2033 beoordelingen

8.3/10

2033 Reviews

J.J.G. van der Voort

Ja,

Ben er niet meer zo tevreden over.
Veel personeel werkt parttime en dan duurt het 3 maanden voor je een afspraak kunt maken

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

In 2003 had je een afspraak 2 weken later.
Nu 3 maanden later

2003

Lia uit Barneveld

Ik heb ongeveer 7 jaar geleden mijn bovengebit laten trekken en een prothese gekregen. De behandelingen zijn mij 100 % meegevallen.
Omdat ik onder last kreeg van een brug met een aantal...
Omdat ik onder last kreeg van een brug met een aantal kiezen eraan, besloot ik om voor mijn ondergebit een intakegesprek aan te vragen. Na een goed gesprek om eventueel mijn ondertanden te laten zitten heb ik toch besloten om een gehele onderprothese te nemen met een kliksysteem. Heel eerlijk werd mij verteld dat dat best ingrijpend is en ongeveer een jaar duurt voordat alles afgerond is. Eind 2017 heb ik mijn behandelingen afgerond. En ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
Ik vond het heel fijn dat er altijd heel duidelijk verteld werd wat er precies allemaal ging gebeuren. De behandelingen gebeuren heel zorgvuldig. Ik heb geen tegenslagen of ontstekingen gehad.
Je moet best geduld hebben omdat er tussen de behandelingen door een rusttijd voor genezing nodig is. Maar aan het einde wordt je beloond met een goed passend, zo natuurlijk mogelijk en mooi gebit.
Als ik bel dat ik ergens last van heeft kan ik vaak de zelfde dag nog terecht.
Bij het binnenkomen wordt je altijd heel vriendelijk ontvangen en goed geholpen.
In mei 2018 moet ik terug voor mijn halfjaarlijkse controle.
Ook voel ik mij veel zekerder doordat ik vrijuit kan lachen en praten. Wat ben ik daar ontzettend blij mee.
Ga zo door!

NOGMAALS HEEL VEEL DANK AAN AL DE MEDEWERKERS VAN CDC

Lia uit Barneveld

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Sterk: vriendelijk, secuur, vakbekwaam. Verbeteren: uitloop/wachttijd vooral 's middags

2009

Koetsier

Mijn zoon moest op controle en vroeg of ik mee ging .hij besprak mijn probleem met zijn tandarts .Deze riep mij binnen en zei dat ze iemand ging laten kijken geheel vrijblijvend en kosteloos . Mijn zoon moest op controle en vroeg of ik mee ging .hij besprak mijn probleem met zijn tandarts .Deze riep mij binnen en zei dat ze iemand ging laten kijken geheel vrijblijvend en kosteloos .
Moest mijzelf wel even laten inschrijven ,dit vond ik vreemd ,dus vroeg daar nogmaals of het kosteloos was ,daar werd gezegd zeker Mevr .geheel vrijblijvend .Toen kwam er iemand mij halen en zijn we een kamertje binnen gegaan ,deze meneer in witte jas heeft even in mijn mond gevoeld ,kwam tot de conclusie dat de ingreep ongeveer 10.000 euro ging kosten. Ik zei daar even over te willen nadenken ,geen probleem zei hij .
Na enkele weken krijgen wij een rekening ,bij de verzekering was er al gedeclareerd , het restje moesten wij betalen .
Dan ga je bellen ,wij bellen terug word er gezegd ( niet dus ) ,nogmaals bellen ,wij bellen terug ,niet dus .wij maar denken dat het goed komt ,nee dus ,rekening nu veel groter geworden .
Nu maar onder protest betaald , maar aan mij verdienen ze niks meer .

