse

Voor het eerst besteld en de service is prima. Jammer dat de pasvorm niet goed was maar ik zou hier zo weer bestellen.

Gratis verzendkosten met het terugsturen.

Winkler

Eerste keer niet zo goed , tweede keer prima .

Prachtige aanlokkende presentatie van de vele producten !

Zorg voor goede voorraad zodat later niet blijkt dat er maanden op gewacht moet worden .. ( of zet in ieder geval op de site dat sommige producten nu niet leverbaar zijn.

C.M.M. JANSSEN

Ik heb een hoog kwalitatief product,bij jullie gekocht, de levering duurde iets langer dan ik verwacht had , de verpakking was niet erg sjiek, niet zoals ik had verwacht.

Verpakking

Reactie Chillyhilversum.nl:

Beste meneer Janssen,

Allereerst dank voor het plaatsen van uw feedback. Wij hebben het verloop van uw bestelling meteen voor u nagekeken en kunnen zien dat uw bestelling inderdaad een kleine vertraging heeft opgelopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij willen u hier dan ook onze excuses voor aanbieden.
Ook vinden wij het jammer om te horen dat de verpakking niet naar wens was. Wij proberen elke bestelling zo correct mogelijk in te pakken, zodat dit voor iedereen een cadeautje is om te ontvangen.
Wij hopen u uiteraard ondanks deze ervaring snel weer te mogen begroeten op onze webshop!

Klantenservice ChillyHilversum

A. Anjema

Ik was op zoek naar een speciaal merk ondergoed en kwam bij Chilly in Hilversum terecht. De site is overzichtelijk en het bestellen gaat gemakkelijk en duidelijk. Ik ben zeer tevreden !

Bij de eerste bestelling had ik informatie nodig en dat is telefonisch gebeurd. Ze zijn goed te bereiken en ik heb daarna een bevestiging per mail ontvangen wat wij hebben afgesproken, zodat je beide weet waar je aan toe bent, heel prettig.

Op dit moment geen verbeterpunten voor mij.

Schuttelaar

Ik ben zeer tevreden over Chilly. Echter als ik 4 BH’s bestel en 1 daarvan terugstuur omdat die niet goed past vind ik het wat “vreemd” dat ik voor die 1 e BH retourkosten moet betalen.

Retourkosten voor jullie rekening nemen !!!
Zeker bij goed/vaste klanten!!

Marc keessen

Mooie site, goed overzichtelijk, duidelijke mail bij vragen,

Snelle levering, duidelijke communicatie