9.8/10

Onze ervaring in een woord waanzinnig van het begin tot het eind. Dit bedrijf is een absolute aanrader,wij danken u nogmaals voor de snelle correcte levering.

alles

C. Bot Papendrecht

Op zich een goede ervaring, snelle reactie op vraag. Alleen bij de levering bleek bij een aantal pakken van het laminaat de plastic verpakking kapot. Bij 2 pakken was het plastic volledig gescheurd... Op zich een goede ervaring, snelle reactie op vraag. Alleen bij de levering bleek bij een aantal pakken van het laminaat de plastic verpakking kapot. Bij 2 pakken was het plastic volledig gescheurd en waren de planken zo uit de kartonnen doos te halen. Allicht dat dit bij het laden van de auto gebeurd is, maar als klant verwacht je toch hele verpakkingen. Verder is het een mooi laminaat.

Zeer vriendelijk en ervaren personeel. Goede en snelle service.

Fijn dat we op afroep konden bestellen zonder aanbetaling. Afroep kon ook gewoon binnen een week gerealiseerd worden, heel fijn. Betalen bij bezorging met pin super. Combinatie korting gaf ons de... Fijn dat we op afroep konden bestellen zonder aanbetaling. Afroep kon ook gewoon binnen een week gerealiseerd worden, heel fijn. Betalen bij bezorging met pin super. Combinatie korting gaf ons de doorslag om bij ze te bestellen, goede service.

Vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Goed advies gegeven. Snelle levering en een gratis ondervloer

Froukje Hagen

Een week geleden hebben jullie op onze bovenverdieping een laminaatvloer gelegd.
We zijn zeer tevreden over het resultaat.
Fijn dat er werd meegedacht betreft de richting van het leggen...
We zijn zeer tevreden over het resultaat.
Fijn dat er werd meegedacht betreft de richting van het leggen van de
planken.
Op uw advies hebben we de planken niet in de lengte gelegd, maar in de breedte gelegd.
Het resultaat mag er zijn!

vriendelijk personeel, goede service en snel gelegd

Eelke, etten-leur

Vriendelijk contact, afspraken komen ze na, scherpe prijs

Scherpe prijs / kwaliteit, vriendelijk

Familie Cornelisse

Wat een top bedrijf. Eerst vriendelijk en duidelijk telefonische advies gehad. Daarna online besteld.
Een dag tevoren (op Hemelvaartsdag) wilde ik mijn bestelling wijzigen (hoge ipv platte plinten). Dit was geen probleem. Netjes terug gebeld en gemaild en diezelfde dag zijn ze nog langs de leverancier gereden om deze speciale plinten te wisselen. Afgeleverd op de afgesproken tijd (op de minuut nauwkeurig) en alles netjes in de huiskamer afgeleverd. En dat alles tegen een hele goede prijs. Niets dan goeds over hen.

Communicatie en flexibiliteit

Familie Cornelisse

Top Service! Allereerst een goede en supervriendelijke voorlichting gehad. Toen besloot ik toch hoge ipv platte plinten te nemen terwijl ze de volgende dag al zouden bezorgen. Geen probleem voor ze.... Top Service! Allereerst een goede en supervriendelijke voorlichting gehad. Toen besloot ik toch hoge ipv platte plinten te nemen terwijl ze de volgende dag al zouden bezorgen. Geen probleem voor ze. Vroeg in de ochtend zijn ze nog langs hun leverancier geweest om de materialen om te wisselen. Alles perfect geleverd en netjes in de huiskamer neergezet.

Ingrid, Meerstad

Vanaf het begin (offerte) tot na de levering goed en snel advies gekregen. Cavallo is heel meewerkend geweest toen we de levering van de vloer telkens weer opnieuw moesten uitstellen omdat de... Vanaf het begin (offerte) tot na de levering goed en snel advies gekregen. Cavallo is heel meewerkend geweest toen we de levering van de vloer telkens weer opnieuw moesten uitstellen omdat de oplevering van onze woning steeds weer werd uitgesteld. Zeer prettig was ook de nauwkeurige informatie over het bezorgmoment. Wij zijn uitermate tevreden!

Vriendelijk contact, snel reageren, meedenkend

Ik kreeg antwoord op mijn vragen.

Ze hebben mij goed voorgelicht met alles wat met de vloer te maken heeft