CDC Complete tandzorg

CDC Complete tandzorg Ook benieuwd naar feedback over de webshop CDC Complete tandzorg? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1985
1985 beoordelingen
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen CDC Complete tandzorg met 8.6/10. Gebaseerd op 1985 ervaringen.
Contact

1985 Reviews

Bert-Jan van Schalkwijk
Bert-Jan van Schalkwijk

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Sterke punten, doorpakken in behandeling, verbeter punten wachttijden bij langere uitloop informeren.

Score voor CDC Complete tandzorg:4.5/5
Beveelt u de kliniek aan?Ja

Begin 2017 langs geweest na jaren niet naar tandarts te zijn geweest, resultaat een zeer slecht gebit, van te voren al besloten dat ik voor gehele extractive en prothese boven zou gaan, daardoor een makkelijke intake en na een zorgvuldige begroting meteen over gegaan tot inplannen. .
extractie en tijdelijke prothese bevielen goed, eigenlijk zonder enige complicaties, natuurlijk wel wennen maar na zeg een maand al helemaal gewend. tijdens het bespreken van definitieve prothese ook gekozen om voor de onderkaak een opvulling te maken. na nog geen half jaar nu geheel blij met resultaat, zowel boven als ondergebit een wereld van verschil en kan nu alles (en meer) eten zoals ik gewend was.

Mia
Prima (7/10)
Mia

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Een afspraak kan uitlopen maar wanneer het langer duurt zou prettig zijn als dit even wordt gemeld. Bijna een uur moeten wachten zonder informatie.

2007

Geachte Mia,

Dank u wel voor de review.
Wij zullen telefonisch contact met u opnemen over de aanvraag van de machtiging. Mijn collega's zullen u uitleg geven over de behandelkosten welke u zelf moet betalen en het gedeelte wat vergoed gaat worden.
Het is inderdaad correct dat CDC geen contract heeft met VGZ, echter is daar nooit sprake van geweest, het is vervelend dat u hier niet correct over bent geïnformeerd.

Het verbeterpunt met betrekking tot de wachttijd staat op de agenda om spoedig weer eens onder de aandacht te brengen, dank u wel voor uw reactie in dezen.

Evelien Markerink

Score voor CDC Complete tandzorg:3.5/5
Beveelt u de kliniek aan?Ja

Afgelopen week werd ik ongenaam verrast toen bleek dat mijn zorgverzekeraar vgz geen contract meer heeft met cdc zodat ik een deel van de behandelingskosten zelf moet betalen. in mei 2017 heeft de zorgverzekeraar wel een machtiging tot behandeling verstrekt zodat ik ervan uitging dat alles in orde was. omdat ik al 10 jaar bij deze kliniek kom is het voor mij onbegrijpelijk dat men mij hier van tevoren niet op heeft gewezen; cq. dit niet controleert alvorens een machtiging aan te vragen/behandeling in te plannen. dit keer gaat het gelukkig niet om een heel groot bedrag maar dit had heel anders kunnen zijn. bij navraag wijst de zorgverzekeraar mij op de kleine lettertjes op de achterkant van de verstrekte machtiging. met andere woorden: van tevoren checken bij de behandelaar of deze (nog) een contract heeft met de huidige zorgverzekeraar.

r.lambregts
Goed (8/10)
r.lambregts

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

geregeld uitloop op de wachttijden. kan gebeuren maar communiceer het naar de wachtende.