Reactie CDC Complete tandzorg:

Geachte mevrouw Koetsier, Naar aanleiding van uw reactie hebben wij per email contact met u gezocht. Wij zullen de klacht doornemen en deze correct voor u oplossen. Met vriendelijke... Geachte mevrouw Koetsier, Naar aanleiding van uw reactie hebben wij per email contact met u gezocht. Wij zullen de klacht doornemen en deze correct voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Evelien Markerink CDC Complete Tandzorg

LUC

SLECHT

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

GENOEG, ZEKER DE NAZORG, ALS HET GEDAAN IS EN JE HEB JE NIEUWE BRUG EN FACINGS KUN JE OPROTTEN EN NAAR JE EIGEN TANDARTS GAAN VOOR CONTROLE , MAAR ALS ER IETS IS MOET JE HET MAAR UITZOEKEN

2013

Reactie CDC Complete tandzorg:

Beste Luc, Graag komen wij met je in contact om de klachten te bespreken. Wij hebben een preventie team wat klaar staat voor de halfjaarlijkse controles en adviseren onze cliënten ook om bij de... Beste Luc, Graag komen wij met je in contact om de klachten te bespreken. Wij hebben een preventie team wat klaar staat voor de halfjaarlijkse controles en adviseren onze cliënten ook om bij de praktijk een afspraak hiervoor te maken. Wij betreuren het dat de nazorg niet goed is verlopen en komen daarom graag met je in contact. Gezien de review anoniem is, wil ik je graag vragen om een email te sturen naar cs@cdctandzorg.nl zodat wij het dossier kunnen inzien. Met vriendelijke groet, Evelien Markerink CDC Complete Tandzorg

Ik heb een hele slechte ervaring ik ben al 2 jaar aan het sukkelen met mijn boven inplataat
Ik vind dat ik niet goed behandeld ben heb nou 2 andere tandarts bezocht en zeggen alle twee dat mijn bovenste
Inplataaten niet goed zit

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Betere na behandeling en naar de mensen zijn klachten luisteren

2015

Reactie CDC Complete tandzorg:

Geachte meneer/mevrouw, Graag komen wij met u in contact om uw klacht te bespreken. Omdat de review anoniem is kunnen wij geen contact met u opnemen, ik wil u daarom vragen om uw klacht per... Geachte meneer/mevrouw, Graag komen wij met u in contact om uw klacht te bespreken. Omdat de review anoniem is kunnen wij geen contact met u opnemen, ik wil u daarom vragen om uw klacht per email kenbaar te maken en deze te versturen naar cs@cdctandzorg.nl Wij zullen de klacht in behandeling nemen en kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Evelien Markerink CDC Complete Tandzorg

Jos Smeekens

Alleen maar problemen gehad, Implataten zetten was niet goed gegaan maar wordt gewoon verzwegen, wachttijden die gigantisch uitlopen ook mijn implataat was bij het schroefje afgebroken omdat het een... Alleen maar problemen gehad, Implataten zetten was niet goed gegaan maar wordt gewoon verzwegen, wachttijden die gigantisch uitlopen ook mijn implataat was bij het schroefje afgebroken omdat het een zwakke plek had met het erin draaien wat zeer moeizaam ging. Ook mijn bovenprothese 3x laten rebasen en het zit nog niet goed moeite met uitspraken en het zit makkelijk los.
Afgebroken schroefje was binnen 3jaar en viel onder de garantie maar ze gaven niet thuis omdat ik het bij een tandarts in mijn dorp had laten repareren. Ben ondertussen overgestapt en had ik veel eerder moeten doen.
Personeel is wel zeer vriendelijk op de Implantoloog na.
Te commercieel opgezet en alleen op geld uit.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

wachttijden verbeteren en de kwaliteit van de zorg

2014

Reactie CDC Complete tandzorg:

Geachte meneer Smeekens, Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over uw behandeling bij CDC Complete Tandzorg, wij zullen spoedig contact met u opnemen om uw klachten inhoudelijk met u te... Geachte meneer Smeekens, Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over uw behandeling bij CDC Complete Tandzorg, wij zullen spoedig contact met u opnemen om uw klachten inhoudelijk met u te bespreken. Met vriendelijke groet, Evelien Markerink CDC Complete Tandzorg

