9.8/10

Robin Almere

Erg fijne ervaring. Duidelijke communicatie en goede levering. Zeker een aanrader!

Roos Den Haag

We hebben laminaat besteld

Het laminaat werd geleverd op de dag die we zelf vantevoren hebben uitgekozen, op het tijdstip wat wij wilden. Ook geleverd door een vriendelijke man, tot aan de huiskamer in de hoek die we wilden.... Het laminaat werd geleverd op de dag die we zelf vantevoren hebben uitgekozen, op het tijdstip wat wij wilden. Ook geleverd door een vriendelijke man, tot aan de huiskamer in de hoek die we wilden. Fantastisch! Toen bleek dat we een pak te weinig besteld hadden, heeft Cavallo ervoor gezorgd dat we dichtbij ons huis (we wonen in Den Haag) bij de leverancier zelf een extra pak op konden halen. Waren er maar meer bedrijven met zo een service...

Heel tevreden. Levering op gewenste dag, alles compleet in huis gelegd. En flesje wijn kado.

Goede service

Snelle reacties, snelle levering

Snelheid

Oudshoorn, Vleuten

De prijs is zeer goed en het bedrijf Cavallo ook. De ingehuurde legger daarentegen levert vakwerk, maar heeft wel een sociale gebruiksaanwijzing. Dat vonden we jammer. Ook had ik graag iets meer... De prijs is zeer goed en het bedrijf Cavallo ook. De ingehuurde legger daarentegen levert vakwerk, maar heeft wel een sociale gebruiksaanwijzing. Dat vonden we jammer. Ook had ik graag iets meer info van tevoren gehad over de opties. Verder is het bedrijf zeker aan te raden.

Prettige mensen, goede prijs, mooie vloer

Familie Maliepaard, Dirksland

Zeer goede ervaring! Zeer vriendelijke service en bezorging verliep goed! Nog een kleine attentie erbij; erg leuk!

Gert uit Putten

Super vriendelijk een aanrader.

Frank Laarkamp Tuitjenhorn

Goede communicatie, komen de afspraken na, en buitengewoon hulpvaardige bezorging. Echt een aanrader !

- duidelijke communicatie
- goede bezorging

Onze ervaring in een woord waanzinnig van het begin tot het eind. Dit bedrijf is een absolute aanrader,wij danken u nogmaals voor de snelle correcte levering.

alles