9.8/10

Jeroen, Weert

Levering was op tijd, kwaliteit is als verwacht (goed dus!) en de bezorger was heel vriendelijk.

Professioneel en vriendelijk.

Goed bedrijf wat luistert naar wat je wensen zijn. Even wennen dat je niet in een showroom komt maar gastvrij thuis ontvangen wordt waar je goede informatie krijgt.

Luisterend oor
De persoon die het bezorgd heeft verstand van zaken en tijd om tips te geven.

Niek

Mijn ervaring met Cavallo Floors is heel goed! Ben erg goed te woord gestaan (zowel per telefoon als e-mail) en kundig van advies voorzien!

Goede telefonische bereikbaarheid en eerlijk advies!

Perfect geregeld en goede service

Van Dreven, Bennekom

Hele fijne ervaring. Goed advies. De pvc-vloer is keurig netjes gelegd.

Goed advies, goede service, snel antwoord op al je vragen.
Goede leggers. Zeker aan te bevelen!

Van Daele Claude

Zeer correcte prijs, gratis geleverd ook in België perfect volgens wensen.
Kwalitatieve ondervloeren met zeer gunstige prijzen.

Een echte aanrader !

Service, kwaliteit en prijs !

Duidelijke partner met heldere informatie voorziening. Oogt als een betrouwbaar bedrijf.

Duidelijke informatie bij de producten en veel informatie voorziening. Ook de gerelateerde producten waren handig. De website gaf mij vertrouwen. Ook de betaling bij levering is een handige optie.

Remke Spijkers, Utrecht

Jan en Corine hebben mij goed geadviseerd welke ondervloer in mijn situatie het best zou zijn. Deze hebben zij zeer snel geleverd. Na het leggen van de vloer had ik nog wat over; dit hebben zij... Jan en Corine hebben mij goed geadviseerd welke ondervloer in mijn situatie het best zou zijn. Deze hebben zij zeer snel geleverd. Na het leggen van de vloer had ik nog wat over; dit hebben zij retour genomen en snel terugbetaald.

Zeer klantvriendelijk, geduldig en uitgebreid uitleg en advies gegeven. Netjes en snel geleverd.

Fantastisch

Zeer vriendelijk personeel

Ik heb tot dusverre gunstige ervaringen met Cavallo Floors. Goede communicatie. Een onvolkomenheid in de site betreffende de bezorgkosten werd snel gecorrigeerd. De levering werd conform de door mij... Ik heb tot dusverre gunstige ervaringen met Cavallo Floors. Goede communicatie. Een onvolkomenheid in de site betreffende de bezorgkosten werd snel gecorrigeerd. De levering werd conform de door mij voorgestelde datum gedaan door een zeer vriendelijke chauffeur.