2033 beoordelingen

Behandeling
8.3/10

2033 Reviews

Beckers

Op zich goed maar de laatste jaren laat veel te wensen over. Noodvulling uit kies, werk ontzettend moeilijk gedaan door telefoniste Marian om afspraak in te plannen. De week ervoor heb ik 2 minuten... Op zich goed maar de laatste jaren laat veel te wensen over. Noodvulling uit kies, werk ontzettend moeilijk gedaan door telefoniste Marian om afspraak in te plannen. De week ervoor heb ik 2 minuten in stoel gezeten voor de noodvulling. het kon allemaal niet en de tandarts die mij behandeld had was met vakantie. Mrian vond dat dit niet door een andere tandarts gedaag kon worden. Een gat in de kies was op zich niet erg zei ze. Ik heb alle afspraken geannuleerd en ga naar een andere tandkliniek.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Niet iedereen is klantvriendelijk.

2006

Voor extreme angst naar deze tandarts gegaan. Advies was direct: alles er maar uit. (Prima dan ben ik er maar af.
De eerste keer werd erg goed met mijn angst rekening gehouden.
De dag...
De eerste keer werd erg goed met mijn angst rekening gehouden.
De dag van extractie ook nog, onder gehele narcose.
Toen kwam de rekening, ik moest zelf de narcose betalen. Toen ik vroeg waarom zeiden ze dat de verzekering dat niet ging vergoeden, was nog nooit gelukt. Toen ik vroeg of we het toch konden proberen met moeite een aanvraag gedaan. Deze werd afgewezen Omdat het geen erkend narcose centrum is. Echt goeie voorlichting...

De keren daarna werd er totaal geen rekening meer met angst gehouden, ook het advies voor een implantaat: ach is niet erger dan gewoon boren. (Ja maar dat maakt dat ik al 100 jaar niet geweest was)

Ook qua privacy weinig aandacht: bij de balie vragen hoe lang je nu al randloos bent terwijl er allemaal mensen achter je staan...
De prothese ziet er wel mooi uit, maar hoe ze omgaan met mensen, je bent gewoon een nummertje zodra ze je binnen hebben getrokken.

Kortom, blij dat ik er weg ben gegaan.

Zie beschrijving

2017

Tonny Nuwenhuis

Ik heb twee jaar geleden implantaten beneden en allemaal kronen boven laten zetten ,het resultaat is top ,nu brak er een stukje van mijn voortand af doordat ik op iets heel hards beet . dit is... Ik heb twee jaar geleden implantaten beneden en allemaal kronen boven laten zetten ,het resultaat is top ,nu brak er een stukje van mijn voortand af doordat ik op iets heel hards beet . dit is geheel kosteloos en naar alle tevredenheid verholpen door Willem en zijn assistente Francis . geen kleurverschil , niets . bedankt Willem en Francis . mvg Tonny Nuwenhuis uit Schiedam

ik zou ze niet weten

2006

Ronald Visee

Na een lange twijfeltijd toch maar een afspraak gemaakt .
ik wist dat mijn gebit slecht geworden was door de chemo
tijdens de telefonisch intake goed geholpen ook bij mijn intake in de...
Na een lange twijfeltijd toch maar een afspraak gemaakt .
ik wist dat mijn gebit slecht geworden was door de chemo
tijdens de telefonisch intake goed geholpen ook bij mijn intake in de praktijk goed geholpen en duidelijk kunnen vertellen waar ik mee zat
er werden foto gemaakt door Marieke alles werd uitgelegd en stapje voor stapje gedaan
daarna naar de tandarts Karin ook zei vertelde wat ze ging doen en was erg vriendelijk en tijd nemend
er achter gekomen dat het gebit echt te veel is aangetast door de chemo en ik een algehele prothese moest
ik wilde dit graag op de korte termijn dus werd er overleg gevoerd en kon ik meteen de molen in happen en zo
ik moest hiervoor wel bij een andere tandarts maar ook die kwam zich meteen voorstellen erg fijn wat was ik blij met jou
Zemarak maar goed ik moest happen en zo daar voor mocht ik naar Wibo ( maar die had ik gelezen dat hij heel negatief is
in de revieuws ,daar lezen we ze ook voor ) vind het jammer dat dit er geplaatst is want hij is helemaal NIET zo hij heeft me naar 12 jaar kunnen vertellen als enige waarom ik een kokhals reflex heb en hoe ik daar beter mee om kan gaan (bedankt Wibo) maar ook het happen ging goed hij nam alle tijd
een 2weken erna de operatie gehad het nacose team legde ook alles uit en stelde gerust op het moment dat ik schapen mocht gaan tellen van bote en hans lag ik al rustig op de uitslaapkamer
ik kreeg sterke pijnstillers mee en antibiotica deze keurig in genomen ,toen ik daarna voor na controle kwam waren de verbeteringen al te zien ik had altijd een hele vieze smaak in mijn mond maar die is nu weg heerlijk mijn gebit werd nog even
nagelopen door Twan en de keer erop bij Elke maar ook hier voelde ik mijn op me gemak en werd alles verteld wat ze gingen doe .
Ieder persoon is anders en voelt zich anders maar ik heb gemerkt dat ik mijn aardig heb laten lijden door de revieuws wat dus helemaal niet nodig is maar wees duidelijk en open naar de personen dan komt het hier echt goed
en het blijft altijd een moment opname maar ik voel me hier helemaal thuis

