9.8/10

Bart

Zeer goed. Prima communicatie. Keurig binnen tijdvak geleverd

Nieske van der Laan Ede

We hebben een prachtige pvc vloer, gekocht bij Cavallo Floors.
Hij is gelijmd en het is een prachtig resultaat.

De contacten met het bedrijf liepen uitstekend

Het contact is en sterk punt.
Iemand van het bedrijf is bij ons thuis geweest met allerlei stalen.
Daar hebben we alles goed doorgesproken.

Dat wat we afgesproken hebben,...
Het contact is en sterk punt.
Iemand van het bedrijf is bij ons thuis geweest met allerlei stalen.
Daar hebben we alles goed doorgesproken.

Dat wat we afgesproken hebben, is ook uitgevoerd.

Goede service. Ik ben meermaals gebeld met tips over de vloer.

Ik werd gebeld waarbij ik extra advies kreeg bij mijn order. Hierdoor was ik zelfs goedkoper uit.

M. Buurman Schiedam

Keurig netjes snel en volgens afspraak geleverd, uitstekende communicatie. Met gratis legadvies en een leuke attentie. Top zaak!

Snelle levering voor een scherpe prijs.

Peter, Amsterdam-Osdorp

Bij Cavallo-Floors [Jan en Corine] vanwege een nieuw te betrekken appartement een Quickstep-Livyn Pulse PVC-vloer uitgezocht en besteld. Goede afspraken kunnen maken over levering, betaling en... Bij Cavallo-Floors [Jan en Corine] vanwege een nieuw te betrekken appartement een Quickstep-Livyn Pulse PVC-vloer uitgezocht en besteld. Goede afspraken kunnen maken over levering, betaling en uitvoerdatum voor het leggen van de vloer

Jeroen. de stoffeerder, is zoals ik het kan beoordelen een vakman en heeft het allemaal keurig gelegd en afgewerkt.

Ben buitengewoon content met de vloer en zou nieuwe eventuele klanten Cavallo Floors zeker adviseren

Communicatie en prijs/kwaliteit verhouding

Snel en vriendelijk

Vriendelijk en denkt mee

Ans Bechtold

Uitstekend

Klantvriendelijk en proactief

Melle uit Amsterdam

Mooie vloeren voor een zeer goede prijs! Nadat ik besteld had bleek dat ze ook een afhaalpunt in Amsterdam hadden dus werd ik gebeld of ik mijn bestelling misschien wilde afhalen in plaats van laten... Mooie vloeren voor een zeer goede prijs! Nadat ik besteld had bleek dat ze ook een afhaalpunt in Amsterdam hadden dus werd ik gebeld of ik mijn bestelling misschien wilde afhalen in plaats van laten bezorgen. Uiteraard werden de bezorgkosten teruggestort. Zeer goede en vriendelijke service!

Persoonlijk contact, met je mee denken

J. van Laarhoven Deventer

Zeer nette en uitnodigende website.
Zeer klantvriendelijk bedrijf waar veel aandacht voor vragen is.
Zeer nette en uitnodigende website.
Zeer klantvriendelijk bedrijf waar veel aandacht voor vragen is.
Correcte en nette (gratis) levering met een kleine attentie, wat erg plezierig overkomt.
Daarbij komt dat dit bedrijf voor mijn vloer ook nog eens de voordeligste offerte had zodat de keuze voor dit bedrijf snel gemaakt was. Kortom, ik zou dit bedrijf het iedereen willen aanbevelen!

Zeer mooie site! site
Gratis ondervloer van het origineel merk.
Goede planning en levering.
Tot heden de goedkoopste die ik ben tegengekomen.