9.8/10

Pascal van dam veghel

Erg tevreden met de vloer..en supersnel geleverd

De snelle levering...en klantvriendelijkheid

W. Van de Vliert, Bouwmeestersgoed 55 Putten.

Snelle correcte informatie.

Ik ben zeer tevreden over de levering en het contact met Cavallo. Ik ben echter ook zeer tevreden over de wijze waarop de vloer gelegd is. Naast dat de heer J. Posthouwer een vakman is die onze PVC... Ik ben zeer tevreden over de levering en het contact met Cavallo. Ik ben echter ook zeer tevreden over de wijze waarop de vloer gelegd is. Naast dat de heer J. Posthouwer een vakman is die onze PVC vloer perfect heeft gelegd is hij ook iemand die goed overlegt over hoe iets gedaan moet worden met de klant als dat nodig is.

Roelof Naber

Geweldige service. Goed advies en er werd actief meegedacht over betere producten met dezelfde eigenschappen om zo ons nog beter te helpen

Hartstikke goed advies en flexibel in openingstijden

Een vloer gezocht, gevonden en besteld. Daarna keurig geleverd op de gekozen dag. Voor aflevering een telefoontje van de chauffeur met de vermoedelijke aankomst. Dat was prettig.

Nee, die kan ik zo niet 1,2,3 noemen.

Mooi assortiment, goede prijzen, snelle levering.

Jaco Kesteren

Alles volgens afspraak geleverd. Goed meegedacht en levering netjes in de woonkamer gelegd

Roos Den Haag

Heel tevreden, vloer snel geleverd, precies op de dag die wij wilden (vantevoren aan te geven bij bestelling) en met een flesje wijn erbij. Overigens ook legadvies gehad mbt ondervloer bij levering... Heel tevreden, vloer snel geleverd, precies op de dag die wij wilden (vantevoren aan te geven bij bestelling) en met een flesje wijn erbij. Overigens ook legadvies gehad mbt ondervloer bij levering van laminaat. Hier zou ik zeker weer bestellen!

Vriendelijke service, erg goede kwaliteit laminaat

Een woord. Perfecte service!!

Den Elzen, Nieuw Vennep

Telefonisch contact gehad nadat we een vloer hadden gevonden. Door Cavallo telefonisch al prima geholpen en een eerste offerte op laten stellen. Na het accorderen van deze offerte kwam er iemand... Telefonisch contact gehad nadat we een vloer hadden gevonden. Door Cavallo telefonisch al prima geholpen en een eerste offerte op laten stellen. Na het accorderen van deze offerte kwam er iemand langs voor het opmeten en het bespreken van de laatste puntjes. Er werd meer dan voldoende tijd voor ons genomen om alles door te spreken. Uiteindelijk zowel vloer als plinten en droogloopmat besteld en laten plaatsen. Alles naar volle tevredenheid uitgevoerd. Ook de heren die de vloer kwamen leggen waren erg vriendelijk, behulpzaam en vakbekwaam.

* tijd en aandacht bij het uiteindelijk volledig maken van de order;
* alles is volgens afspraak gegaan.

Stuart, Amsterdam

Mijn vriendin en ik hebben bij Cavallo Floors een Visgraat PVC vloer besteld en door hen laten leggen in ons appartement in Amsterdam. Wij zijn 100% tevreden voor drie redenen:

1. De...

1. De vloer is erg goed gelegd. Er zitten geen bollingen in, de plinten zijn strak aangesloten en het patroon loopt heel precies over de verschillende ruimtes door, ondanks dat wij dorpels hebben. Zelfs het priechelwerk in de keuken is erg mooi afgwerkt.
2. De communicatie verliep goed en was helder;
3. Jan en Corine begrepen onze vraag en waren erg behulpzaam;

Voor ons een 100% aanrader.

Zie stuk hierboven.