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

misschien een bijeenkomst maken voor mensen om uitleg te geven wat er allemaal mogelijk is en wat er allemaal kan gedaan worden ,met een rondleiding zodat bange mensen weten waar ze terecht komen ,misschien een online reservering systeem

2019

Geholpen door de praktijk ik zou met een mooie wite lach naar buiten gaat geloof deze mensen niet ze liegen en bedriegen je waar je bij staat

Sluit de praktijk

2018

Chantal

Altijd erg snel en kundig geholpen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Prijzig maar zo tevreden dat ik toch graag bij deze praktijk klant ben en blijf.

2016

klikgebit

In de eerste instantie had ik een goede indruk, die is totaal ongeslagen.. Ik loop rond met een slechtzittend klikgebit, dat nu voor de tweede keer gebroken is. In 2018 constant geklaagd. Reaparatie... In de eerste instantie had ik een goede indruk, die is totaal ongeslagen.. Ik loop rond met een slechtzittend klikgebit, dat nu voor de tweede keer gebroken is. In 2018 constant geklaagd. Reaparatie rond 150 euro geen garantie.

Zeer professioneel en goed bedrijf !

2000

Rick

Een half jaar geleden, de eerste keer naar de tandarts. Vele jaren geleden zorgde mijn oude tandarts ervoor dat ik niet meer wilde gaan. Ik kwam terecht bij CDC Complete tandzorg, eerste instantie... Een half jaar geleden, de eerste keer naar de tandarts. Vele jaren geleden zorgde mijn oude tandarts ervoor dat ik niet meer wilde gaan. Ik kwam terecht bij CDC Complete tandzorg, eerste instantie erg sceptisch over alles zoals u vast begrijpt. Uiteindelijk toch de keuze gemaakt een afspraak te regelen. Wat werd ik goed geholpen, aan de telefoon met veel begrip voor mijn situatie tot aan de intake gesprek. Na het gesprek met een fijne tandarts, werden afspraken gemaakt voor de narcose.
Het narcose team was erg vriendelijk, bekwaamd en stelde mij goed op mijn gemak.
De ruimte was erg steriel met een comfortabele stoel.
Willem, de tandarts die mij heeft geholpen was een erg deskundige, aardige en fijne man.

Ik werd wakker in een rustige ruimte, waar een medewerker op mij wachtte om te ontwaken. Na een kleine wandeling mocht ik naar huis worden gebracht. Ondanks dat verstandskiezen zijn getrokken en veel tanden zijn behandeld had ik geen pijn erna. De pijnstillers heb ik niet ingenomen.

Gister voor het eerste naar de mondhygiënist gegaan, Roberto. Hele zachtaardige, tevens ook een vriendelijke man. Na het ontdekken van een nieuw gaatje bracht hij dit erg goed. Na het stellen van wat vragen wat ik wilde weten over mondzorg, merkte ik al vrij snel dat hij de materie goed doorhad en dit prima uitlegde aan (mij) een leek.

Ook waardig om te benoemen is dat ik nooit het gevoel te hebben gekregen, te bekritiseert te worden op mijn gebit.

2018

Naar jaren eindelijk de stap genomen om naar het CDC kliniek te gaan. daar aangekomen werd ik vriendelijk geholpen door de mevrouw achter de balie. bij het intake gesprek werden er foto's gemaakt... Naar jaren eindelijk de stap genomen om naar het CDC kliniek te gaan. daar aangekomen werd ik vriendelijk geholpen door de mevrouw achter de balie. bij het intake gesprek werden er foto's gemaakt van het gebit door een zeer vriendelijke dame die er voor zorgde dat je je schaamte en angst even vergeet. toen werd ik opgeroepen door Zemarak, deze (ook) zeer vriendelijke tandarts stelde me gerust en vertelde me wat de mogelijkheden waren. naar alles netjes uitgelegd gekregen te hebben heb ik de keuze gemaakt om onder volledige narcose alles te laten trekken en een kunstgebit te laten plaatsen. op de dag van de behandeling ook heel vriendelijk, keurig en netjes behandeld. en nu denk ik; had ik het maar eerder gedaan....

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

een bord met wachttijden ophangen in de wachtkamer. en op de site de verzorging van een prothese zetten.

2019