Score voor CDC Complete tandzorg:4/5
Beveelt u de kliniek aan?Ja

Na enkele jaren geen tandarts bezoek door enkele bijzonder vervelende ervaringen met mijn toenmalige tandarts, kreeg ik in oktober 2015 van de een op de andere dag ontzettende ontstekingen in mijn mond , gepaard met veel pijn en tanden die steeds lossers gingen staan met lood in mijn schoenen een afspaak gemaakt bij cdc. ik kon gelukkig al binnen drie dagen terecht voor een intake gesprek. ik voelde mij vanaf het eerste moment erg op mijn gemak gesteld en mensen die er werkte waren allemaal bijzonder vriendelijk..
na het maken van foto's ect kreeg ik een soort van adviesgesprek ( verkoopgesprek), dit gesprek verliep vlot en er werd in volgelvlucht uitgelegd wat de mogelijkheden waren en wat de kosten hiervan zouden zijn. advies was alle tanden en kiezen verwijderen weliswaar onder narcose ivm mijn angsten. een klikgebit was het beste maar die keuze zou ik op een later tijdstip nog altijd kunnen nemen. ( wat ik overigens ook gedaan heb). .
binnen vijf dagen was ik al aan de beurt ( kreeg van te voren al een recept voor pijnstilling om ervoor te zorgen dat ik na de ingreep geen pijn zou hebben). ik werd goed ontvangen door een medewerker en naar het natcosecentrum gebracht. daar werd ik vrij snel al opgehaald door de behandelende tandarts waarbij ik een duidelijke uitleg kreeg van wat hij ging doen..
door de mensen op de ok erg op mijn gerust gesteld en voor ik het wist lag ik al weer in de bijkom ruimte . een erg vriendelijke verpleegkundige hield mij goed in de gaten en vroeg gelijk hoeveel "pijn "ik had. na aangegeven te hebben hoeveel, kreeg ik direct een dosering pijnstilling en vanaf dat moment heb ik geen enkele pijn meer gevoeld..
een week later de hechtingen eruit laten halen. wederom geen pijn. augustus 2016 heb ik in zowel in onderkaak als boven kaak implantaten laten plaatsen ook dit wederom onder narcose en zonder enige vorm van pijn. natuurlijk heb ik in deze periode ook last gehad van drukplekken en daar pijn /last van gehad. maar wanneer ik belde kon ik negen van de tien keer al de zelfde dag terecht. dit zijn pijntjes waar niemand iets aan kan doen en bij de een wat meer voor zal komen als de bij de andere.......al met al ben ik super tevreden over de behandelingen bij cdc en ga ik er ook zonder enige angst naar toe voor mijn controles..

Knobel
Voldoende (6/10)
Knobel

Score voor CDC Complete tandzorg:3/5
Beveelt u de kliniek aan?Nee

Goede ervaring qua behandeling, maar na een jaar ging mijn prothese stuk tijdens het eten. na info te hebben opgevraagd voor reparatie bleek ik de prothese een jaar en een maand in te hebben en had ik geen garantie meer. dit noem ik een zeer slechte service !.

J. Bos
Onacceptabel (1/10)
J. Bos

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Luisteren en eerlijk weergeven wat de ervaringen zijn. Er wordt eigenlijk na problemen niet meer geïnformeerd hoe het gaat. Als de rekeningen maar betaald worden.

Geachte mevrouw Bos,

Wij vinden het spijtig te lezen dat u de behandeling en zorg zo heeft ervaren en er zal met spoed contact met u opgenomen worden om een afspraak te maken zodat wij u van uw klachten kunnen verhelpen.

Met vriendelijke groet, Evelien Markerink

Score voor CDC Complete tandzorg:0.5/5
Beveelt u de kliniek aan?Nee

Dit is mijn tweede review. dit jaar op 5 april alles laten trekken en met eerste prothese naar huis. na een week moest ik terug om hechtingen te laten verwijderen. toen zijn de problemen begonnen blootliggend kaakbot , splinters en vandaag 20 juli 2017 is dus ruim 3,5 maand later heeft de kaakchirurg wederom een flink stuk wortel verwijderd. dit na diverse ontstekingen antibiotica kuren een drain in een abces een niet goed passende prothese pijn in mijn mond nog steeds en de rekeningen stromen binnen. zelfs de kaakchirurg is een soort van wanhopig. mijn advies denk er goed over na. personeel is echt vriendelijk en ik weet dat er veel mensen zullen zijn die dit niet herkennen maar ik kan zeggen dat ik spijt heb van mijn beslissing.

