Contact
Nazorg
7.8/10

2008 Reviews

Jack

Zeer slechte ervaring. Boven en ondertanden laten trekken en vervolgens onder een clickprothese en boven een normale prothese. Na 2 jaar en god weet niet hoeveel keren terug een bovenprothese die...

2016

brigitte

Zelf heb ik er geen ervaring mee maar een vriendin van mij wel.
Ik heb gezien hoe het eruit ziet en aangehoord wat er gaande is met mijn vriendin.
Dit kost veel emoties bij de patiënt...

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

luisteren naar de patiënt zijn klachten en oplossen in het totaal pakket zonder extra kosten, nota bene zijn jullie kundig als het goed is .

2018

Uitermate slechte communicatie en transparantie van gegevens die nodig zijn om de schade veroorzaakt door het negeren,en niet erkennen van complicaties als gevolg van onkunde te herstellen waar dit...

2012

Corrie Stoffels Reuvers

Vanwege mijn eerdere deskundige ervaring met Wibo Wijzenbeek wilde ik ook deze keer graag door hem geholpen worden.
Alle lof en dank voor de wijze waarop Wibo mij ook deze keer van prachtige...

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Bij een langere wachttijd dan een halfuur graag een indicatie hoe lang de wachttijd uitloopt.

2003

Koetsier

Jammer hoor dat ze zeggen geld terug te storten en je heeeel lang moet wachten .
Je vraagt waarom het zolang moet duren ,daar hoor je helemaal niks op .
Na 2 weken nog als vragen weer...

Doen wat je beloofd

2017

J.J.G. van der Voort

Ja,

Ben er niet meer zo tevreden over.
Veel personeel werkt parttime en dan duurt het 3 maanden voor je een afspraak kunt maken

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

In 2003 had je een afspraak 2 weken later.
Nu 3 maanden later

2003

Lia uit Barneveld

Ik heb ongeveer 7 jaar geleden mijn bovengebit laten trekken en een prothese gekregen. De behandelingen zijn mij 100 % meegevallen.
Omdat ik onder last kreeg van een brug met een aantal...

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Sterk: vriendelijk, secuur, vakbekwaam. Verbeteren: uitloop/wachttijd vooral 's middags

2009

Koetsier

Mijn zoon moest op controle en vroeg of ik mee ging .hij besprak mijn probleem met zijn tandarts .Deze riep mij binnen en zei dat ze iemand ging laten kijken geheel vrijblijvend en kosteloos .

Geachte mevrouw Koetsier,

Naar aanleiding van uw reactie hebben wij per email contact met u gezocht. Wij zullen de klacht doornemen en deze correct voor u oplossen.

LUC

SLECHT

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

GENOEG, ZEKER DE NAZORG, ALS HET GEDAAN IS EN JE HEB JE NIEUWE BRUG EN FACINGS KUN JE OPROTTEN EN NAAR JE EIGEN TANDARTS GAAN VOOR CONTROLE , MAAR ALS ER IETS IS MOET JE HET MAAR UITZOEKEN

2013

Beste Luc,

Graag komen wij met je in contact om de klachten te bespreken. Wij hebben een preventie team wat klaar staat voor de halfjaarlijkse controles en adviseren onze cliënten ook om bij de praktijk een afspraak hiervoor te maken. Wij betreuren het dat de nazorg niet goed is verlopen en komen daarom graag met je in contact. Gezien de review anoniem is, wil ik je graag vragen om een email te sturen naar cs@cdctandzorg.nl zodat wij het dossier kunnen inzien.

CDC Complete Tandzorg

Ik heb een hele slechte ervaring ik ben al 2 jaar aan het sukkelen met mijn boven inplataat
Ik vind dat ik niet goed behandeld ben heb nou 2 andere tandarts bezocht en zeggen alle twee dat...

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Betere na behandeling en naar de mensen zijn klachten luisteren

2015

Geachte meneer/mevrouw,

Graag komen wij met u in contact om uw klacht te bespreken.
Omdat de review anoniem is kunnen wij geen contact met u opnemen, ik wil u daarom vragen om uw klacht per email kenbaar te maken en deze te versturen naar cs@cdctandzorg.nl
Wij zullen de klacht in behandeling nemen en kijken wat wij voor u kunnen betekenen.