2033 beoordelingen

2033 Reviews

Konings

Ik wil even aan iedereen laten weten dat ik het zelf al op gegeven had
Niks ging goed maar bij cdc is er zeker een de beste die het niet opgaf die
Mag zeker wel een keer in het...
Ik wil even aan iedereen laten weten dat ik het zelf al op gegeven had
Niks ging goed maar bij cdc is er zeker een de beste die het niet opgaf die
Mag zeker wel een keer in het zonnetje gezet worden bedankt Wibo voor alle geduld en begrip
Je bent een topper
Mev konings vd putten

2014

M. D.

Onlangs ben ik op woensdag 4 juli naar de cdc kliniek geweest voor controle en het vullen van een gaatje, thuis bleef ik er last van houden van een zeurende pijn dus ik donderdags gebeld en ja ik... Onlangs ben ik op woensdag 4 juli naar de cdc kliniek geweest voor controle en het vullen van een gaatje, thuis bleef ik er last van houden van een zeurende pijn dus ik donderdags gebeld en ja ik kon vrijdags komen. Eenmaal daar werd er aan de achterkant een stukje vulling bijgezet, ik dacht nou dat ik mooi. Het hele weekend pijn gehad en met pijnstillers moeten doorbrengen. Maandag meteen gebeld en aangegeven dat het die maandag ook moest worden opgelost omdat we avonds on vakantie zouden gaan. Yes, ik kon terecht maar dan bij een andere tandarts. Die constateerde dat de tand niet goed genoeg was schoongeboord en nu de tand overgevoelig was. Conclusie.... wortelkanaalbehandeling... prima als ik maar van die pijn af ben. Nadien geen pijn meer gehad, helemaal top. Kom ik echter thuis van de vakantie ligt er een rekening in de bus van alle bezoeken.
Dus ik gebeld dat ik het er niet mee eens ben want als tandarts 1 zn werk goed gedaan had had ik niet nog 2x hoeven terug komen en uiteindelijk een wortelkanaalbehandeling moeten ondergaan zo met voor de vakantie. Ik heb aangegeven bereid te zijn de wortelkanaalbehandeling te willen betalen (eigenlijk van de zotten omdat eigenlijk ge eerste behandeling voldoende zou hebben moeten zijn maar goed ik dacht ik ben coulant en denk mee) moesten ze overleggen met de tandarts maar die wilde er niks van weten en zegt heel simpel "meneer is hier geweest , ik heb gewerkt en hij moet gewoon betalen" dus ik vraag," kan ik hem dan zelf spreken om een en ander voor te leggen ipv via via" maar nee dat wilde hij niet. Dus mijn coulance is nu ook aardig aangetast.

Ik wil de eerste behandeling met alle liefde betalen en ik vind het niet meer dan netjes dat de extra kosten die uit behandeling 1 voortkomen niet voor mijn conto zijn  en dat deze teniet gedaan worden. Cq. Kwijt gescholden

Als ik tapijt op een vloer leg en ik snij verkeerd waardoor het tapijt vervangen moet worden kan ik u toch ook niet nog een keer het tapijt en de arbeidskosten laten betalen? Toch? Precies, dat bedoel ik dus.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

denk in oplossingen en belast klanten noet met onnodig hoge facturen die voortvloeien uit fouten van de behandelaar. Begrijp me niet verkeerd. we maken allemaal wel eens fouten maar kom er ook voor... denk in oplossingen en belast klanten noet met onnodig hoge facturen die voortvloeien uit fouten van de behandelaar. Begrijp me niet verkeerd. we maken allemaal wel eens fouten maar kom er ook voor uit en ga in gesprek met elkaar en kom tot een oplossing die voor beiden tevredenheid schept. Luister naar de klant, hoor de klant en handel daarnaar.

2012
Tot op dit geschil wel tevreden, zo ga je niet met klanten om!

M.A. Martens

Paar jaar geleden all in 4 laten plaatsen, alles zelf betaald € 8500,-. Nu heeft mijn zoontje (8jaar) tandpijn, door zijn verstandelijk handicapt kan hij alleen onder narcose worden getrokken.... Paar jaar geleden all in 4 laten plaatsen, alles zelf betaald € 8500,-. Nu heeft mijn zoontje (8jaar) tandpijn, door zijn verstandelijk handicapt kan hij alleen onder narcose worden getrokken. Gevraagd of zij ons konden helpen, maar mee daar beginnen wij niet aan gehandicapte kinderen. Valt zeker niet genoeg aan te verdienen, stelletje boeven. Ik moet mijn onder tanden ook nog maar nooit meet bij jullie, Tiny Martens

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Ook eens een keer iets doen om iemand te helpen, een kind van 8 jaar met tandpijn laten jullie gewoon barsten

S van N

Vandaag in alle rust nog eens bekeken hoe mooi het nieuwe “kunstwerk”op mijn implantaten van bijna 10 jaar geleden (ook CDC) is geworden. Alle lof voor Wibo en zijn collega , die ook voor hele mooie... Vandaag in alle rust nog eens bekeken hoe mooi het nieuwe “kunstwerk”op mijn implantaten van bijna 10 jaar geleden (ook CDC) is geworden. Alle lof voor Wibo en zijn collega , die ook voor hele mooie tandjes heeft gezorgd en ook het nieuwe roze is prachtig geworden. Het was een lange dag maar heel fijn dat het zo geregeld kon worden !

