2033 beoordelingen

2033 Reviews

F.C.van Loo

Goed.

2009

Ik ben blij met cdc om dat ze goed uitleggen wat ze gaan doen en ze geven goede invoformatie over de behandeling en nemen alle tijd er voor

Geholpen na 8 jaar

Zeer vakkundige, lieve en zorgzame mensen. Ik zag er zo tegenop om na 8 jaar naar de tandarts te gaan, achteraf had ik hier 7 jaar eerder heen moeten gaan dan mijn lokale "slager"

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Ga zo door, alles is top

2016

Goede service en goede nazorg

2010

Goed geholpen

wachttijden

van steeden-martin

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

probeer op tijd te werken

2007

A van Dijk

Ik ben zeer tevreden over de behandeling bij CDC. Onder narcose mijn tanden/kiezen laten trekken en direct een tijdelijke prothese. Zeer deskundig narcose team in eigen veilig narcose centrum.... Ik ben zeer tevreden over de behandeling bij CDC. Onder narcose mijn tanden/kiezen laten trekken en direct een tijdelijke prothese. Zeer deskundig narcose team in eigen veilig narcose centrum. Vertrouwen, vriendelijkheid en kwaliteit is voor mij de rede geweest waardoor ik voor CDC heb gekozen en het completen comfort behandel plan volg.

2016

Vriendelijke benadering door medewerk(st)ers, behulpzaam, deskundig. Helaas soms wat (erg) lange wachttijden

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

De wachttijden zou een verbeterpuntje kunnen zijn, me daarbij wel realiserend dat dit gevolg is van de tijd die men neemt voor een patient en het willen afleveren van een goed product.

2015

Zeer prettige eerste ervaring. Een warm ontvangst, informele sfeer, direct vertrouwen in een gespecialiseerd team.

Caroline

Wat vooral opvalt is de belevingsgerichtheid van de mensen die er werken. Vriendelijk en respectvol. Je bent geen nummer maar een mens.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

De wachttijd voor de ingreep onder narcose liep nogal uit. Dit kan gebeuren en is begrijpelijk. Wel zou dit vantevoren beter gecommuniceerd mogen worden.