Marleen Groeneveld

Goed, mooie website. De keren dat ik telefonisch contact had werd ik vriendelijk en adequaat geholpen. Bestellingen netjes geleverd. Niet altijd alles op voorraad.

Duidelijke informatievoorziening.
Vriendelijk geholpen aan de telefoon
Leveringen zijn op tijd en mooi/leuk verpakt

Niet altijd is wat ik zoek op voorraad, met name de gangbare maten van populaire items zijn dan op

Rianne

Zeer goede service. Meerdere positieve ervaringen. Ook het terugsturen van twee bikini's die ik te laat besteld had voor een vakantie was geen probleem. Retourzending verliep super vlot en correct!

Goede service

Erica van der Sluijs

Goede service, komt de afspraken na

Komt afspraken na

Erica van der Sluijs

Prima service

Goede service

A.C.Cornelis

Veel keus via internet

vriendelijke klantentips,even een belletje en je wordt goed geadviseerd

gewoon zo blijven

Jeroen van Kooten

Fijn en goed geleverd

Atw

Mooie producten. Wel echt heel lange levertijd.

Prima site, producten

Levertijd kan in mijn optiek niet. Duurt altijd meer dan een week. Met regelmaat langer

Reactie Chillyhilversum.nl:

Beste mevrouw,

Allereerst hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw feedback! Doordat wij werken met een voorraad van onze winkel en de voorraad van onze leveranciers houden wij een levertijd aan die varieert tussen de 2 en bij sommige merken uiterlijk 10 dagen. Deze levertijd is altijd terug te vinden bij het artikel. Het kan soms zijn dat een artikel een langere levertijd heeft, in dat geval houden wij u hier altijd van op de hoogte.Wij hopen u graag snel weer te zien op onze webshop!

Het Chilly team!

Yvonne heemskerk

Bikini’s besteld via de site en werd per mail op de hoogte gehouden van de vorderingen van de bestelling

Per mail op de hoogte gehouden worden

Nvt

Debbie

Prima geregeld

Misschien een duidelijke afzender op verpakking, zodat het makkelijker vinden is bij afhaalpunt en ziet er professioneler uit.

Reactie Chillyhilversum.nl:

Beste Debbie,

Bedankt voor het plaatsen van je feedback! Wij zullen jou tip zeker meenemen en kijken of we dit kunnen verbeteren. Wij zien je graag weer terug op onze webshop of in de winkel!

Het Chilly team!

Anita