2038 beoordelingen

7.8/10
Behandeling

2038 Reviews

Jack

Zeer slechte ervaring. Boven en ondertanden laten trekken en vervolgens onder een clickprothese en boven een normale prothese. Na 2 jaar en god weet niet hoeveel keren terug een bovenprothese die... Zeer slechte ervaring. Boven en ondertanden laten trekken en vervolgens onder een clickprothese en boven een normale prothese. Na 2 jaar en god weet niet hoeveel keren terug een bovenprothese die totaal niet past. De oplossing, ook boven een clickprothese, ontvang een offerte van € 10.000,- !!! ja want er moet kunst bot bij geplaatst worden want je hebt niet genoeg kaak bla bla bla. Toch maar eens voor second opinion en wat schets mijn verbazing? Bovenprothese gewoon niet goed gemaakt vandaar totaal geen passcomfort. Voor de zekerheid toch een begroting laten maken en zoals verwacht voor de helft van het geld en clickprothese. Ik zeg maar 1 ding , weg blijven.

brigitte

Zelf heb ik er geen ervaring mee maar een vriendin van mij wel.
Ik heb gezien hoe het eruit ziet en aangehoord wat er gaande is met mijn vriendin.
Dit kost veel emoties bij de patiënt...
Zelf heb ik er geen ervaring mee maar een vriendin van mij wel.
Dit kost veel emoties bij de patiënt dus los dan een probleem goed op luister naar die persoon en zorg dat het ook fatsoenlijk eruit ziet.
Ik neem aan als je niet tevreden bent dat jullie voor een oplossing komen zonder extra kosten , het kost al geld genoeg.
het gebit wat ik nu gezien heb is opgevuld aan de voorkant dit ziet er niet uit ik zou me schamen zoals mijn vriendin nu ook doet en janken erbij. De onderste prothese zit scheef in haar mond waardoor eten onmogelijk is.
Ik weet dat dit een noodgebit is maar om zo iemand naar huis te sturen vind ik grof schandalig. Je zou zelf zo ook niet willen lopen. Los de problemen op stelletje prutsers verplaats je in een ander en bedenk zou ik het zo willen?
Ik ben hier heel boos over omdat mijn vriendin en misschien nog vele andere emotioneel overlopen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

luisteren naar de patiënt zijn klachten en oplossen in het totaal pakket zonder extra kosten, nota bene zijn jullie kundig als het goed is .

Uitermate slechte communicatie en transparantie van gegevens die nodig zijn om de schade veroorzaakt door het negeren,en niet erkennen van complicaties als gevolg van onkunde te herstellen waar dit... Uitermate slechte communicatie en transparantie van gegevens die nodig zijn om de schade veroorzaakt door het negeren,en niet erkennen van complicaties als gevolg van onkunde te herstellen waar dit nog mogelijk is.Als het fout gaat,gaat het goed fout bij CDC!Er word geen verantwoordelijkheid genomen,en naar de beloofde garantie kan je fluiten,ipv krijg je wederom een peperduur ‘behandelplan’.De medewerking word moeilijk en grimmig bij confrontatie van de vaststellingen gedaan door erkende kaakchirurg.Dit in schril contrast tot het vriendelijke intake gesprek!Bij problemen word je van het kastje naar de muur gestuurd (2 maandelijks naar Best vanuit Belgie) CDC weigerd pertinent om vragen over de complicaties per mail te beantwoorden.Uit opvraging van mijn dossier blijkt ook dat deze onvolledig en onjuist is.Geen aanrader!!!!Heel veel spijt van het vertrouwen,gegeven door de misleidende PR!

Corrie Stoffels Reuvers

Vanwege mijn eerdere deskundige ervaring met Wibo Wijzenbeek wilde ik ook deze keer graag door hem geholpen worden.
Alle lof en dank voor de wijze waarop Wibo mij ook deze keer van prachtige...
Alle lof en dank voor de wijze waarop Wibo mij ook deze keer van prachtige protheses voorzien heeft.
Wibo denkt mee en zoekt naar de volmaakte oplossing.

Corrie Stoffels

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Bij een langere wachttijd dan een halfuur graag een indicatie hoe lang de wachttijd uitloopt.

Koetsier

Jammer hoor dat ze zeggen geld terug te storten en je heeeel lang moet wachten .
Je vraagt waarom het zolang moet duren ,daar hoor je helemaal niks op .
Na 2 weken nog als vragen weer...
Je vraagt waarom het zolang moet duren ,daar hoor je helemaal niks op .
Na 2 weken nog als vragen weer niks .

