9.7/10
9.7/10

JP. Utrecht

Erg snel gereageerd in nb de bouwvak en binnen een dag een voorraad geleverd!
Aanrader
Bedankt!

Correct. Snel. Duidelijk. Beleefd en gezond gretig

Esther, Diemen

Vanwege de goede prijs en positieve reviews kwam ik terecht bij Cavallo Floors. Ik ben hartelijk ontvangen in de showroom aan huis in Wageningen en door het hele proces altijd duidelijk...

Duidelijke website, goede prijs, prettige communicatie. Echt super!

Michael Beute, Leiden

Zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen. Levering is erg goed en snel, contact was ook heel fijn. En hebben kwalitatieve betaalbare vloeren met leuke aanbiedingen.

Communicatie, aanbod en aanbiedingen

Roy

Vanaf het eerste contact, zeer vriendelijk geholpen door de eigenaresse. Gistermiddag werd de vloer geleverd door een uiterst vriendelijke en behulpzame bezorger! Hulde!

Snelle levering en snel en correct antwoord op vragen.

Pascal Van Dam ...veghel

Top bedrijf....netjes geleverd...

afspraken netjes nakomen...echt dat vindt ik top

Top. Klantvriendelijk en service ++

Duidelijk gemotiveerd om beste te doen voor klant. Zo snelle levering!

Wij hebben een PVC visgraatvloer met bies en banden hier gekocht en laten leggen. Het was perfect.
De aflevering en het leggen was 100%
Ik kan het iedereen aanbevelen en je bent een...

Flexibel klantvriendelijk

Fam Boeder Ede

Goede en snelle service! Prettige samenwerking. De vloer is erg netjes gelegd! Helemaal tevreden!

Helaas een teleurstellende ervaring. Prima bedrijf om materiaal te bestellen met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Echter het laten plaatsen van de vloer en/of plinten is sterk af te raden.

Reactie Cavallo Floors:

Beste Roos Bijl,

We vinden het vervelend voor u om te vernemen dat u de ervaring met Cavallo Floors teleurstellend vond. Het is inderdaad zo dat u bij de oplevering van de vloer aangegeven hebt dat u niet tevreden was over de afwerking van de vloer. Het is goed dat u dat op dat moment kenbaar gemaakt heeft. Deze ruimte geven we juist aan onze klanten om dit bij oplevering van de vloer te kunnen aangeven. Ook dat het restantbedrag nog niet aan de legger betaald hoeft te worden, dan alleen wanneer u 100% tevreden bent.

U gaf aan dat er 3 delen visgraat van dezelfde kleur achter elkaar lagen en dat u dit graag verholpen zou willen hebben. We hebben dit direct met de legger overlegt en we hebben dit voor u opgelost. Ook gaf u aan dat de plinten niet waren afgekit en dat er geen afwerklijstjes of hoekblokjes zijn gebruikt. Wij kitten inderdaad niet standaard de plinten af. Dit moet extra besteld worden wanneer u daarvan gebruik wilt maken. Wij hebben toch de plinten kosteloos voor u afgekit. Afwerklijsten gebruiken wij niet bij PVC vloeren en ook hoekblokjes worden niet standaard gebruikt omdat ons inziens dit niet de mooiste afwerking is voor een PVC vloer. Omdat wij toch graag wilden dat u tevreden zou zijn met de afwerking van de vloer hebben we dit wel op deze manier gedaan omdat u aangaf dat u dat de beste oplossing zou vinden.

U geeft aan dat de legger niets af wist van het ophogen van de vloer dit is zeker niet het geval geweest. Dit is van tevoren met de legger besproken. Ook het feit dat u aangeeft dat de legger de vloer niet kon ophogen is niet juist. Hij heeft aangegeven dat hij de vloer kon ophogen zoals op de orderbevestiging was aangegeven, waarbij u later de eis stelde dat de vloer opgehoogt moest worden en waterpas moest zijn. Waarbij de legger en wij hebben aangegeven dat dat niet gaat omdat een vloer nooit waterpas word gelegd.

Ons inziens hebben we met u meegedacht met welke wens u ook bij ons kwam. Ook zijn wij in het legproces altijd voor u bereikbaar geweest. Hebben direct contact opgenomen zowel met u als met de legger. Zowel per telefoon, per app, als per mail. Het is zelfs meerder malen voorgekomen dat we van onze kant u telefonisch hebben proberen te bereiken om te overleggen waarbij de telefoon niet werd opgenomen. De opmerking van u dat we het probleem bij u neerlegde begrijpen we dan ook niet. Het feit dat u aangeeft dat we meerdere keren bij u langs zijn geweest geeft ook wel aan dat we ons 100% willen inzetten om de vloer naar tevredenheid op te leveren.

Uiteraard vinden wij het als bedrijf jammer om te lezen dat u niet heeft ervaren dat we klantgericht waren. Deze beoordeling spoort ons aan om nog een stap harder te zetten zodat zowel u als onze toekomstige klanten dit wel ervaren!

Nogmaals mocht er soms iets zijn met uw vloer waar u vragen over heeft of dat er iets mee is, u mag altijd op ons terugvallen we staan uiteraard voor u klaar!

Met vriendelijke groet Team Cavallo Floors

Velsen - Groningen

Plezierig, correct, helder en duidelijk.

Service bereidheid.