Anita Gronlo

Heb een rapport ontvangen waarbij alles op 0 stond, geen gegevens over de auto.

Dag Anita,
Dag Anita,
Dank voor het geven van de feedback. Inmiddels heb je uiteraard het juiste rapport ontvangen, met daarin alle gegevens van de auto. Helaas ondervonden we een error in het systeem, waardoor de data van de auto niet overschreven kon worden en dus op 0 bleef staan. Dat hebben we direct hersteld.

Peter

Krijg een blanko rapport waar ik niets op zie zelfs merk auto niet

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Dank voor uw genomen moeite om ons te beoordelen. Af en toe hapert het systeem waaruit de data (onder andere RDW) wordt opgehaald voor het rapport. Hierop hebben wij direct gehandeld. Niet alleen... Dank voor uw genomen moeite om ons te beoordelen. Af en toe hapert het systeem waaruit de data (onder andere RDW) wordt opgehaald voor het rapport. Hierop hebben wij direct gehandeld. Niet alleen heeft u uw geld terug gekregen, wij hebben ook uw nieuw gegenereerde rapport naar u opgestuurd.
Wij vinden het dan ook erg spijtig om deze review te ontvangen, nadat wij alles met u hebben proberen op te lossen en het geld en het rapport hebben opgestuurd. Helaas neemt u de telefoon niet op, wij waren graag even met u in gesprek gegaan.

Jasper Blaauw

Interessant rapport, alleen de auto voor 5 keer hun prijs verkocht

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Bedankt voor je genomen moeite om een review achter te laten. Voor ons voelt jouw review erg dubbel, want wij zijn hartstikke blij voor jou dat je de auto zo goed hebt weten te verkopen, maar het is... Bedankt voor je genomen moeite om een review achter te laten. Voor ons voelt jouw review erg dubbel, want wij zijn hartstikke blij voor jou dat je de auto zo goed hebt weten te verkopen, maar het is niet onze schuld dat het rapport je een lagere waarde geeft. Het rapport geeft je inzichten uit het RDW en andere data leverende systemen. Daar hebben wij geen invloed op. Die kijkt puur naar het aantal auto's dat vergelijkbaar is met de jouwe en hoeveel er daarvan te koop staan en hoe lang dat duurt voordat deze verkocht zijn. Daarop baseert het systeem een richtlijn wat je er minimaal voor terug zou kunnen krijgen.
Dat jij uiteindelijk jouw auto voor 5 keer meer hebt kunnen verkopen is alleen maar hartstikke mooi! Het rapport is leidend voor wat je er minstens voor zou kunnen krijgen als je de auto besluit te verkopen. Hieraan kunnen echter geen rechten ontleend worden. Dus wij zeggen super dat je de auto zo mooi verkocht hebt, maar daarmee is het rapport in de basis niet slecht.

Martin 2

Tja wat zal ik zeggen. Voor dit bedragje een groot uitgebreid rapport ontvangen.

Willem

Nog voordat ik überhaupt een volledig rapport had opgevraagd al de eerste onregelmatigheden gezien. Eerste toelating 13-11-2017. Eerste afgifte Nederland 19-06-2019. Import auto ??? NEE !!!! Nog voordat ik überhaupt een volledig rapport had opgevraagd al de eerste onregelmatigheden gezien. Eerste toelating 13-11-2017. Eerste afgifte Nederland 19-06-2019. Import auto ??? NEE !!!!

Als zoiets simpels al onjuist vermeld staat dan geeft dat echt geen vertrouwen. Dus dan ook geen gebruik gemaakt van deze site.!!

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Dank voor je genomen moeite om ons van waardevolle feedback te voorzien. Inderdaad in het voorbeeldrapport dat je gedownload hebt, gaf het systeem foutieve informatie terug. Hoe en waar dit door... Dank voor je genomen moeite om ons van waardevolle feedback te voorzien. Inderdaad in het voorbeeldrapport dat je gedownload hebt, gaf het systeem foutieve informatie terug. Hoe en waar dit door komt zoeken we uit, dank dus voor deze terugkoppeling.
In het daadwerkelijke (betaalde) rapport stond er wel netjes dat de auto een import auto betreft, dus deze data leggen wij naast elkaar om te ontdekken waar de fouten vandaan komen. We snappen dat dit wellicht geen vertrouwen wekt, maar voel je vrij om een volgende keer contact met ons op te nemen zodat we alle data van je auto inzichtelijk kunnen maken zodat je wel het vertrouwen in ons platform krijgt.

martin

Ik heb zojuist 27-2-2022 betaald voor het opvragen van een rapport. Ik kreeg ik eerst een leeg rapport, na dit te hebben aangegeven per mail, hebben zij dit snel alsnog in orde gemaakt!
De...
De geleverde informatie helpt mij zeker.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Dank dat je contact met ons hebt opgenomen. Heel af en toe geven de systemen een onnodige error die een leeg rapport oplevert. Fijn dat wij het rapport alsnog voor u konden genereren. Mocht dit niet... Dank dat je contact met ons hebt opgenomen. Heel af en toe geven de systemen een onnodige error die een leeg rapport oplevert. Fijn dat wij het rapport alsnog voor u konden genereren. Mocht dit niet het geval zijn had je uiteraard geld teruggekregen voor het gekochte rapport.

Jelle

Ik vroeg een rapport bij u op van een te koop staande Camper (eigenaar buitenlandse naam) waaralleen algemene gegevens van bekend waren, tot mijn verbazing kon u geen rapport opmaken omdat er geen... Ik vroeg een rapport bij u op van een te koop staande Camper (eigenaar buitenlandse naam) waaralleen algemene gegevens van bekend waren, tot mijn verbazing kon u geen rapport opmaken omdat er geen gegevens bekend waren, vreemd dus. Na dit aan de verkoper te hebben meegedeeld heb ik tot nu toe niets meer van hem gehoord. (Het rapport hoefde ik niet te betalen omdat het niet te maken was)

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Dank voor je opbouwende feedback. Helaas wil het voorkomen dat de systemen waaruit wij alle verschillende data verzamelen, een error geven en de data niet konden laden. Dit geldt helaas voor de door... Dank voor je opbouwende feedback. Helaas wil het voorkomen dat de systemen waaruit wij alle verschillende data verzamelen, een error geven en de data niet konden laden. Dit geldt helaas voor de door jou gecheckte camper. Uiteraard betalen wij dan altijd het geld terug en hopen we in de toekomst alsnog een compleet rapport voor je te mogen genereren bij een eventuele andere check van een auto of ander voertuig.

Linda

Met dit rapport in handen konden wij goed onderhandelen bij de aankoop van onze auto. Heeft zich dubbel en dwars terugverdiend, top.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Super dat het rapport zichzelf direct terug heeft verdiend, dat horen we graag. Veel veilige kilometers gewenst in de nieuwe auto.

Nora

Prima rapport heldere info

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Dank voor je review. Fijn om te horen dat het rapport prima bevallen is.

Luuk

Helder en duidelijk rapport

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Dat horen we graag, dank voor deze mooie review!