2034 beoordelingen

Behandeling
8.3/10

2034 Reviews

Johan bogers

Ben goed geïnformeerd spontaan personeel had dit veel eerder moeten doen.

Louis Slaats

Correcte afhandeling

ca 2006

Afspraken lopen op tijd. De sfeer is relax. Medewerkers allemaal beleefd.

Hoi
Hoi
Ik ben op intake gesprek geweest bij CDC . Na een half uur wachten moest ik bij een meneer komen die zelf niet eens tandarts is maar de eigenaar . Hij vertelde me zonder in mijn mond te kijken dat al mijn tanden eruit moesten.
ze zouden me terug bellen voor een afspraak , waar ik ook weken niks meer van heb gehoord. Terwijl ik daar kwam met pijnklachten. kijk op YouTube naar revieuws van cdc je schrikt je eigen kapot. ik wil jullie allemaal waarschuwen .

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

verbeterpunten zijn . kom je afspraken na als je iets beloofd.

Familie van Hirtum

Goede ervaring
vriendelijk
Kundig

2004

Sefa van Oirschot.

Gastvrij ontvangen. Goede uitleg.En de behandeling wordt goed begeleid.

2015

Mijn ervaringen zijn op tandheelkundig gebied alleen maar positief.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Zorg er voor dat jullie gebitten ook door de verzekering vergoed worden. Het is toch te gek dat een normaal gebit door de verzekering voor een groot gedeelte wordt vergoed terwijl er een groot... Zorg er voor dat jullie gebitten ook door de verzekering vergoed worden. Het is toch te gek dat een normaal gebit door de verzekering voor een groot gedeelte wordt vergoed terwijl er een groot risico bestaat dat de gebruiker het een keer laat vallen en daardoor defect raakt. Terwijl een gebit van CDC 10 jaar vast zit en er geen enkele vergoeding tegenover staat.
Vraag 5: Verhaal gelezen over CDC in Dagblad de Stem

2005

Angela Maas

Goed. Iedereen was zo lief tegen mij, deed me echt goed.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Iedereen heel lief en begripvol. Fijne wachtkamer (1e deur links).

Uwe Wilms

Ik vind CDC een goede kliniek. Alle behandelingen zijn goed gegaan en volgens mij met grote deskundigheid uitgevoerd. Ik had weinig pijn en geen complicaties. Het resultaat is een goed zittend... Ik vind CDC een goede kliniek. Alle behandelingen zijn goed gegaan en volgens mij met grote deskundigheid uitgevoerd. Ik had weinig pijn en geen complicaties. Het resultaat is een goed zittend bovengebit en een perfect onder klik gebit.
De 3 wachtruimtes in de kliniek zijn ruim en goed aangekleed.
De parkeer mogelijkheden zijn ruim voldoende.

2014