Tineke

Bestelling was niet snel leverbaar, maar ik werd goed op de hoogte gehouden van de status ervan en er werden ook alternatieven geboden.

Beste Tineke,
Beste Tineke,
Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de communicatie wat betreft uw bestelling. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en voor nu een hele fijne dag!
Team ChillyHilversum.

EM van Oudheusden

Top

Goede website, snelle levering. Bij vertraging ontvang je netjes bericht.

Francis Geenen

Prima geregeld,en meedenkend

Meedenkend over bezorging

Doorgaan zo

T van Eyck

Ruime keus, goede service

Uitgebreid assortiment en als iets niet in de winkel ligt wordt het besteld

Geen mogelijkheid tot productreview op de website

joyce van den berg

Geweldig snelle service en goede hulp!!

Behulpzaam, snel! Klantvriendelijk en snelle levering!

Beste joyce van den berg,
Beste joyce van den berg,
Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over het verloop van uw bestelling en het contact met onze klantenservice. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!
Team ChillyHilversum.

Melanie Gosenson

Top om te bestellen aanrader

Altijd als iets later komt altijd een mail wanneer het wordt geleverd, dit vind ik een super service

Ingrid Muijs

In eerste instantie negatief omdat levertijd veel langer was dan uit website bleek. Daarna positief in medewerking om pakket ná mijn vakantie te leveren.

Nee

Geef duidelijk op website de verwachte levertijd aan.

Beste Ingrid Muijs,
Beste Ingrid Muijs,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het plaatsen van uw review. Spijtig om te lezen dat u wat langer op uw bestelling heeft moeten wachten. Fijn dat er in overleg een gewenste oplossing is geboden. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons op de webshop of in de winkel.
Het ChillyHilversum team.

Sanne

Top!

Ik had perongeluk het huisadres vergeten in te vullen. Kreeg hierover direct een email. Dezelfde dag nog verzonden, snel bezorgd. Artikel is precies zoals omschreven.

Nvt

Magda

Uitstekend

Grote collectie

Iets snellere levering?

Leen Coertjens

SUPER TEVREDEN KLANT!

Mooi assortiment, correcte en vlotte levering

Niet direct!