Doen wat je beloofd

J.J.G. van der Voort

Ja,

Ben er niet meer zo tevreden over.
Veel personeel werkt parttime en dan duurt het 3 maanden voor je een afspraak kunt maken

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

In 2003 had je een afspraak 2 weken later.
Nu 3 maanden later

Lia uit Barneveld

Ik heb ongeveer 7 jaar geleden mijn bovengebit laten trekken en een prothese gekregen. De behandelingen zijn mij 100 % meegevallen.
Omdat ik onder last kreeg van een brug met een aantal...
Omdat ik onder last kreeg van een brug met een aantal kiezen eraan, besloot ik om voor mijn ondergebit een intakegesprek aan te vragen. Na een goed gesprek om eventueel mijn ondertanden te laten zitten heb ik toch besloten om een gehele onderprothese te nemen met een kliksysteem. Heel eerlijk werd mij verteld dat dat best ingrijpend is en ongeveer een jaar duurt voordat alles afgerond is. Eind 2017 heb ik mijn behandelingen afgerond. En ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
Ik vond het heel fijn dat er altijd heel duidelijk verteld werd wat er precies allemaal ging gebeuren. De behandelingen gebeuren heel zorgvuldig. Ik heb geen tegenslagen of ontstekingen gehad.
Je moet best geduld hebben omdat er tussen de behandelingen door een rusttijd voor genezing nodig is. Maar aan het einde wordt je beloond met een goed passend, zo natuurlijk mogelijk en mooi gebit.
Als ik bel dat ik ergens last van heeft kan ik vaak de zelfde dag nog terecht.
Bij het binnenkomen wordt je altijd heel vriendelijk ontvangen en goed geholpen.
In mei 2018 moet ik terug voor mijn halfjaarlijkse controle.
Ook voel ik mij veel zekerder doordat ik vrijuit kan lachen en praten. Wat ben ik daar ontzettend blij mee.
Ga zo door!

NOGMAALS HEEL VEEL DANK AAN AL DE MEDEWERKERS VAN CDC

Lia uit Barneveld

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Sterk: vriendelijk, secuur, vakbekwaam. Verbeteren: uitloop/wachttijd vooral 's middags

Koetsier

Mijn zoon moest op controle en vroeg of ik mee ging .hij besprak mijn probleem met zijn tandarts .Deze riep mij binnen en zei dat ze iemand ging laten kijken geheel vrijblijvend en kosteloos . Mijn zoon moest op controle en vroeg of ik mee ging .hij besprak mijn probleem met zijn tandarts .Deze riep mij binnen en zei dat ze iemand ging laten kijken geheel vrijblijvend en kosteloos .
Moest mijzelf wel even laten inschrijven ,dit vond ik vreemd ,dus vroeg daar nogmaals of het kosteloos was ,daar werd gezegd zeker Mevr .geheel vrijblijvend .Toen kwam er iemand mij halen en zijn we een kamertje binnen gegaan ,deze meneer in witte jas heeft even in mijn mond gevoeld ,kwam tot de conclusie dat de ingreep ongeveer 10.000 euro ging kosten. Ik zei daar even over te willen nadenken ,geen probleem zei hij .
Na enkele weken krijgen wij een rekening ,bij de verzekering was er al gedeclareerd , het restje moesten wij betalen .
Dan ga je bellen ,wij bellen terug word er gezegd ( niet dus ) ,nogmaals bellen ,wij bellen terug ,niet dus .wij maar denken dat het goed komt ,nee dus ,rekening nu veel groter geworden .
Nu maar onder protest betaald , maar aan mij verdienen ze niks meer .

Geachte mevrouw Koetsier,
Naar aanleiding van uw reactie hebben wij per email contact met u gezocht. Wij zullen de klacht doornemen en deze correct voor u oplossen.
Met vriendelijke...
Geachte mevrouw Koetsier,

LUC

SLECHT

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

GENOEG, ZEKER DE NAZORG, ALS HET GEDAAN IS EN JE HEB JE NIEUWE BRUG EN FACINGS KUN JE OPROTTEN EN NAAR JE EIGEN TANDARTS GAAN VOOR CONTROLE , MAAR ALS ER IETS IS MOET JE HET MAAR UITZOEKEN

Beste Luc,
Beste Luc,
Graag komen wij met je in contact om de klachten te bespreken. Wij hebben een preventie team wat klaar staat voor de halfjaarlijkse controles en adviseren onze cliënten ook om bij de praktijk een afspraak hiervoor te maken. Wij betreuren het dat de nazorg niet goed is verlopen en komen daarom graag met je in contact. Gezien de review anoniem is, wil ik je graag vragen om een email te sturen naar cs@cdctandzorg.nl zodat wij het dossier kunnen inzien.
CDC Complete Tandzorg

Ik heb een hele slechte ervaring ik ben al 2 jaar aan het sukkelen met mijn boven inplataat
Ik vind dat ik niet goed behandeld ben heb nou 2 andere tandarts bezocht en zeggen alle twee dat mijn bovenste
Inplataaten niet goed zit

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Betere na behandeling en naar de mensen zijn klachten luisteren

Geachte meneer/mevrouw,
Graag komen wij met u in contact om uw klacht te bespreken.
Geachte meneer/mevrouw,
Graag komen wij met u in contact om uw klacht te bespreken.
Omdat de review anoniem is kunnen wij geen contact met u opnemen, ik wil u daarom vragen om uw klacht per email kenbaar te maken en deze te versturen naar cs@cdctandzorg.nl
Wij zullen de klacht in behandeling nemen en kijken wat wij voor u kunnen betekenen.