Paul

Slecht, zeer slecht, word naar mijn mening niet serieus genomen en maar rustig doorverwezen van probeer het daar maar. Geen duidelijke informatie en zelfs als ze je een keuze geven zorgen ze ervoor... Slecht, zeer slecht, word naar mijn mening niet serieus genomen en maar rustig doorverwezen van probeer het daar maar. Geen duidelijke informatie en zelfs als ze je een keuze geven zorgen ze ervoor dat het de keuze is die het makkelijkst voor hun is, slecht vooraf informatie..

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Ja, wees duidelijk als je het niet zitten om een patient te helpen. niet neerzetten dat je altijd narcose doet terwijl je rusit iemand doorverwijst

2018

Reactie CDC Complete tandzorg:

Beste Paul, Wij betreuren het dat u aangeeft dat wij niet willen helpen en direct doorsturen. Uiteraard willen wij graag helpen en de klacht doorspreken. Hiervoor wil ik je vragen om een... Beste Paul, Wij betreuren het dat u aangeeft dat wij niet willen helpen en direct doorsturen. Uiteraard willen wij graag helpen en de klacht doorspreken. Hiervoor wil ik je vragen om een email te sturen naar cs@cdctandzorg.nl of om telefonisch contact met ons op te nemen. Gezien privacy redenen kunnen wij je gegevens niet achterhalen en niet inhoudelijk reageren. Met vriendelijke groet, Evelien Markerink, CDC Complete Tandzorg

Mario

Geweldig!
Geweldig!
Vanochtend een behandeling onder narcose gehad. Compliment aan iedereen daar! Stuk voor stuk fijne kundige en vriendelijke mensen. Zeker aan te bevelen. Ik wil daar in elk geval niet meer weg. Iemand die hier klachten over heeft moet eerst eens goed naar zijn/haar eigen aandeel kijken.

Nico Joosse

Begin 2017 eindelijk de stap gemaakt voor een behandeling wegens een inmiddels zeer slecht bovengebit. Het intakegesprek was eerlijk, maar iets te veel een verkooppraatje - een ietwat te... Begin 2017 eindelijk de stap gemaakt voor een behandeling wegens een inmiddels zeer slecht bovengebit. Het intakegesprek was eerlijk, maar iets te veel een verkooppraatje - een ietwat te rooskleurige voorstelling van zaken. Erg prettig was het contact met de behandelende tandarts hierna, dit was zeer professioneel, ter zake kundig, onafhankelijk en persoonlijk. Een duurdere behandeling waar ik naar vroeg werd zelfs afgeraden. De extractie van het bovengebit viel erg mee, alleen de eerste week was een drama omdat de noodprothese volstrekt niet paste. Dat is prima gecorrigeerd bij het verwijderen van de hechtingen. Rebase enkele maanden daarna en het uiteindelijke definitieve klikgebit waren simpelweg uitstekend, er werd goed geluisterd naar mijn opmerkingen (al moet je daar soms zelf wel een tikje assertief voor zijn). Ook andere behandelingen (ondergebit) zijn altijd snel, goed en deskundig uitgevoerd.
In tegenstelling tot andere reviews heb ik nooit problemen gehad met wachttijden!

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

De koffie-automaten zouden vervangen kunnen worden door exemplaren die een smaakvoller bakkie schenken. Tja, als dat het belangrijkste verbeterpunt is...
Wat betreft het intake-gesprek zou ik...
Wat betreft het intake-gesprek zou ik me kunnen voorstellen dat dit als minder prettig ervaren wordt door mensen die wat minder zelfverzekerd zijn. Dat zou iets persoonlijker mogen.

Sita van driel

Heb geen woorden voor maar chapeau voor jullie team en vooral twan voor het bijvullen van mijn prothese kan weer normaal praten en kauwen super gaaf groetjes sita van driel uit almelo

Alles super bij jullie