Peter Verhoef
Uitstekend (10/10)
Peter Verhoef

2016

Score voor CDC Complete tandzorg:5/5
Beveelt u de kliniek aan?Ja

Zeer tevreden alles keurig volgens schema verlopen..
het nieuwe bovengebit en het klikgebit onder passen uitstekend..
ook de narcose en het trekken van het ondergebit is prima verlopen..
ik kan en durf de wereld weer toe te lachen..
tandarts willem en al je collegae die hier aan hebben gewerkt, bedankt..
peter verhoef.

Bernie
Prima (7/10)
Bernie

Geachte Bernie,

Graag komen wij met u in contact zodat wij kunnen achterhalen waar het in het proces verkeerd gaat met het maken van de afspraken. Voor het contact en uw gegevens wordt een email gestuurd.

Evelien Markerink, Kwaliteitsmanager

Score voor CDC Complete tandzorg:3.5/5
Beveelt u de kliniek aan?Ja

Kwaliteit van behandeling is gewoon goed echter om een afspraak te wijzigen naar een iets later stadium is aller belabberdst !!!!!.
een verschuiving van 6 maanden daar de afspraakkalender vol zit!.

wiel dielissen
Slecht (3/10)
wiel dielissen

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

luister naar de klant, ik weet wat ik voel en hoe het zit die prothese en het is helemaal niks die prothese

2016 - 2017

Geachte meneer Dielissen,

Er is een email naar u verstuurd voor het maken van een afspraak, dit ter correctie van de prothese. Wij nemen wij klachten serieus en hopen dit spoedig voor u te kunnen verhelpen.

Evelien Markerink, Kwaliteitsmanager

Score voor CDC Complete tandzorg:1.5/5
Beveelt u de kliniek aan?Nee

Narcose behandeling goed, nood prothese redelijk, defenitieve prothese veel te groot, met dikke randen en past helemaal niet, boven prothese zakt zo naar beneden, dan wordt het weer opgevult het lijkt of ik 2de hands gebit heb, kan moeilijk eten in half jaar 12 kilo afgevallen, moeten nog leren prothese te maken.

Goed (8/10)

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Wachttijden soms veel te lang .

2016

Score voor CDC Complete tandzorg:4/5

Zeer deskundig.

Zeer slecht (2/10)

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Vertel gewoon eerlijk de nadelen en hang niet alleen mooie praatjes op! En hanteer de eerlijke tarieven!

Score voor CDC Complete tandzorg:1/5
Beveelt u de kliniek aan?Nee

Intake gesprek gehad wat zeer kort duurde en een commerciëel verkoop praatje is. ik werd meteen geconfronteerd met voor en na foto's en mooie praatjes. vragen van mijn kant werden afgewimpeld en diegene die het gesprek voerde was niet eens de tandarts. er werd niet eens in mijn mond gekeken. alleen foto's gemaakt. mijn gevoel zat er niet juist. na een andere tandarts geweest. en wat blijkt?? jullie begroting klopt van geen kant!! veel te hoge factuur. mij werd bij jullie verteld dat de intake gratis is.. nu staat het gewoon op de factuur. toen ik dit melde aan de telefoon werd mij verteld ja als je de behandeling gaat doen wordt het in rekening gebracht. dit is gewoon oplichting!! ben daarna hier gaan kijken en googlen en idd schrikbarend wat je leest. ga hier zeker niet heen, het zijn geldwolven. bij mijn tandarts nu 1000, -!! goedkoper uit voor dezelfde behandeling.

Bedrijfsinformatie

Onze missie is: een gezond én mooi gebit voor iedereen. CDC Tandkliniek in Best is de nr 1 tandkliniek van Nederland. Wij beschikken over een kliniek met 18 moderne behandelkamers en een speciaal narcosecentrum. Ons team bestaat uit tandartsen, implantologen, tandtechnici, mondhygiënistes, anesthesiologen, verpleegkundigen, preventieassistenten.
Adres
De rijn 1