9.8/10

W van Maren, hellevoetsluis

Snelle offerte, niet opdringerig, service gericht, klantvriendelijk, behulpzaam

Klantvriendelijk, service gericht!

Klaas, Nijkerk

Ze houden zich keurig aan de afspraken en zijn goed bereikbaar, als je ze niet meteen aan de telefoon krijgt bellen ze zeer spoedig terug.
Daarnaast zijn we zeer tevreden over de levering en...
Daarnaast zijn we zeer tevreden over de levering en hoogwaardige kwaliteit van de Quick Step PVC vloer.
Moge God jullie zegenen!

Onze gelijmde Quick Step PVC vloer is zorgvuldig en zeer strak gelegd door Jeroen.
Onze complimenten daarvoor!

Frailey Zutphen

Mijn ervaring met dit bedrijf is super. Ik had wat vragen gesteld over laminaat en dat hebben ze elke keer snel en duidelijk kunnen beantwoorden. De prijs is ook super scherp en ondanks dat ze op... Mijn ervaring met dit bedrijf is super. Ik had wat vragen gesteld over laminaat en dat hebben ze elke keer snel en duidelijk kunnen beantwoorden. De prijs is ook super scherp en ondanks dat ze op vakantie gingen hebben ze alles alsnog snel kunnen leveren. Na aflevering hebben ze nog een kleine attentie achtergelaten.

Goede klantenservice, kennis, communicatie en levering.

Snelle en persoonlijke communicatie

Snelle en persoonlijke communicatie

fam. van den Hoek. Ede

We zijn super tevreden met dit bedrijf, we hebben een goede keus gemaakt om met dit bedrijf in zee te gaan.

juiste meting goede kwaliteit niet duur

Nette overzichtelijke site, netjes volgens afspraak geleverd.

Helemaal top. Zeer vriendelijk, klantgericht zeuren nergens over als je iets vraagt. Gunstige prijs.

Frank Sittard

Ik schrijf eigenlijk nooit reviews maar dit moet even gezegd worden. Supersnelle levering de dag na bestelling. Fijn persoonlijk contact en zelfs bereikbaar voor advies in de avonduren. Daarbij nog... Ik schrijf eigenlijk nooit reviews maar dit moet even gezegd worden. Supersnelle levering de dag na bestelling. Fijn persoonlijk contact en zelfs bereikbaar voor advies in de avonduren. Daarbij nog eens zeer coulant in verband met iets afwijkende kleur Afwerkstrips . En voor de laminaat die ik zocht de goedkoopste die ik op internet heb kunnen vinden. Top !

Snelle levering, fijn persoonlijk contact en scherpe prijzen.

Laminaat vloer besteld en netjes overlegd over de lever datum. En op de hoogte gehouden van wanneer het precies geleverd zou worden.

Klant vriendelijkheid

Bart