Myriam Van t Hul

Weinig ervaring 2 x een shirt gekocht

Heel veel keus

Marjolijn Bakker

Gewelig!!!

Mooie website, geweldige winkel en super fijn en behulpzaam personeel
Ik heb een afwijkende maat en het is nooit een probleem om deze te bestellen.

Geen. Ga vooral zo door!

Goed.

Snelle reactie via de E-mail over de bestelling.

Levering kan sneller.

Marjan Smeitink

Superservice en heel aardige medewerkers!

Superservice, heel veel keus, leuke en deskundige medewerkers

Geen verbeterpunten

Annabel Ottenhof

Super tevreden! Het duurde wat langer om mijn bestelling te leveren maar ik werd netjes op de hoogte gehouden dus dat was erg fijn. Hoewel ik het makkelijk vond om online te bestellen kom ik graag... Super tevreden! Het duurde wat langer om mijn bestelling te leveren maar ik werd netjes op de hoogte gehouden dus dat was erg fijn. Hoewel ik het makkelijk vond om online te bestellen kom ik graag een keer langs in de winkel.

Fijn dat jullie een breed scala aan maten hebben!

n.v.t.

Reactie Chillyhilversum.nl:

Beste Annabel Ottenhof,
Beste Annabel Ottenhof,
Bedankt voor het plaatsen van uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over het verloop van uw bestelling en de communicatie met onze klantenservice. Wij verwelkomen u graag een volgende keer bij ons in de winkel!
Het ChillyHilversum team.

Lonneke Kanters

Drie slips on line besteld, duurde enige tijd, maar alles goed verlopen

Ik bestel jullie leveren, wat valt daar over te zeggen?

Liesbeth Lamein

Duidelijke foto’s

Graag aangeven dat pakketjes alleen op post.nl punten worden afgeleverd en de klant dan zelf laten kiezen welk punt.

Reactie Chillyhilversum.nl:

Beste Liesbeth Lamein,
Beste Liesbeth Lamein,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het plaatsen van een review. U kunt bij het bestellen kiezen voor een thuis levering of voor het afleveren bij een PostNL pakket punt, bij de laatste keuze kunt u kiezen tussen verschillende pakket punten bij u in de buurt. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en graag tot ziens!
Het ChillyHilversum team.

Nancy van Deuveren

Zeer vriendelijk en goed geholpen

Goede service en sneller geleverd dan eerst aangegeven. Gemakkelijk om te ruilen in de winkel

Iets meer informatie bij het product, bv of het normaal valt of juist kleiner of groter.