9.8/10

Remco

Positieve ervaring, alles via internet besteld en geleverd conform verwachting, aardige mensen, zeer klantvriendelijk en een hele goede eerlijke prijssstelling

Snelle en duidelijke communicatie en klantvriendelijk

Van Kooten

Zeer tevreden

Uitstekende prijs / kwaliteit verhouden, komen afspraken na, vakwerk en prettige communicatie.

Anja

Altijd duidelijk

Fam. Hovens

Wij hebben in Februari jl. een PVC vloer uitgezocht bij de fa. Cavallo Floors in Ede. Zijn daar hartelijk ontvangen en we kregen veel informatie over de werkwijze van dit bedrijf.
We konden op...
We konden op ons gemak met hulp van de eigenaresse allerlei vormen en kleuren uitzoeken en alles zelf bepalen vwb uitvoering en egaliseren van de te bekleden vloer in ons huis..
Na een goed gesprek en veel in belangrijke info besloten wij om de PVC bij hen te bestellen. Alles is keurig gegaan van opmeten tot egaliseren en leggen in visgraat model. Ook alles netjes achtergelaten.
Absoluut aan te bevelen als men een nieuwe vloer wilt hebben.

Communicatie en gunstige prijzen.

Richard en Marianne Versteeg

Betrokken, meedenkend, informatief, en zeer prijsgunstig

Zeer goede communicatie, en snelle reacties.

Dennis

Scherpe prijzen en denken graag mee! Eerste contact tot aan levering en plaatsing zeer prettige communicatie.

Mooie prijzen

Charlotte Stiel

Fijn bedrijf, vriendelijk personeel. Professioneel en uitstekende service. De vloer ziet er fantastisch uit, erg blij mee!

Ze denken goed met je mee

Elwin Noordijk

Het gehele proces is op een vriendelijke, behulpzame en duidelijke manier verlopen. Tijdens het offerte gesprek in Ede hebben we duidelijke informatie gekregen en mooie voorbeelden kunnen zien van... Het gehele proces is op een vriendelijke, behulpzame en duidelijke manier verlopen. Tijdens het offerte gesprek in Ede hebben we duidelijke informatie gekregen en mooie voorbeelden kunnen zien van diverse vloeren en al snel hadden we een mooie vloer gekozen. Ook het gehele proces van inmeten, egaliseren en leggen ging vlot en professioneel.

Geeft duidelijkheid over wat je als klant kan verwachten van het proces en geeft ook duidelijke tips en punten aan waar je op moet letten alvorens er werk uitgevoerd wordt.

Nico de volder

Eindelijk op 5 september word dan onze visgraat vloer gelegd , de dag ervoor is de oude tegelvloer netjes geëgaliseerd door Wesley en Maarten echt twee toppers.de vloer ligt er super strak in, we... Eindelijk op 5 september word dan onze visgraat vloer gelegd , de dag ervoor is de oude tegelvloer netjes geëgaliseerd door Wesley en Maarten echt twee toppers.de vloer ligt er super strak in, we zijn er erg blij mee. Cavallo floors is zeker aan te bevelen service staat duidelijk voorop. Wij willen Jan en Corine hier vriendelijk voor bedanken. Groetjes Nico en Monique

Service snel reageren vriendelijk

K. ten Tije

Zeer tevreden over de vloer maar ook over de vlotte communicatie en de goede prijzen. Super geregeld!

Goede prijzen, vlotte communicatie en onze vloer ziet er nu fantastisch uit!