CDC Complete tandzorg

CDC Complete tandzorg Ook benieuwd naar feedback over de webshop CDC Complete tandzorg? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1980
1980 beoordelingen
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen CDC Complete tandzorg met 8.6/10. Gebaseerd op 1980 ervaringen.
Contact

Peter Verhoef
Peter Verhoef

Score voor CDC Complete tandzorg:5/5
Beveelt u de kliniek aan?Ja

Zeer tevreden alles keurig volgens schema verlopen..
het nieuwe bovengebit en het klikgebit onder passen uitstekend..
ook de narcose en het trekken van het ondergebit is prima verlopen..
ik kan en durf de wereld weer toe te lachen..
tandarts willem en al je collegae die hier aan hebben gewerkt, bedankt..
peter verhoef.

Bernie
Prima (7/10)
Bernie

2015

Geachte Bernie,

Graag komen wij met u in contact zodat wij kunnen achterhalen waar het in het proces verkeerd gaat met het maken van de afspraken. Voor het contact en uw gegevens wordt een email gestuurd.

Score voor CDC Complete tandzorg:3.5/5
Beveelt u de kliniek aan?Ja

Kwaliteit van behandeling is gewoon goed echter om een afspraak te wijzigen naar een iets later stadium is aller belabberdst !!!!!.
een verschuiving van 6 maanden daar de afspraakkalender vol zit!.

wiel dielissen
Slecht (3/10)
wiel dielissen

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

luister naar de klant, ik weet wat ik voel en hoe het zit die prothese en het is helemaal niks die prothese

2016 - 2017

Geachte meneer Dielissen,

Er is een email naar u verstuurd voor het maken van een afspraak, dit ter correctie van de prothese. Wij nemen wij klachten serieus en hopen dit spoedig voor u te kunnen verhelpen.

Score voor CDC Complete tandzorg:1.5/5
Beveelt u de kliniek aan?Nee

Narcose behandeling goed, nood prothese redelijk, defenitieve prothese veel te groot, met dikke randen en past helemaal niet, boven prothese zakt zo naar beneden, dan wordt het weer opgevult het lijkt of ik 2de hands gebit heb, kan moeilijk eten in half jaar 12 kilo afgevallen, moeten nog leren prothese te maken.

Goed (8/10)

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Wachttijden soms veel te lang .

Score voor CDC Complete tandzorg:4/5

Zeer deskundig.

Zeer slecht (2/10)

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Vertel gewoon eerlijk de nadelen en hang niet alleen mooie praatjes op! En hanteer de eerlijke tarieven!

2017

Score voor CDC Complete tandzorg:1/5
Beveelt u de kliniek aan?Nee

Intake gesprek gehad wat zeer kort duurde en een commerciëel verkoop praatje is. ik werd meteen geconfronteerd met voor en na foto's en mooie praatjes. vragen van mijn kant werden afgewimpeld en diegene die het gesprek voerde was niet eens de tandarts. er werd niet eens in mijn mond gekeken. alleen foto's gemaakt. mijn gevoel zat er niet juist. na een andere tandarts geweest. en wat blijkt?? jullie begroting klopt van geen kant!! veel te hoge factuur. mij werd bij jullie verteld dat de intake gratis is.. nu staat het gewoon op de factuur. toen ik dit melde aan de telefoon werd mij verteld ja als je de behandeling gaat doen wordt het in rekening gebracht. dit is gewoon oplichting!! ben daarna hier gaan kijken en googlen en idd schrikbarend wat je leest. ga hier zeker niet heen, het zijn geldwolven. bij mijn tandarts nu 1000, -!! goedkoper uit voor dezelfde behandeling.

2017

Score voor CDC Complete tandzorg:5/5
Beveelt u de kliniek aan?Ja

Heel fijn geholpen, ben erg tevreden met het resultaat!.

H jacobs
Jos van Kasteren
Voldoende (6/10)
Jos van Kasteren

Zie bovenstaande.
Bovendien is de telefonische bereikbaarheid op dit moment zeer slecht, krijg uiteindelijk altijd het callcenter aan de telefoon.
Deze beloven uiteraard dat ik door CDC teruggebeld wordt, dit gebeurd ook niet altijd.

2011

Geachte meneer van Kasteren,

Naar aanleiding van uw review zal CDC contact met u opnemen om uw klacht door te nemen.

met vriendelijke groet,

Score voor CDC Complete tandzorg:3/5
Beveelt u de kliniek aan?Ja

Ben al jaren patiënt , heb op dit moment minder goede ervaring..
op afspraak is er een begroting gestuurd welke toneel niet correct volgens afspraak was. vervolgens zelf gebeld en zou terug gebeld worden, is niet gebeurd. 5 dagen later volgt een mail waarom ik nog niet op de begroting heb gereageerd, op deze mail antwoord verzonden, weer geen reactie. week later zelf weer gebeld en van hier eerder beschreven verslag gedaan. wordt een telefonische aanbieding gedaan, niet conform eerdere afspraak. daarna om een persoonlijk onderhoud gevraagd en hierbij is direct de eerdere afspraak over de begroting mondeling toegezegd, deze enkele dagen later ook schriftelijk ontvangen. vervolgens afspraken gemaakt over de behandeling.

Zeer slecht (2/10)

Geachte mevrouw Gabriels,

Naar aanleiding van uw bericht wordt er contact met u opgenomen zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen en dit correct voor u kunnen behandelen.

Score voor CDC Complete tandzorg:1/5
Beveelt u de kliniek aan?Nee

Ook ik ben geholpen in best zeer slechte ervaring ,luisteren niet naar je ,lange wacht tijden ,mijn gebit heeft nooit gepast ik ben daar wel 20 keer voor terug geweest ,het is gewoon een fabriek en alleen uit op geld mijn boven gebit heeft daar 2600,00 gekost en kan er niets mee.

Ivo
Onvoldoende (4/10)
Ivo

Eerlijkheid duurt het langst

2015

Beste Ivo,

Per email is er contact gezocht om de klacht inhoudelijk in behandeling te nemen.

Goede zorg en kwaliteit zijn staan bij ons hoog in het vaandel en uw beoordeling is voor ons erg waardevol.

Score voor CDC Complete tandzorg:2/5
Beveelt u de kliniek aan?Nee

Mijn ervaring hier is dat ze vooral op geld uit zijn. er werd weinig tijd genomen en de diagnose was dat er 6 kronen geplaatst moesten worden. een andere tandarts gaf het advies voor 1 kroon, 1 wortelkanaal behandeling en 1 gaatje vullen..
dat is nu 2 jaar geleden en sinds dien geen last meer.

Bedrijfsinformatie

Onze missie is: een gezond én mooi gebit voor iedereen. CDC Tandkliniek in Best is de nr 1 tandkliniek van Nederland. Wij beschikken over een kliniek met 18 moderne behandelkamers en een speciaal narcosecentrum. Ons team bestaat uit tandartsen, implantologen, tandtechnici, mondhygiënistes, anesthesiologen, verpleegkundigen, preventieassistenten.
Adres
De rijn 1