2009

Emina Habibovic

Na 11 jaar niet naar de tandarts te zijn geweest uiteindelijk de keuze gemaakt om naar CDC Best te gaan. Er moest veel gebeuren met mijn gebit. Ik ben geholpen door Willem en Francis. Hele... Na 11 jaar niet naar de tandarts te zijn geweest uiteindelijk de keuze gemaakt om naar CDC Best te gaan. Er moest veel gebeuren met mijn gebit. Ik ben geholpen door Willem en Francis. Hele vriendelijke mensen. Professioneel en nemen de tijd voor je. Ik kan weer normaal lachen naar mensen. Schaamte kan je opzij zetten, deze mensen veroordelen je niet wat erg fijn is. Ik heb meerdere behandelingen gehad en niet een keer pijn of ongemak ervaart, waaruit blijkt dat deze mensen deskundig zijn en weten wat ze doen! CDC aanrader voor iedereen die bang is en zich schaamt. Er is mij stap voor stap vertelt wat er ging gebeuren wat erg fijn voor me was aangezien ik erg bang was.

2018

Jack

Zeer slechte ervaring. Boven en ondertanden laten trekken en vervolgens onder een clickprothese en boven een normale prothese. Na 2 jaar en god weet niet hoeveel keren terug een bovenprothese die... Zeer slechte ervaring. Boven en ondertanden laten trekken en vervolgens onder een clickprothese en boven een normale prothese. Na 2 jaar en god weet niet hoeveel keren terug een bovenprothese die totaal niet past. De oplossing, ook boven een clickprothese, ontvang een offerte van € 10.000,- !!! ja want er moet kunst bot bij geplaatst worden want je hebt niet genoeg kaak bla bla bla. Toch maar eens voor second opinion en wat schets mijn verbazing? Bovenprothese gewoon niet goed gemaakt vandaar totaal geen passcomfort. Voor de zekerheid toch een begroting laten maken en zoals verwacht voor de helft van het geld en clickprothese. Ik zeg maar 1 ding , weg blijven.

2016

brigitte

Zelf heb ik er geen ervaring mee maar een vriendin van mij wel.
Ik heb gezien hoe het eruit ziet en aangehoord wat er gaande is met mijn vriendin.
Dit kost veel emoties bij de patiënt...
Zelf heb ik er geen ervaring mee maar een vriendin van mij wel.
Dit kost veel emoties bij de patiënt dus los dan een probleem goed op luister naar die persoon en zorg dat het ook fatsoenlijk eruit ziet.
Ik neem aan als je niet tevreden bent dat jullie voor een oplossing komen zonder extra kosten , het kost al geld genoeg.
het gebit wat ik nu gezien heb is opgevuld aan de voorkant dit ziet er niet uit ik zou me schamen zoals mijn vriendin nu ook doet en janken erbij. De onderste prothese zit scheef in haar mond waardoor eten onmogelijk is.
Ik weet dat dit een noodgebit is maar om zo iemand naar huis te sturen vind ik grof schandalig. Je zou zelf zo ook niet willen lopen. Los de problemen op stelletje prutsers verplaats je in een ander en bedenk zou ik het zo willen?
Ik ben hier heel boos over omdat mijn vriendin en misschien nog vele andere emotioneel overlopen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

luisteren naar de patiënt zijn klachten en oplossen in het totaal pakket zonder extra kosten, nota bene zijn jullie kundig als het goed is .

2018

Uitermate slechte communicatie en transparantie van gegevens die nodig zijn om de schade veroorzaakt door het negeren,en niet erkennen van complicaties als gevolg van onkunde te herstellen waar dit... Uitermate slechte communicatie en transparantie van gegevens die nodig zijn om de schade veroorzaakt door het negeren,en niet erkennen van complicaties als gevolg van onkunde te herstellen waar dit nog mogelijk is.Als het fout gaat,gaat het goed fout bij CDC!Er word geen verantwoordelijkheid genomen,en naar de beloofde garantie kan je fluiten,ipv krijg je wederom een peperduur ‘behandelplan’.De medewerking word moeilijk en grimmig bij confrontatie van de vaststellingen gedaan door erkende kaakchirurg.Dit in schril contrast tot het vriendelijke intake gesprek!Bij problemen word je van het kastje naar de muur gestuurd (2 maandelijks naar Best vanuit Belgie) CDC weigerd pertinent om vragen over de complicaties per mail te beantwoorden.Uit opvraging van mijn dossier blijkt ook dat deze onvolledig en onjuist is.Geen aanrader!!!!Heel veel spijt van het vertrouwen,gegeven door de misleidende PR!

2012

Corrie Stoffels Reuvers

Vanwege mijn eerdere deskundige ervaring met Wibo Wijzenbeek wilde ik ook deze keer graag door hem geholpen worden.
Alle lof en dank voor de wijze waarop Wibo mij ook deze keer van prachtige...
Alle lof en dank voor de wijze waarop Wibo mij ook deze keer van prachtige protheses voorzien heeft.
Wibo denkt mee en zoekt naar de volmaakte oplossing.

Corrie Stoffels

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Bij een langere wachttijd dan een halfuur graag een indicatie hoe lang de wachttijd uitloopt.

2003

Koetsier

Jammer hoor dat ze zeggen geld terug te storten en je heeeel lang moet wachten .
Je vraagt waarom het zolang moet duren ,daar hoor je helemaal niks op .
Na 2 weken nog als vragen weer...
Je vraagt waarom het zolang moet duren ,daar hoor je helemaal niks op .
Na 2 weken nog als vragen weer niks .

Doen wat je beloofd

2017