G Reinders

Prima ervaring. Website is duidelijk. Afspraken worden nagekomen. Levering bestelling valt inde aangegeven tijd.

Er wordt duidelijk aangegeven dat verschillende merken elk een andere levertijd hebben. Dan weet je dat het soms even duurt voor je bestelling arriveert.

Het was mij in eerste instantie niet duidelijk dat er geen verzendkosten waren wanneer je boven een bepaald bedrag bestelt.

Reactie Chillyhilversum.nl:

Beste mevrouw Reinders,
Beste mevrouw Reinders,
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat uw ervaring goed is geweest. Jammer dat u te laat heeft beseft dat vanaf €65,00 de verzending gratis is. Dit staat wel op de Homepagina aangegeven maar is natuurlijk eenvoudig te missen. Wij hopen dat u desondanks veel plezier van uw aankopen zult hebben en dat wij u in de toekomst opnieuw van dienst mogen zijn.
Met vriendelijke groeten,
Het Chillyteam

Tjitske Van Vroonhoven Vogely

Kundig bedrijf

Geven goede adviezen

T Legerstee

Ik bestel al een aantal jaren bij Chilly tot volle tevredenheid!!

Snelle levering en probleem met verjaardagskorting werd binnen
een dag opgelost en direct terug gestort helemaal top !!

Elisabeth Stam-Kuivenhoven

Goede service en correcte leveringen

Assortiment

Op de site aangeven of iets voorradig is of niet

J.B.B. Rietman

Zeer tevreden!

Breed assortiment en mooie merken.

Bahar Schollen

Fantastisch

Zoveel variaties en modellen en maten

Joke Trappel

Prima levering

Snelle reactie bij een artikel dat uitverkocht was

Reactie Chillyhilversum.nl:

Beste Joke Trappel,
Beste Joke Trappel,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw bestelling en het verloop hiervan. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop, en voor nu een hele fijne dag!
Team ChillyHilversum.

Liesbeth Kuijpers

Top bedrijf

In alles een kei

Kan er zo geen bedenken

Anna

zeer veel keus, goede info, verzorgd pakket

levertijd mag korter

Esmée Hoogendoorn

Prima, op de retourkosten na

Alles, van informatieverstrekking tot reactiesnelheid, is eigenlijk prima, op de retourkosten na

Ik vind het niet heel klantvriendelijk dat er voor één lingerieartikel retourzenden retourkosten moeten worden betaald op het moment dat je de rest van de lingerieartikelen ter waarde van 236 euro... Ik vind het niet heel klantvriendelijk dat er voor één lingerieartikel retourzenden retourkosten moeten worden betaald op het moment dat je de rest van de lingerieartikelen ter waarde van 236 euro houdt.