Sanne

Top!

Ik had perongeluk het huisadres vergeten in te vullen. Kreeg hierover direct een email. Dezelfde dag nog verzonden, snel bezorgd. Artikel is precies zoals omschreven.

Nvt

Magda

Uitstekend

Grote collectie

Iets snellere levering?

Leen Coertjens

SUPER TEVREDEN KLANT!

Mooi assortiment, correcte en vlotte levering

Niet direct!

Anita Visser

Overzichtelijke website en zeer uitgebreide collectie

Zowel mooie lingerie als badmode

Geen verbeterpunten

Pien

Geen reactie door klantenservice na meerdere mails gestuurd te hebben. Ik heb €200 betaald voor twee producten welke ik direct geretourneerd heb i.v.m. te kleine maat. Daarom op het retourformulier... Geen reactie door klantenservice na meerdere mails gestuurd te hebben. Ik heb €200 betaald voor twee producten welke ik direct geretourneerd heb i.v.m. te kleine maat. Daarom op het retourformulier de optie ruilen aangekruist voor een grotere maat. Na meer dan een maand niets vernomen en geen enkele reactie van de klantenservice. Ik wil mij geld terug en ga hier niets meer bestellen, erg jammer!

Reageren op mail. Reageren op hetgeen is aangekruist conform procedure.

S Zuierveld

Prettige bediening

Duidelijke informatie

N

Goede follow up van de medewerkers als er iets niet op voorraad is. Financiële afwikkeling goed en snel. Vriendelijke communicatie.

Duidelijke en volledige informatie. Filter op opties voldoende en genoeg keuze.

Meerdere filters toepassen werkt niet altijd en als je door wilt gaan met winkelen nadat je check out gedaan hebt en voordat je betaald hebt moet je opnieuw de filters instellen.
Filters...
Filters werken niet altijd even goed.

Lilian Beljaards

Heb ik al gedaan bij verbeterpunten.

Klantenservice geeft snel antwoord.

Ik kreeg meteen na bestelling te horen dat een van de producten niet leverbaar was en de levering van een tweede product werd diverse keren uitgesteld. Denk dat het bedrijf en leverancier beter... Ik kreeg meteen na bestelling te horen dat een van de producten niet leverbaar was en de levering van een tweede product werd diverse keren uitgesteld. Denk dat het bedrijf en leverancier beter moeten communiceren met elkaar want dit is heel frustrerend.

L Vellinga

Goed advies

Reactie Chillyhilversum.nl:

Beste l vellinga,
Beste l vellinga,
Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het verloop van uw bestelling en onze service. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons op de webshop of in de winkel.
Het ChillyHilversum team.

Johanna P.M. Westerhof-van der Steen

Erg goed

Grote keus, maar niet altijd op voorraad